В Ашані також непогані і недорогі.Я купую що батарейки що акумулятори в ікеї або юску
В Ашані також непогані і недорогі.Я купую що батарейки що акумулятори в ікеї або юску
Це сольові.+Plus формату ААА, 4шт за 24грн.
Я власне надихнувся колись експериментом якогось тіпа в ЖЖ - який протестував все, що зміг знайти в магазинах, десь в районі 60 різних батарейок і прийшов до однозначного висновку, що треба брати тільки лужні, але тільки найдешевші. Дорогі краще завжди, але не настільки, наскільки дорожче і брати якісь дюрасели має сенс тільки якщо ти наприклад фотограф з дзеркалкою на виїздіЯк не дивно, але лужні + в Аврорі досить непогані
Це та, що болванки робила?Esperanza
Я про ці ААА, постійно їх брав, були норм, в пультах вистачало на пів року. Але в останній рік таке враження що стали гірші, взагалі швидко здихають.Це точно alkaline? По ціні не схоже. З мого досвіду, найдешевший алкалайн завжди найкраща ціна/якість для не дуже вибагливих пристроїв. Не алкалайн сенсу брати нема взагалі. Я купую що батарейки що акумулятори в ікеї або юску4шт за 24грн
В таблиці на цій сторінці вище є +Plus та +Plus LR6.Я про ці ААА, постійно їх брав, були норм, в пультах вистачало на пів року. Але в останній рік таке враження що стали гірші, взагалі швидко здихають.Це точно alkaline? По ціні не схоже. З мого досвіду, найдешевший алкалайн завжди найкраща ціна/якість для не дуже вибагливих пристроїв. Не алкалайн сенсу брати нема взагалі. Я купую що батарейки що акумулятори в ікеї або юску4шт за 24грн
Если хочется порукожопить, то почему бы и нет... Меня например смущают пока два момента - емкость полученного аккума(28А) и его размер(станет ли он на площадку аккума в авто, как его крепить). Да и если вдуматься, то конечная цена такой самоделки будет на уровне проверенных временем свинцовых 60-ти амперных аккумов.у кого які думки з цього приводу?
Ємність 28 Аг мене не надто бентежить, у мого авто штатний 45 Аг, мотор завжди крутився і легко заводився навіть від сильно спрацьованих АКБ. Втулити то все без проблем можна в корпус від старого вбитого акумулятора.смущают пока два момента - емкость полученного аккума(28А) и его размер(станет ли он на площадку аккума в авто, как его крепить
Мова конкретно про самозбірку з відео зі вживаних банок собівартістю 148 х 4 = 592 грн. Клеми та старий корпус не рахую, вони у мене є, купівлю BMS наразі не розглядаю.дешеві... Яку перевагу надасть lifepo4?
Ти хочеш АКБ, яка залишиться у спадщину онукам?Але головна задумка - довговічність. Багато пишуть що LiFePo в якості стартерних працюють в них по 10 років.
А от навіть дорогі АКБ рідко коли в мене служили довше за 5 років.
Оце ще таким дрочівом не займався, знімати акум з авто та балансувати... А потім час/дату на панелі та магнітолі виставляти? Ще той гемор..вирівнюючи балансування вручну раз на місяць - два
В мінус 20 як він відпрацює?А я, хоча й рідко, зимою деколи виїзжаю.
Та ні, все значно простіше. Останніми роками я вкрай рідко з гаражу виїзжаю, разів може 3-4 на рік.АКБ, яка залишиться у спадщину онукам?
То навіщо тобі авто?)))з інтенсивністю моїх виїздів