Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

пользователю. и какой браузер из личного опыта лучше юзать под приват24?
да простят меня модераторы это не флуд. чистый интерес(это больше подходит в ветке ПО)

Ascold, рекомендуемым является Google Chrome (естественно, последняя версия).
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, помнится раньше рекомендовали Firefox. Есть ли какое-то внутренне указание теперь рекомендовать Хром и кто это определяет? Есть ли в доступности какие-нибудь результаты тестов П24 на совместимость с разными браузерами?
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Orion, какая хрен разница?
 
Реєстрація
30.04.08
Місто
Киевская область
Телефон
Nokia 6630 , Nokia Lumia 800
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, а почему не приходят смс о денежных манипуляциях которые проводились в приложении privat24 для android?
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

а почему не приходят смс о денежных манипуляциях которые проводились в приложении privat24 для android?

Пользуюсь приложением П24 на андроиде, всё четко приходит.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Есть ли какое-то внутренне указание теперь рекомендовать Хром и кто это определяет?
Если будет какая-нибудь проблема и выявится что Вы используете обозреватель Google Chrome, то отправят использовать Mozilla FireFox (мотивируя, что он более совместим). И наоборот, скорее всего тоже.

p.s. Проходил уже такое.

А вот если проблему это не помогло решить, то возможно разведёт поддержка первой линии руками и всё. Тогда прийдётся через обратную связь на сайте объяснять баг в их системе. Ну, типа тестер в итоге :rolleyes:
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А Вы знали, что в поле лимита для оплаты в интернете по интернет-карте, которая открыта в USD, надо вводить сумму в UAH и не обращать внимание на "размерность" единицы валюты. Другими словами при вводе в данное поле 70 USD, то это равнозначно 70 UAH.
Вот это чудеса :rolleyes: Хорошая логика :apl:

p.s. А я думал из-за чего транзакция не проходит пока в контактный центр не позвонил...
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, а почему не приходят смс о денежных манипуляциях которые проводились в приложении privat24 для android?

Максим, добрый день!
SMS-уведомления о движении средств по карте должны приходить на телефон независимо от того, совершались платежи с помощью мобильного приложения Приват 24, его вэб-версии или другими способами (кроме случаев, когда сумма платежа менее 10 грн). Проверить состояние услуги по Вашему номеру можно обратившись в любое удобное время в наш чат на сайте pb.ua или по бесплатному номеру горячей линии 0 800 500 003.
С уважением, ПриватБанк!
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Сегодня в терминале S1VO08TE не смог расплатиться картой с PayPass другого украинского банка с выдачей сообщения "Картка не обслуговується".
По чипу оплата прошла, но это вопрос не снимает.
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], почему POS-терминал отказал обслуживать PayPass?
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

GAlexV, потому что карта другого банка.
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПотапаПапа, так я ж всё понимаю. Но в Сильпо, например, тоже стоят терминалы ПриватБанка и карты с PayPass другого банка обрабатываются без проблем.
 

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня в терминале S1VO08TE не смог расплатиться картой с PayPass другого украинского банка с выдачей сообщения "Картка не обслуговується".
По чипу оплата прошла, но это вопрос не снимает.
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], почему POS-терминал отказал обслуживать PayPass?


Потому что дешевые терминалы для бесконтактных платежей Ingenico, установленные Приватом во многих торговых точках, имеют многочисленные глюки по "железу" и софту. Эти терминалы могут принимать стикеры Пейпасс, но не могут работать с картами Пейпасс.

Кстати, вопрос: Вы расплатились по контактному чипу той же картой и на том же терминале, на котором не смогли расплатиться Пейпассом?
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вы расплатились по контактному чипу той же картой и на том же терминале, на котором не смогли расплатиться Пейпассом?
Да, той же картой на том же терминале.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Потому что дешевые терминалы для бесконтактных платежей Ingenico, установленные Приватом во многих торговых точках, имеют многочисленные глюки по "железу" и софту. Эти терминалы могут принимать стикеры Пейпасс, но не могут работать с картами Пейпасс.

Кстати, вопрос: Вы расплатились по контактному чипу той же картой и на том же терминале, на котором не смогли расплатиться Пейпассом?

Я б не сказал - в Фуршете стоит инженико и по пейпасу дельты(гемальто) транзакции проходят.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Потому что дешевые терминалы для бесконтактных платежей Ingenico, установленные Приватом во многих торговых точках, имеют многочисленные глюки по "железу" и софту. Эти терминалы могут принимать стикеры Пейпасс, но не могут работать с картами Пейпасс.

Это неправда. В метро стоят Инженико и они номано работают и со стикерами и с картами пейпасс (например той же дельты).

Добавлено через 57 секунд
Гыы. фотофиниш с Тарасом :D
 
Останнє редагування:
Реєстрація
14.06.13
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я вижу, что у меня не редкий случай мошенических замашек Приват банка, на днях оплатил жд билет с помощью приват24, с интервалом в 2 секунды сняло сумму дважды, на мою просьбу в чате обьяснить, что произошло, оператор ответил, едьте на вокзал и решайте с ними, мол деньги у них, говорю не охренели ли вы, списать с меня сумму не понятно куда, еще и динамите меня? После этого позвонил в службу поддержки Букинг УЗ, мне операторы говорят, что сумма дважды не заходила, после того как я прочел о аналогичных случаях, я им верю! а приват операторы работают по принципу послать меня и все.... Подскажите, что нужно делать в данной ситуации?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня в терминале S1VO08TE не смог расплатиться картой с PayPass другого украинского банка с выдачей сообщения "Картка не обслуговується".
По чипу оплата прошла, но это вопрос не снимает.
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], почему POS-терминал отказал обслуживать PayPass?
GAlexV, добрый день!
Для проверки информации потребуются дополнительные данные. Уточните, пожалуйста, контактные данные, удобное время для связи с Вами, написав на наш электронный адрес: web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua. С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 11 минут
Я вижу, что у меня не редкий случай мошенических замашек Приват банка, на днях оплатил жд билет с помощью приват24, с интервалом в 2 секунды сняло сумму дважды, на мою просьбу в чате обьяснить, что произошло, оператор ответил, едьте на вокзал и решайте с ними, мол деньги у них, говорю не охренели ли вы, списать с меня сумму не понятно куда, еще и динамите меня? После этого позвонил в службу поддержки Букинг УЗ, мне операторы говорят, что сумма дважды не заходила, после того как я прочел о аналогичных случаях, я им верю! а приват операторы работают по принципу послать меня и все.... Подскажите, что нужно делать в данной ситуации?
Marackesh, добрый день!
Для проверки платежей по Вашей платежной карте нам необходимо больше информации. Уточните, пожалуйста, номер телефона для связи с Вами, написав на наш электронный адрес: web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua. С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Зверху