Коли це жінка розмовляла 5 сек?luytel, за 5 секунд розмови не буде зліпку.Ніколи. не лякайте людей
І чому в мене нічого не вишкрябають та зліпків не роблять. А ось не отримати дзвінок з лікарні... Так гроші будуть, а ось твоя близька людина не факт
До чого дійшов прогрес у Вашій реальності - правила етикету та елементарної ввічливості застосовують лише шахраї...зручно зараз говорити?" Все на цьому вже можна класти слухавку
я через оператора активував. Теж саме було.пише-недостатньо коштів на рахунку.
бонуси на позачергове списання не працюють, лише пауза і списання автоматом вночі, а якщо грошей під списання, то ще потрібно переходити в 2г щоб не резервувало на інтернет пакетНадішла пропозиція поповнити рахунок на суму від 100 грн. та отримати 140 бонусів. Поповнюю на 125 грн. аби перекинути на інший номер передплати. Не дає, пише, шо по вашому номеру послуга недоступна. Оператор каже, що це номер передплати, але на паспорті, тому неможна. Ок.
Надійшло 140 бонусів+125 грн. на рахунку. Тариф 200 грн. Замовляю позачергове зняття абонки, *578#, пише-недостатньо коштів на рахунку. Але, абонка з бонусів також оплачується. Чому так?
Працюють,через компетентного оператора. Скасував паузу абонплати та подав заявку на позачергову абонплату. Гроші на абонку списалися ввечорі, не вночі.бонуси на позачергове списання не працюють, лише пауза і списання автоматом вночі,
Це ще приклад коректного спілкування, хоча б прямо не посилають, періодично вони взагалі спілкуються як гопники. Гірше підтримки Київстар, хіба що підтримка Лайфселл, підтримка Водафон на дві голови вище і за оперативністю і за результативністюПідтримка київстар завжди так працює? Скоро буде місяць, як вони забили болт на проблему
Суто задля інтересу - проведіть експеримент, подайте скаргу на повернення коштів через застосунок "Мій Київстар". Цікаво, чи буде стандартна відповідь: "абонент лох", ми все правильно списуємо, чи таки у них бувають випадки клієнтоорієнтованості.При цьому, ці шахраї такі списали 20 грн. за інтернет-сесію, якої не було.
Перший раз за рік поповнила рахунок, бо надішла пропозиція щодо нарахування бонусів за поповнення, але в КС нічого не змінюється-абонент лох.
Ой не кажи. У выпадкуи питания складнішого за вартість зараз практично всі оператори пливуть. Я відразу таке чую, чому і полюбляю голосове спілкування. А колись у Кієвстару були перфектні оператори.дві голови вище
А телефон був перед цим переведений в режим 2G?При цьому, ці шахраї такі списали 20 грн. за інтернет-сесію, якої не було.