Електричні батареї та акумулятори, інші елементи живлення

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
+Plus формату ААА, 4шт за 24грн.
Це сольові.

Як не дивно, але лужні + в Аврорі досить непогані за свою ціну. І як не ще більш дивно, лужні "генератор щось там" з АТБ по акційній(яка буває доволі часто) ціні 48 чи 42грн за шість штук - взагалі поза конкуренцією по співвідношенню ціна/ємність. Єдине але - в нашому АТБ цей "генератор" вже пару тижнів лежить в новій упаковці і по вищій вартості. Чи змінився лише дизайн чи там новий виробник і нова якість - ще не перевіряв.

UPd.
 
Останнє редагування:

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Як не дивно, але лужні + в Аврорі досить непогані
Я власне надихнувся колись експериментом якогось тіпа в ЖЖ - який протестував все, що зміг знайти в магазинах, десь в районі 60 різних батарейок і прийшов до однозначного висновку, що треба брати тільки лужні, але тільки найдешевші. Дорогі краще завжди, але не настільки, наскільки дорожче і брати якісь дюрасели має сенс тільки якщо ти наприклад фотограф з дзеркалкою на виїзді
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
debugger, логотип точно такий, а там хто зна...))
 
Реєстрація
05.11.12
Місто
UKKK
Дуже позитивний досвід від Eneloop NiMH AA батарей. Дуже живучі, низький розряд. Років 10 вже працюють, пережили три комплекти інших різних виробників (GP, videx, Sony). Ємність набагато більша ніж у літієвих. Досі працюють та й невідомо ще скільки будуть працювати. Не знаю як зараз, але раніше куплені варті своїх грошей.

У той самий час вже для мишки, міксери, світильники, гірлянди та інши прилади зручно ставити вже li-ion AA з вбудованим зарядним.
 

Саня-068

Заблокований
Реєстрація
06.08.17
Місто
Вараш
Телефон
Alcatel 3X 2019 (5048y)
Це точно alkaline? По ціні не схоже. З мого досвіду, найдешевший алкалайн завжди найкраща ціна/якість для не дуже вибагливих пристроїв. Не алкалайн сенсу брати нема взагалі. Я купую що батарейки що акумулятори в ікеї або юску
Я про ці ААА, постійно їх брав, були норм, в пультах вистачало на пів року. Але в останній рік таке враження що стали гірші, взагалі швидко здихають.
 

Вкладення

  • IMG_20250617_020705.jpg
    IMG_20250617_020705.jpg
    75 КБ · Перегляди: 23
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Це точно alkaline? По ціні не схоже. З мого досвіду, найдешевший алкалайн завжди найкраща ціна/якість для не дуже вибагливих пристроїв. Не алкалайн сенсу брати нема взагалі. Я купую що батарейки що акумулятори в ікеї або юску
Я про ці ААА, постійно їх брав, були норм, в пультах вистачало на пів року. Але в останній рік таке враження що стали гірші, взагалі швидко здихають.
В таблиці на цій сторінці вище є +Plus та +Plus LR6.
Другі значно кращі параметри мають.
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
"Граюся" з pkcell ni-zn aa та ааа. Пару років тому купив, майже не використовував. Тепер вирішив поганяти розряд/заряд. Розряд ліхтариком. Заряд через різні модулі cv/cc. Напругу ставлю 1,9В, струм 0,15...0,2А.
АА 2500мВт*г, ААА 900 мВт*г.
Заряджається дуже довго, тобто за пару годин виходить на 1,9В, далі при сталій напрузі струм має ж знижуватися? Але не знижується, може ще годин з 10 так стояти: 1,9В та 0,15А. АКБ трошки теплий. Вся енергія йде в тепло, я так розумію. А як із зарядом АКБ? Коли повний, як зрозуміти?
Тими модулями cv/cc заряджав і нікель-металгідрид, і літієві різні. Все було по алгоритму. Сталий струм -> росте напруга -> стала напруга -> струм падає до 0.
А тут якась...
Є може в когось таке ni-zn в користуванні?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
Придивляюся до самостійного виготовлення такого автомобільного акумулятора, у кого які думки з цього приводу?:
Авто бензинове 2.0л, крутиться легко.

