Мережа «Київстар» готова до Нового року
Абоненти «Київстар» можуть бути спокійні щодо якості роботи мережі в новорічну ніч. Традиційно напередодні зимових свят «Київстар» вживає заходів для того, щоб абоненти оператора могли дзвонити близьким під час пікового навантаження та вітати з настанням Нового року.
Щороку новорічна ніч — справжнє випробування для мереж мобільних операторів. «Київстар» потурбувався про комфортне спілкування клієнтів під час зимових свят 2014 року і вже завершив підготовку мережі. Для цього оператор врахував можливі ризики та посилив мережу в необхідних зонах.
У новорічну ніч «Київстар» задіє всі наявні потужності мережі, застосує технологію «стиснення сигналу» у пікові години, розширить пропускну здатність SMS-центрів у кілька разів, тимчасово припинить усі роботи з модернізації мережі. Місця проведення масових заходів будуть посилені додатковим резервним обладнанням. Особливе значення Київстар приділяє ємності мережі, яка обслуговує центральну частину Києва. Так, наприклад, майже в 2 рази розширена ємність однієї з базових станцій, які обслуговують Майдан Незалежності. Також будуть тимчасово відключені безкоштовні інформаційні послуги, такі як «Заплати за мене», «Хто дзвонив», «Повідомити мене» для звільнення каналів передачі трафіку.
«Наша компанія має великий досвід обробки зрослого трафіку під час свят. Так, рік тому новорічне навантаження на мережу було найвищим за всю історію „Київстар“, і ми успішно впоралися з нею, оскільки підготовка мережі до свят — плановий процес , — коментує Василь Пантов, начальник департаменту управління якістю мережі „Київстар“. — У майбутню новорічну ніч ми очікуємо підвищення кількості дзвінків і SMS на 3-5% в порівнянні з 2013 роком. Оскільки за минулий рік істотно виріс мобільний інтернет-трафік — більш ніж на 50% — ми очікуємо, що наші абоненти будуть активно користуватися мобільним інтернетом».
Щороку «Київстар» успішно справляється зі святковим «піком», завчасно готуючись до нього. Так, рік тому, в ніч з 31 грудня 2012 на 1 січня 2013 року в мережі «Київстар» пролунало 257 млн дзвінків — на 1 млн більше, ніж за рік до цього. Значно — майже на 2 млн — знизилася кількість відправлених SMS в «пікові» години — до 7,7 млн на годину, але кількість відправлених MMS в новорічну ніч збільшилася майже на 5% до 556 тисяч.
Найбільше зростання продемонстрував обсяг передачі даних за технологією GPRS/EDGE — «пікові» навантаження в цю Новорічну ніч досягли 1,46 ТБ на годину, що на 62% більше показника 2012 року.
«Київстар» потурбувався про комфортне спілкування клієнтів під час свят.
Абоненти «Київстар» можуть бути спокійні щодо якості роботи мережі в новорічну ніч. Традиційно напередодні зимових свят «Київстар» вживає заходів для того, щоб абоненти оператора могли дзвонити близьким під час пікового навантаження та вітати з настанням Нового року.
Щороку новорічна ніч — справжнє випробування для мереж мобільних операторів. «Київстар» потурбувався про комфортне спілкування клієнтів під час зимових свят 2014 року і вже завершив підготовку мережі. Для цього оператор врахував можливі ризики та посилив мережу в необхідних зонах.
У новорічну ніч «Київстар» задіє всі наявні потужності мережі, застосує технологію «стиснення сигналу» у пікові години, розширить пропускну здатність SMS-центрів у кілька разів, тимчасово припинить усі роботи з модернізації мережі. Місця проведення масових заходів будуть посилені додатковим резервним обладнанням. Особливе значення Київстар приділяє ємності мережі, яка обслуговує центральну частину Києва. Так, наприклад, майже в 2 рази розширена ємність однієї з базових станцій, які обслуговують Майдан Незалежності. Також будуть тимчасово відключені безкоштовні інформаційні послуги, такі як «Заплати за мене», «Хто дзвонив», «Повідомити мене» для звільнення каналів передачі трафіку.
«Наша компанія має великий досвід обробки зрослого трафіку під час свят. Так, рік тому новорічне навантаження на мережу було найвищим за всю історію „Київстар“, і ми успішно впоралися з нею, оскільки підготовка мережі до свят — плановий процес , — коментує Василь Пантов, начальник департаменту управління якістю мережі „Київстар“. — У майбутню новорічну ніч ми очікуємо підвищення кількості дзвінків і SMS на 3-5% в порівнянні з 2013 роком. Оскільки за минулий рік істотно виріс мобільний інтернет-трафік — більш ніж на 50% — ми очікуємо, що наші абоненти будуть активно користуватися мобільним інтернетом».
Щороку «Київстар» успішно справляється зі святковим «піком», завчасно готуючись до нього. Так, рік тому, в ніч з 31 грудня 2012 на 1 січня 2013 року в мережі «Київстар» пролунало 257 млн дзвінків — на 1 млн більше, ніж за рік до цього. Значно — майже на 2 млн — знизилася кількість відправлених SMS в «пікові» години — до 7,7 млн на годину, але кількість відправлених MMS в новорічну ніч збільшилася майже на 5% до 556 тисяч.
Найбільше зростання продемонстрував обсяг передачі даних за технологією GPRS/EDGE — «пікові» навантаження в цю Новорічну ніч досягли 1,46 ТБ на годину, що на 62% більше показника 2012 року.
«Київстар» потурбувався про комфортне спілкування клієнтів під час свят.