Re: Киевстар. Кризис маркетинга? Новый директор по маркетингу.
знайшов непогану
статтю на цю тему:
"Київстар" повідомив про створення в компанії двох нових посад: у відділі маркетингу компанії з'являться директор з управління клієнтським досвідом, а також з комерції та стратегічного маркетингу.
Першу посаду зайняла Неля Ус, яка раніше обіймала позицію директора зі стратегічного маркетингу в компанії. Другу -- Святослав Горбань, який прийшов з "МТС-Україна", де він працював директором з маркетингу.
Президент "Київстару" Ігор Литовченко заявив, що найближчим часом відбудуться також зміни і в інших дирекціях компанії. "Мене не влаштовує те, як зараз працює компанія. Одним словом, йде перезавантаження "Київстару". Ми міняємо нашу стратегію роботи з абонентами", - заявив Литовченко.
У компанії додали, що зміни в структурі підрозділів були ініційовані директором з маркетингу данцем Пітером Бергом, який прийшов у компанію лише в середині червня. Слід зазначити, що український оператор вперше майже за вісім років призначив маркетинг-директором іноземця, який раніше працював в Telenor - одному з акціонерів групи VimpelCom, що володіє "Київстаром".
Святослав Горбань покинув МТС через близько 13 років роботи в компанії. Віце-президент з маркетингу групи МТС Василь Лацанич говорить, що у групи вже є кілька кандидатур на посаду, що звільнилася. "Відхід людини, яка пропрацювала у компанії близько 13 років, є, з одного боку, певною втратою. З іншого боку, може, для нього є сенс розвиватися далі", - зазначив він.
Директор з маркетингу "Астеліту" Денис Захаренко вважає, що Святослав Горбань пішов на нижчу позицію: "У МТС він був першою особою відділу маркетингу, а в "Київстарі" працюватиме під керівництвом маркетингового директора".
У "Київстарі" виданню kommersant.ua, зазначили, що менеджер зосередиться на розробці і реалізації комерційної стратегії, управлінні маркетинговими комунікаціями, а також ціноутворенні і розробці нових послуг. Заступник директора дослідницької компанії GfK Ukraine Гліб Вишлінський відзначає, що мобільні оператори запускають нові продукти постійно - у зв'язку з розвитком технологій і маркетинговими новаціями.
"Святослав Горбань до свого призначення директором з маркетингу в МТС займався в компанії саме ціноутворенням і розробкою нових продуктів, стратегією і дослідженнями. До появи продуктів на основі технологій 3G або LTE очікувати впровадження яких нових послуг не доводиться", - відзначає він.
На думку експерта, швидше за все менеджер буде вирішувати питання, пов'язані з платежами, контентом, пакетуванням наявних продуктів.