Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

в той статье, где не прописано, что банки обязаны обслуживать всех и не требовать телефон при обслуживании :D
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Black_Shef, ай-яй-яй... Я думаю, демонстративный звонок с жалобой на магический номер 3700 быстро бы прояснил ситуацию, кто кому что должен...
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

vlad_g, это же игра в плохого и хорошего копа:D : сначала их обучали впаривать, теперь им бьют по рукам.
Люди ломаются как проволока, остаются прожженные и гибкие "пройдысвиты"
 

Виктор В

Заблокирован
Реєстрація
16.01.08
Місто
Хмельницкий
Телефон
palmd CDMA\GSM
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

1. В условиях "Карты для выплат" прописаны % на остаток, "падающие" на основной счет. Где они ?

2. В какой статье законодательства Украины прописано разрешение какому-либо банку, в частности, Приватбанк, отказывать в обслуживание человека, не являющимся клиентом банка, а от не клиентов требовать наличие мобильного телефона ?
И в случае, отсутствия в наглой, хамской форме посылать человека...:mad:

Какой еще банк в стране позволяет такое ?
Так иди в другой банк в чем проблема? Другие такого не позволяют лишь потому что не имеют столько клиентов и таких оборотов.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Так иди в другой банк в чем проблема? Другие такого не позволяют лишь потому что не имеют столько клиентов и таких оборотов.

а что, речь о каких то проблемах ? нет.

Вопрос более чем нормальный, ожидающий не стеба, а вполне себе такого же нормального ответа.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приват задерживает платежи по своим картам. Поэтому мерчанты и эквайреры отказываются обслуживать его карты.
Это намек держателям депозитов в Привате. ;)

corpse, доброе утро!

Информация, которой Вы располагаете, к счастью для наших клиентов, не соответствует действительности. Процент успешных платежей по банку проводимых по всем каналам приближается к 100 %. Кроме того, если бы по каким-либо причинам были сбои в их проведении, наши специалисты смогли бы их оперативно устранить.

Кстати, в онлайн режиме всегда доступны показатели качества работы Банка на нашем сайте.

Спасибо что нашли время оставить отзыв о нашем Банке.

С уважением, ПриватБанк.
 

Виктор В

Заблокирован
Реєстрація
16.01.08
Місто
Хмельницкий
Телефон
palmd CDMA\GSM
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

а что, речь о каких то проблемах ? нет.

Вопрос более чем нормальный, ожидающий не стеба, а вполне себе такого же нормального ответа.
Так это не стеб. Банк предоставляет услуги только те что считает нужными и так как считает нужным. А твое дело ими пользоваться или нет. Это нормальная рыночная экономика. Это все равно если б ты что то продавал, а к тебе пришел какой то левый и начал бы тебе рассказывать как продавать, по какой цене и что при этом делать. Что бы ты сделал?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

1. В условиях "Карты для выплат" прописаны % на остаток, "падающие" на основной счет. Где они ?

2. В какой статье законодательства Украины прописано разрешение какому-либо банку, в частности, Приватбанк, отказывать в обслуживание человека, не являющимся клиентом банка, а от не клиентов требовать наличие мобильного телефона ?
И в случае, отсутствия в наглой, хамской форме посылать человека...:mad:

Какой еще банк в стране позволяет такое ?

Black_Shef, добрый день!
Спасибо за отзыв!
Для продукта "карта для выплат", начисление процентов на остаток по карте свыше 100 грн в день производится, если это оговорено в договоре между банком и организацией, осуществляющей выплаты на Вашу карту (при условии активации депозитной функции в Приват24, раздел «Мои счета», или в банкомате ПриватБанка)

Касательно кассового обслуживания, то банк обслуживает не только держателей карт банка, видимо у Вас недостоверная информация. Если сотрудник банка отказывает в обслуживании, то есть вполне официальные каналы подать на него жалобу.

При этом, важно понимать, что есть ряд операций требующих верификацию (валютообменные операции и прочее) и правила предоставления кассового обслуживания, которые полностью соответствуют законодательству и опубликованы в "Условиях и правилах предоставления банковских услуг.
С уважением, ПриватБанк!
 
Останнє редагування:

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Так это не стеб. Банк предоставляет услуги только те что считает нужными и так как считает нужным. А твое дело ими пользоваться или нет. Это нормальная рыночная экономика. Это все равно если б ты что то продавал, а к тебе пришел какой то левый и начал бы тебе рассказывать как продавать, по какой цене и что при этом делать. Что бы ты сделал?

