Из Facebook:
Ощадбанк заявляє про стабільне безперебійне обслуговування клієнтів
Ощадбанк, який є системоутворюучим банком країни працює в звичайному режимі, виконуючи всі свої зобов'язання перед клієнтами своєчасно і в повному обсязі. Відділення Ощадного банку по всій країні працюють за звичайним графіком, наразі тимчасово зачинено тільки два київських відділення, розташованих в самому центрі міста.
Банк не знижував та не планує знижувати розміри лімітів по зняттю готівки з платіжних карт своїх клієнтів. Єдине обмеження, яке на сьогоднішній день тимчасово було встановлено, - ліміт зняття готівки для клієнтів інших банків в розмірі 500 гривень, що обумовлено збільшенням попиту з боку населення на готівкові кошти.
Для безперебійного забезпечення банкоматної мережі готівкою інкасація Ощадбанку працює в посиленому режимі.
Понад 10200 одиниць терміналів банку, що встановлено в торгівельно-сервісних підприємствах країни, приймають до оплати картки міжнародних платіжних систем MasterCard, Visa та Національну картку системи НСМЕП.
Контакт-центр банку готовий допомагати клієнтам, як звичайно, цілодобово сім днів на тиждень за телефоном 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України). Крім цього, банк пропонує своїм клієнтам скористатись дистанційними каналами обслуговування на сайті банку, адже звертатись до установи банку в цьому випадку не потрібно. Зокрема, користувачі WEB-банкінгу «Ощад 24/7» можуть користуватися в режимі он-лайн такими послугами, як оплата мобільного та CDMA-зв'язку, Інтернету, ІР-телефонії, переказ коштів між власними рахунками або на картку будь-якого українського банку та ін.
Фахівці Ощадного банку докладають максимум зусиль для того, щоб клієнти не відчували жодних незручностей у отриманні банківських послуг.