 

EvgenyTar

наблюдатель
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Cubot KingKong X pro
у кого які думки з цього приводу?
Если хочется порукожопить, то почему бы и нет... Меня например смущают пока два момента - емкость полученного аккума(28А) и его размер(станет ли он на площадку аккума в авто, как его крепить). Да и если вдуматься, то конечная цена такой самоделки будет на уровне проверенных временем свинцовых 60-ти амперных аккумов.
В свое время купил 4 аккума lifepo4(40135) по 20А, чтобы собрать упс на 2-х штуках для роутера. Хотелось своими руками что-то сделать. Упс я таки собрал, он сейчас работает, но деталей я закупил для двух таких девайсов, и еще одного для сборки на 4-х 18650, но что-то желания дальше строить у меня пропало, тем более что у меня упс получился, скажем так, несколько больше по размерам, чем готовые есть в продаже, да и китайские 12-ти вольтовые упсы на 2-х 18650 потестил, очень даже неплохо работают с роутером и цена им около $4, а то и меньше.
Но то мой опыт - опыт лентяя. Смотрю на видос и думаю - где печать холдеры под аккумы, перемычки где искать, меня одно это уже напрягает...
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
смущают пока два момента - емкость полученного аккума(28А) и его размер(станет ли он на площадку аккума в авто, как его крепить
Ємність 28 Аг мене не надто бентежить, у мого авто штатний 45 Аг, мотор завжди крутився і легко заводився навіть від сильно спрацьованих АКБ. Втулити то все без проблем можна в корпус від старого вбитого акумулятора.

Тут інше насторожує, 1) по 148 грн за штуку продаються елементи невідомого ступіню зносу, є шанс потрапити на відвертий шайс і 2), головне - відомо що при мінусових температурах LiFePo заряджати не можна. А я, хоча й рідко, зимою деколи виїзжаю.

Також вартість BMS захмарна, як на таку саморобку. Хоча у коментарях нарід пише що і без неї обходяться, вирівнюючи балансування вручну раз на місяць - два. А для контролю за станом кожної з банок ставляться чотири вольтметри в водійський відсік.
Але тут інша проблема - в разі аварії генератора може бути біда. як пожежа, так і вигоряння електроніки в машині, від чого врятує BMS.

Ще один з варіантів, який бачу - використовувати ті банки в якості джамп-стартеру паралельно зі вбитим кислотним, підключаючи і вимикаючи їх спеціальним тумблером, що вмикає високострумове реле із салону. Але тоді проблема знайти для них місце під капотом.
 
Реєстрація
05.11.12
Місто
UKKK
А чому просто не викорисоовувати стартовий наливний кислотний? Вони неприхотливі та й дешеві... Яку перевагу надасть lifepo4?
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
дешеві... Яку перевагу надасть lifepo4?
Мова конкретно про самозбірку з відео зі вживаних банок собівартістю 148 х 4 = 592 грн. Клеми та старий корпус не рахую, вони у мене є, купівлю BMS наразі не розглядаю.
Нова АКБ мого розміру та ємності коштує від 2500 до 3300 грн.
Але головна задумка - довговічність. Багато пишуть що LiFePo в якості стартерних працюють в них по 10 років.

А от навіть дорогі АКБ рідко коли в мене служили довше за 5 років.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Але головна задумка - довговічність. Багато пишуть що LiFePo в якості стартерних працюють в них по 10 років.

А от навіть дорогі АКБ рідко коли в мене служили довше за 5 років.
Ти хочеш АКБ, яка залишиться у спадщину онукам? :D
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
вирівнюючи балансування вручну раз на місяць - два
Оце ще таким дрочівом не займався, знімати акум з авто та балансувати... А потім час/дату на панелі та магнітолі виставляти? Ще той гемор..
Post automatically merged:

А я, хоча й рідко, зимою деколи виїзжаю.
В мінус 20 як він відпрацює?
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
АКБ, яка залишиться у спадщину онукам?
Та ні, все значно простіше. Останніми роками я вкрай рідко з гаражу виїзжаю, разів може 3-4 на рік.
А кислотна батарея, просто простоюючи, за свої 3-5 років повністю втратить придатність.
От і виходить що купуючи нову - оплачую її неминучий знос у простої.
А з LiFePo4 такого бути не повинно.

Про час на магнітолі з інтенсивністю моїх виїздів взагалі смішно чути! 🤭 Природньо що клема на акум накидується лише оті рази 3-4 на рік відразу перед виїздами!
 
Зверху