Про те, що номер «полочний» сказати не можна. Так, він не є основним, а скоріш - сімейним, і на нього щомісяця надходять дзвінки з Київстар та інших мереж і він періодично поповнюється (останнє поповнення було 01.01.2015) і з цього часу щодня виговорювались майже всі хвилини. Вчора вранці, ще на нього дзвонив і спілкувався, але з обіду вже на нього не додзвонитись (був поза мережею). Телефон розрядитись не міг, так як на передодні у вечері був повністю заряджений і вимкнути його теж не могли.
Зайшов у МКС, щоб перевірити і заодно подивитись на нову послугу «Sorry program».
Вкладка «Огляд» не насторожила, так як там було все як завжди – кошти на рахунку, залишок хвилин в мережі, бонусні грн. за вхідні. Наступним була вкладка «Послуги та акції» і тут з’являється червоний жирний текст типу, проблеми з номером і радять звернутись в ЦОА и далі ссилка на список центрів. Думаю, ну буває, але чомусь зайшов в «Огляд» і натиснув «Додаткова інформація». Там була тільки дата підключення, і на іншій інформації – хІнфо тимчасово недоступна, спробуйте пізніше.
Прийшовши у вечері додому взяв телефон – на екрані був пошук мережі і не переглянуте повідомлення від Київстар. Читаю (перекладено на кирилицю) : «Надання послуг припинено згідно чинного законодавства. Відновити номер можна протягом 90 днів».
Телефоную оператору, попався оператор Олександр. Розповів ситуацію, та процитував смс. Він попросив продиктувати потрібний номер. Сказав, що він дійсно є заблокованим і він надсилає звернення до Відділу по розблокуванню номерів(!) і чи може він надати номер, з якого я телефоную, як контактний. Також сказав, що до 18.00 наступного дня надійде смс з інструкцією, як і де можна відновити номер. На моє питання чому номер є заблокований, сказав що такої інфо у нього немає.
Приблизно через годину на номер, який був залишений як контактний, надійшло смс: «Шановний абоненте. Ваше звернення розглянуто. Надання послуг зв’язку відновлено. Приносимо вибачення за тимчасові незручності».
Через 3-5 хвилин телефон знайшов мережу.
Ось такий був «глюк».