Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

Смайлик

Sapienti sat
Реєстрація
22.08.10
Місто
Житомир
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Через *121# случайно заказали смс с мультами. Попытка отказаться через то же меню не увенчалась успехом. За каждое смс снимает по 90 коп. контрактная форма. Посоветуйте что делать.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Попытка отказаться через то же меню не увенчалась успехом

Вот что написано на сайте МТС
достаточно отправить бесплатный запрос с любым текстом на бесплатный номер 2828. Если на Вашем номере есть активные подписки, поступит ответ, в котором будет указано название подключенных услуг, информация, как их отключить.
http://www.mts.com.ua/rus/revizor.php
 

karloson

Заблокирован
Реєстрація
29.05.09
Місто
город Литын
Телефон
Nokia E61
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Пополнял сегодня мтс через вебємани на 5 грн. сняло 5,45 вму.
 

andreff24

Return to Nokia
Реєстрація
14.05.09
Місто
Стаханов
Телефон
Nokia 6.1
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Так уже месяца два, если не больше. 5 грн + 40 коп. комиссия агента + 5 коп. комиссия вебмани.
 
Реєстрація
19.10.08
Місто
Харьков+
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Синхронизация времени вроде появилась.
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

А давно бонусні кошти не витрачаються на інтернет? Вчора трохи пересидів в інтернеті понад пакет (на 3 грн). зняли з основного, хоча на бонусному є 5.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Они и не тратились раньше на него.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Они и не тратились раньше на него.
 

aurowl

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
09.06.12
Місто
міста Торецьк
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Синхронизация времени вроде появилась.
На базовых станциях которых я обслуживаюсь, нет такой функции, и вообще функция замечена была только в сетях би и ит
 

freelancer

третий прохиндей
Реєстрація
02.05.10
Місто
Донецкая обл.
Телефон
Nokia X1
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Если не знаете куда пропадают деньги со счёта, отправьте бесплатное смс на 2828 и в ответ получите смс о подключенных услугах и инфу как их отключить, блин на одном номере аж 2 шт было - отключил, главное что все они с их говняного "клика"... Может кому-то поможет...;)
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T

aurowl

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
09.06.12
Місто
міста Торецьк
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Gold, не помню:eek: карточка в модеме чаще всего была, в телевон вставлю, проверю.
 

Dfg

Реєстрація
29.03.10
Місто
Івано-Франківськ&Львів
Телефон
Mate 10 Pro
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Для тих хто привик користуватися 100 смс після активації пакету:
Нова послуга «50 SMS на всі мережі» з 01.09.2013!
Відтепер повідомити про новий номер телефону стало ще простіше!
Послуга «50 SMS на всі мережі» автоматично підключається новим абонентам МТС Передплата тарифів лінійки «Супер МТС без плати за з’єднання та поповнень» та «Супер МТС 3D Нуль», які з 01.09.13 здійснять перший дзвінок та перше поповнення рахунку на суму від 50 грн одним платежем.

Послуга надає можливість відправляти SMS абонентам усіх інших мобільних операторів України по 0 грн/шт. Термін дії послуги – 30 днів з моменту підключення. Вартість послуги складає 5 грн та знімається автоматично тільки якщо перше поповнення після першого дзінка було на суму від 50 грн одним платежем.


Ну що, з 1 вересня очікуємо підвищення початкового платежу для активації пакетів (а також для тих, хто має послугу Супер) до 50 грн?
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Это ещё похлёще гудка выйдет!
Человек пополняется на 50 гривен после активации номера, ему автоматом снимают 5 гривен и дают 50 SMS. Никак не отказаться, ничего...
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

А поповнення до першого вересня рахуються?
 

Mobijolo

Заблокирован
Реєстрація
29.01.09
Місто
Киевская область
Телефон
Huawei G700
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

А если меньше чем на 50 гривен пополнить то ведь и не подключат «50 SMS на всі мережі». Отказаться нельзя от этих «50 SMS на всі мережі»?
 

Tig-Ra

Заблокирован
Реєстрація
19.08.09
Місто
Севастополь
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

"помогают" избавится от денег после пополнения, ведь есть абоненты, у которых за год пару сотен на счету накапливается вот и яйцеголовый придумывает как навязать услуги и эти деньги заставить потратить
 
Зверху