Останнє редагування модератором:
То есть он открывается, но не закрывается.
В общем оставил машину открытую на 1.5 дня на морозе. сел в холодную, попробовал закрыть - никаких проблем, лол.То есть он открывается, но не закрывается.
__________________
сразу же вспомнил тех, кто набрался валютных кредитов. Этот Назаренко не Охрименко случайно ?В качестве идеи для обсуждения в ВААИД хотят предложить и коммерческий временный ввоз авто. Многие жители Западной Украины уже приобрели авто на польской, словацкой , венгерский и тд регистрации. И теперь или каждые 5 дней въезжают и выезжают за границу, или платят мзду на дорогах. Так не лучше ли предложить Минфину ввести временный ввоз на коммерческой основе? Многие владельцы таких временных авто говорят, что готовы платить разумные деньги в бюджет 10-20 грн в день и пользоваться своим авто, не выезжая каждые 5 дней якобы за границу для ненужной формальности . Они эти авто уже купили и никуда их не денут.Так и не будут создавать "пробки" на границе. Пусть лучше бюджет пополняют своими платежами, пока в Украине растаможку меньше не сделали. - считает Олег Назаренко.
интеренсно на сколько может спускаться давление в шинах при морозах... я качал 2,0 при +10 сегодня 1- 1.5
это нормально?
ИМХО, нет.это нормально?
На мал 75 знак зліва означає обов'язкові напрямки руху (прямо або направо), але я вважав, що регулювальник має пріорітет перед знаками, тому, мабуть, там помилка.чим ситуація на малюнку 75 відрізняється від ситуацій на малюнках 72,73,74, - адже на ній не передбачений поворот наліво на розворот
то так намалювали. Звичайно на дублюючому світлофорі має бути такий самий сигнал.як розуміти малюнок 76 адже на ньому світлофор що перед перехрестям світить зеленим, а за перехрестям - червоним. при цьому їхати прямо дозволяється
дублюючи знаки не завжди є. "Не побачив знак" не звільняє від відповідальності. Є знаки, дія яких розповсюджується тільки на ту сторону дороги, на якій вони встановлені.чи можна цю частину правил розуміти так, що коли дорога має дві смуги руху, то для тих, хто їде в лівій смузі повинен бути окремий дублікат знака. і якщо дубліката немає, то ті, хто їхав в лівій смузі, можуть стверджувати, що не було знака "населений пункт", наприклад.
якщо таке моє твердження невірне, то для чого передбачене дублювання? і як тоді розуміти останній абзац п. 8.2?
очень похоже.мабуть, там помилка
- оце так по нашому, молодець!по дорозі на роботу я зупинився біля даїшників і питав по третьому питанні
Да, странно, а на рис.74 поворот налево разрешен, вопреки знаку,На мал 75 знак зліва означає обов'язкові напрямки руху (прямо або направо), але я вважав, що регулювальник має пріорітет перед знаками, тому, мабуть, там помилка.