Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

MASolomko,
Пользуйся кнопкой
, а то ты просил меня, а я в это время уехал заниматься интенсивной работой, форум просматриваю со смарта. Твою просьбу только сейчас увидел.
 
  • Like
Реакції: Howl

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Во первых перейдите на стабильный интерфейс, а во вторых жмите мои счета сильнее.
Я бы сказал, не "сильнее", а "сразу" после авторизации.
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

проверьте, Смс у вас сейчас приходит для входа в пр24?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

уже который день приват24 не работает.
нет карты ни одной :mad:
и что делать???

amfik, доброе утро!
Спасибо за обращение!
Обратитесь, пожалуйста, к нам в онлайн-чат, оператор проверит информацию по Вашим картам и поможет с решением вопроса.
С уважением, ПриватБанк!
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Мне вот вчера ни одного не пришло. Сег не знаю, наверно нет, т.к вчерашние бы пришли. Получасовая задержка - это уже обнадёживает. ;)

Был вчера в отд ПБ(по другим делам), сказали, что "сег никому не ходят". :(

На "?" "когда", отв, что постоянно обещают, что скоро.

Хотя на те операции, что делали сотрудница и кассир по моим счетам, приходили быстро.

О зачислении % по депо смс пришло вечером(обычно утром), а о зачисл по депо % на Б+ вообще не пришло.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Получасовая задержка - это уже обнадёживает. ;)
ожидание авторизации дважды "испортилось" за 30мин:apl:

Это ж надо такую карму иметь. Младший Дубилет своими диаграммками запортачил всю выписку
 
Останнє редагування:

lav

Контора пишет!
Реєстрація
09.10.08
Місто
Одесса
Телефон
Нексус 4+Microsoft Lumia 640 XL+модем от КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подключил жене % на остаток по ее карте для выплат в сентябре. % в октябре не пришли. Пообщались в чате, оператор сказала, что % на остаток НЕ подключен. Отправил ей скриншот, где видно, что функция подключалась. Долго разбиралась, потом диалог завершился и мы так ничего и не решили.
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Чтобы не было проблем с банком "ПриWhatБанк?" пользуетесь "зелеными" телефонами....:apl:
12:03
PrivatBank
Здравствуйте, чем могу Вам помочь?
12:05
Вы
Добрый день. Моей маме на телефон приходят сообщения для некой Марии Максимовны, то о процентах, а теперь о сумме долга. Нельзя ли подкорректировать телефоны ваших должников?) Пожилая женщина нервничает на ровном месте.
12:05
PrivatBank
Ожидайте, пожалуйста,соединяю со специалистом в Вашем вопросе
12:05
Вы
Номер дать?
12:09
Оператор
Спасибо за ожидание!
12:10
Оператор
"Если звонки поступают ошибочно, необходимо со своего зеленого телефона, который в екб значится мобильным отправить sms на номер
7660
Следующего содержания: «DEL+Номер телефона, который необходимо удалить, в международном стандарте»
и звонки прекратятся в течение недели"
12:12
Вы
Эмм.. Кто такое) екб? И какого черта новый номер там значится?)
И почему с зеленого телефона?
Можно все то же, но по-русски?
12:19
Оператор
нужно чтоб номер Вашей мамы был занесен в базу данных приват банка
и закреплен за ней

тогда ей не будут приходить смс по друим клиентам
12:20
Вы
Моя мама НЕ клиент Привата, зачем ей со своим номером быть в вашей базе??
ау?
(ау было через минут 10, но время уже не отображалось).

Ой, я поторопилась. Со мной еще поговорили.
12:31
Оператор
чтоб удалить номер в данных другого клиента
12:32
Вы
спасибо. Странная логика, конечно.
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подключил жене % на остаток по ее карте для выплат в сентябре. % в октябре не пришли. Пообщались в чате, оператор сказала, что % на остаток НЕ подключен. Отправил ей скриншот, где видно, что функция подключалась. Долго разбиралась, потом диалог завершился и мы так ничего и не решили.

Уважаемый Клиент, добрый день!
Спасибо за обращение!

Для проверки информации уточните, пожалуйста, номер карты, дату подключения депозитарного свойства (скан подключения, если остался). Мы проверим информацию и обязательно выплатим проценты на положительный остаток по карте.

