На даний момент в Банку встановлене правило: важливіше частково задовільнити потребу в готівці більшості клієнтів, які звернулись на відділення, ніж в повному обсязі забезпечити виплати 2-3 клієнтам. Через це керівник відділення, щоденно, спираючись на залишки готівки в кассі, встановлює стандартний ліміт можливих видач.
На сайті Банку відображаються середні ліміти по системі. На окремому відділенні ситуація може відрізнятися, в залежності від залишків готівки в кассі.
Проте, керівництво Банку не знімає з себе забов`язання задовільняти потреби Клієнтів в повному обсязі. Для забезпечення відділень готівкою прийняте рішення запустити цілий ряд дисконтних програм для пришвидшення погашення заставних та беззаставних кредитів, навіть з певними втратами запланованої дохідності. Крім цього, розпочато продаж по цілому переліку активів Банку і, нарешті, ведуться перемовини з кампанією Каргіл, яка є частковим акціонером Банку, про докапіталізацію шляхом заведення в Банк суттєвої грошової допомоги.