Не все так просто. Хочешь торговать, соблюдай утвержденные правительством "Правила розничной торговли" и другие действующие законы и постановления. То же касается и банков, их деятельность регламентирована законом "О банках и банковской деятельности". И внутренние регламенты и инструкции банков должны соответствовать Закону.
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
12.09.09
Місто
Кременчуг
Телефон
Xiaomi Redmi 10 4/64GB
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк,
Цитата:
...Наши специалисты уже занимаются решением вопроса. В течение сегодняшнего дня трудности будут устранены.
С уважением, ПриватБанк!
Та же проблема. "Сегодняшний день" уже закончился. Очень неприятно видеть отсутствующий виртуальный счет с реальным отсутствием реальных денег.
Вот тупо жалуюсь - вы бы там могли это починить быстрее и так больше "не шутить" ? :)
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Да никто не починит. Переведите деньги и всё-если они нужны, конечно.
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк,

Та же проблема. "Сегодняшний день" уже закончился. Очень неприятно видеть отсутствующий виртуальный счет с реальным отсутствием реальных денег.
Вот тупо жалуюсь - вы бы там могли это починить быстрее и так больше "не шутить" ? :)

Vval, добрый день!
Спасибо за обращение!
К сожалению, на текущий момент устранением трудностей, которые возникают при работе с виртуальными счетами еще занимаются наши специалисты.
Приносим извинения за доставленные неудобства.
С уважением, ПриватБанк!
 

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Информация, которой Вы располагаете, к счастью для наших клиентов, не соответствует действительности. Процент успешных платежей по банку проводимых по всем каналам приближается к 100 %.
Вообще-то я говорю о задержках платежей с корреспондентских счетов Привата в платежных системах по выставленным эквайрерами презентментам. А не о платежах ваших клиентов. :p


Да никто не починит. Переведите деньги и всё-если они нужны, конечно.
А как можно перевести деньги с внезапно исчезнувшего в инет-банкинге виртуального счета? :confused:
 
Реєстрація
12.09.09
Місто
Кременчуг
Телефон
Xiaomi Redmi 10 4/64GB
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

де-то писалось -обратитесь к операционисту.
Девочка в чате этого не предложила. Я немножко подожду конечно.
Но ситуация некрасивая , хотя и понятно - все бывает что сбоит и глючит.
 
Останнє редагування:

Виктор В

Заблокирован
Реєстрація
16.01.08
Місто
Хмельницкий
Телефон
palmd CDMA\GSM
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Не все так просто. Хочешь торговать, соблюдай утвержденные правительством "Правила розничной торговли" и другие действующие законы и постановления. То же касается и банков, их деятельность регламентирована законом "О банках и банковской деятельности". И внутренние регламенты и инструкции банков должны соответствовать Закону.
Банк нарушает закон?
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Black_Shef, добрый день!
Спасибо за отзыв!
Для продукта "карта для выплат", начисление процентов на остаток по карте свыше 100 грн в день производится, если это оговорено в договоре между банком и организацией, осуществляющей выплаты на Вашу карту (при условии активации депозитной функции в Приват24, раздел «Мои счета», или в банкомате ПриватБанка)

С уважением, ПриватБанк!

верно. В чате подтвердили, и сказали, что % начислен и должен отображаться в выписке.
Но такой записи нет.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Виктор В, конечно нарушает, ежедневно и по много раз.
Только благодаря тому, что большинство не знает об этом, вторая часть, которых все утраивает, сарказмируют "не нравится - не пользуй", а третьих слишком мало, чтоб изменения стали более-менее ощутимыми, имеем то,что имеем.
 

Виктор В

Заблокирован
Реєстрація
16.01.08
Місто
Хмельницкий
Телефон
palmd CDMA\GSM
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Виктор В, конечно нарушает, ежедневно и по много раз.
Только благодаря тому, что большинство не знает об этом, вторая часть, которых все утраивает, сарказмируют "не нравится - не пользуй", а третьих слишком мало, чтоб изменения стали более-менее ощутимыми, имеем то,что имеем.
Что конкретно нарушает? Какую статью и в каком месте. Мне самому интересно :)
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

верно. В чате подтвердили, и сказали, что % начислен и должен отображаться в выписке.
Но такой записи нет.

Black_Shef, начисленные средства на бонусный счет отображается не в общей выписке по карте, а в выписке которая отображена в меню "Мои счета" - "Счета бонус плюс".
С уважением, ПриватБанк!
 
Зверху