Нам очень важно, чтобы наши клиенты получали качественное и квалифицированное обслуживание. Мы бы хотели проверить Ваш диалог с оператором чат-онлайн или же звонок с оператором 3700. В случае выявления, каких либо нарушений, к оператору будет применено управленческое решение. Для этого уточните, пожалуйста ID диалога или номер телефона, с которого был совершен звонок на клиентскую поддержку, на наш электронный адрес: web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua . А так же удобное время для связи с Вами. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию.

С уважением, ПриватБанк.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Выписка заработала.(если кто ждал)
 

Крутилов

Заблокирован
Реєстрація
21.04.13
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подключил жене % на остаток по ее карте для выплат в сентябре. % в октябре не пришли. Пообщались в чате, оператор сказала, что % на остаток НЕ подключен. Отправил ей скриншот, где видно, что функция подключалась. Долго разбиралась, потом диалог завершился и мы так ничего и не решили.

Ты не первый и не последний, у кого спи...ли бонусы.
Держать депозит у этих эдуардов, да еще и без договора - занятие для экстремалов.
 

lav

Контора пишет!
Реєстрація
09.10.08
Місто
Одесса
Телефон
Нексус 4+Microsoft Lumia 640 XL+модем от КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Уважаемый Клиент, добрый день!
Спасибо за обращение!

Для проверки информации уточните, пожалуйста, номер карты, дату подключения депозитарного свойства (скан подключения, если остался). Мы проверим информацию и обязательно выплатим проценты на положительный остаток по карте.

Нам очень важно, чтобы наши клиенты получали качественное и квалифицированное обслуживание. Мы бы хотели проверить Ваш диалог с оператором чат-онлайн или же звонок с оператором 3700. В случае выявления, каких либо нарушений, к оператору будет применено управленческое решение. Для этого уточните, пожалуйста ID диалога или номер телефона, с которого был совершен звонок на клиентскую поддержку, на наш электронный адрес: web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua . А так же удобное время для связи с Вами. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию.

С уважением, ПриватБанк.

Я вам написал в личку

Добавлено через 2 минуты
Ты не первый и не последний, у кого спи...ли бонусы.
Держать депозит у этих эдуардов, да еще и без договора - занятие для экстремалов.

По социальной карте должны начисляться живые деньги, а не бонусы. Да у нас и не депозит, а положительный остаток по карте ;)
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Для проверки информации уточните, пожалуйста, номер карты, дату подключения депозитарного свойства
Какое депозитарное св-во? Третий класс начальной школы...
Депозитарий — профессиональный участник рынка ценных бумаг, осуществляющий услуги по хранению сертификатов ценных бумаг и/или учёту и переходу прав собственности на ценные бумаги.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Какое депозитарное св-во? Третий класс начальной школы...
[MENTION=9920]BudyFox[/MENTION], есть что по теме сказать? Грамоте понятий иди учить в школу. Все все поняли. Но если тебе будет приятней, я за него поправлю, "Депозитные свойства". Те единичные капли людей, которые реально хотят и могут помочь у нас на форуме и так заканчиваются, из-за умников.
 
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А зачем грубить? Это официальный представитель, вот пусть и выражается правильно.
А по этой теме помочь может только банк, а не форум.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А зачем грубить? Это официальный представитель, вот пусть и выражается правильно.
Та я не грублю, просто с форума отвадили уже пару человек, часто помогающих, правда в других проблемах. Я к тому, что все поняли, об чем речь. Тем более, что оффициальным представителем на форуме пользователя Приватбанк ни кто не назначал, он(она, они) чисто по собственной инициативе.
А по этой теме помочь может только банк, а не форум.
Так я ж об чем, если будем ему(ей,им) грубить, то и тут мало-мальской помощи не поучим. Для примера, когда то я получил помощь именно через форум, в то время как через на прямую, через банк, нет. Что делать, когда требуется, мы ищем и получаем помощь из самых разных источников.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А зачем грубить? Это официальный представитель, вот пусть и выражается правильно.
А по этой теме помочь может только банк, а не форум.

Уважаемый Клиент, добрый вечер!

Хотим обратить Ваше внимание на информацию размещенную на сайте http://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna/:
Часто задаваемые вопросы
Как я могу активировать депозитную функцию карты, чтобы получать проценты от суммы собственных средств?
- Самостоятельно в «Приват24» выберите меню «Управление картой/счетом – Начисление % на остаток карты – Подключить» .

С уважением, ПриватБанк.
 
Зверху