Red Forum Market  

Вернуться   Red Forum Market > Другое > Жизнь Маркета

Важная информация

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 22.03.2020, 17:13   #1
Модератор
 
Аватар для Alex
 
Регистрация: 25.04.2010
Адрес: Дніпро
Сообщений: 934
Сказал(а) спасибо: 794
Поблагодарили 2,728 раз(а) в 951 сообщениях
По умолчанию

Купував у htc два ноутбуки - працюють й дотепер.
Вважаю, що проблема встановленої периферії - проблема покупця.
Alex вне форума   Ответить с цитированием
5 пользователя(ей) сказали cпасибо:
htc (22.03.2020), Mr.Alex (22.03.2020), TrZ (11.04.2020), waxettio (31.03.2020), Андрюх@dp.ua (27.03.2020)
Старый 22.03.2020, 17:40   #2
Новичок
 
Регистрация: 30.05.2010
Адрес: Хмельницкий
Сообщений: 10
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Alex Посмотреть сообщение
Купував у htc два ноутбуки - працюють й дотепер.
Вважаю, що проблема встановленої периферії - проблема покупця.
Переферiя на iншому ноутi працюе без проблем . Батарейку виймав замiряти напругу пicля того як бioc cпортився . Добре що у вас немае проблем . Якщо не переферiя а ноут проблемний , то чия це проблема продавця чи покупця ?
Lukkyk вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.03.2020, 23:14   #3
unknown
 
Аватар для Mr.Alex
 
Регистрация: 07.05.2010
Адрес: Харків
Сообщений: 225
Сказал(а) спасибо: 289
Поблагодарили 393 раз(а) в 224 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Lukkyk Посмотреть сообщение
Переферiя на iншому ноутi працюе без проблем.
Це ще не "показник" того, що якщо периферія без проблем працює на одному пристрої - то "повинна" чи має бути "змушена" працювати на всіх інших пристроях без "розбору". Не вважаю себе "великим фахівцем" у цій галузі, але є знайомий фахівець у галузі ПК, до якого звертався з періодичною проблемою "синього екрану". Розпитавши докладніше про "залізо", він надав відповідь, що це проблема ОЗП. На моє заперечення, що "отам працювало бездоганно, а тут - не хоче" - коротко відповів, що - "це несумісність заліза, приходь і принось своє - обміняю на інший, більш сумісний аналог". Так і сталося, "синій екран" зник, усе й досі працює, як треба. Доречі, бачив у нього "таблички сумісності" виробників МП, ОЗП, жорстких дисків, відеокарт тощо.
Цитата:
Сообщение от Lukkyk Посмотреть сообщение
Якщо не переферiя а ноут проблемний, то чия це проблема продавця чи покупця?
Якщо все працює бездоганно у комплектації продавця - то який сенс чіпати?! Працює - не чіпай. А якщо користувач сам почав "модернізувати" - то яким боком тут продавець винний?! Як то кажуть: "До чого тут поліція, якщо порося - блискавкою вбило?!"..
__________________
А що ти зробив для того, щоб в Україні стало жити краще?
Mr.Alex вне форума   Ответить с цитированием
5 пользователя(ей) сказали cпасибо:
fudor (23.03.2020), htc (23.03.2020), Maxxx (23.03.2020), Yahoo (23.03.2020), Василий П (23.03.2020)
Старый 22.03.2020, 23:31   #4
Новичок
 
Регистрация: 30.05.2010
Адрес: Хмельницкий
Сообщений: 10
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Якщо все працює бездоганно у комплектації продавця - то який сенс чіпати?! Працює - не чіпай. А якщо користувач сам почав "модернізувати" - то яким боком тут продавець винний?! Як то кажуть: "До чого тут поліція, якщо порося - блискавкою вбило?!"..
Ситуацiя не типова , але ж була домовленнiсть на рахунок гарантii з моiм ssd . Чи такi домовленностi у вас нiчого не вартi коли продавець вже отримав грошi ? Я не звинувачував продавця а написав що пожалiюсь на ред-форумi якщо вiн буде весь час шукати мою провину , замiсть того щоб вирiшити проблему . До речi на рахунок гарантii, продавець сам тут недавно писав " Договор дороже денег " а як до дiла то почав намагатись його порушити. Пiсля карантину занесу Dell в Львовi в СЦ на дiагностику , правильно каже Макс , нехай вони нас розсудять .

Последний раз редактировалось Lukkyk; 23.03.2020 в 13:44.
Lukkyk вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 05:47. Часовой пояс GMT +3.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Beta 4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot