Останнє редагування модератором:
Прадо , а на Субару заміна масла фільтра 4000 грн це бюджетне стоце в якої toyota ТО 5-25к? на умовний рав регламент 6-11к. а якщо робити все на офіціалі то доступна подовжена гарантія до 10 років - для багатьох це більший аргумент ніж економія 1000 гривень в гаражі.На тоета кожні 15000, але прикол в чому на 15тис ТО коштує 5000 грн а на наступному вже 25000 грн, в знову наступне 5000 грн, тому і власнику не вигідно робити ТО на офіціалі , а гарантія поки їздиш к ним постійна
В мене була шкода від першого власника з пробігом 9000 км, він пройшов 3 ТО і свічку вже міняв )
в багатьох виробників на сучасних турбо двигунах свічки міняють або кожне або через ТО
Ну, хвала альбертичу, вже такі автівки тупо евакуюють на ШПbaha, то вы ещё не видели как мажоры снимают номерные знаки на платных стоянках, чтобы не платить за стоянку.
P.S. наблюдал такое возле Мост-Сити в Днепре.
У знайомого 24 року, подобається, поки нічого не ламається, але це нова і на гарантії, тільки каміння ловить у лобове)Або ще подобається тігуан на 2,0 на 150 сил. Що скажете??
??amadeys, Сіів поїхав
А мені було б цікаво, почитати в кого які думки. Може зробити нову тему в "Сміттєпроводі", а останні повідомлення перенести туди?запит "порадьте нормальну машину за нормальні гроші", чистий заклик на флуд.
За 45к? 🫣 Я особисто брав би виключно напаковану електричку, на 500 км ходу мінімум. Імхо, бенз, дизель - це вчорашній день, для "ніщєбродів" (сам такий)))бажано паркетник на автоматі. Що порекомендуєте(щоб надійне)? Вартість орієнтовно до 45к$.
Типо двз за 45 не втрачає в ціні? А за 120 втратить ще більше. (А враховуючи ситуацію, завтра поряд прилетить підарський шахед або ракета, і "аріведерчі, рома" 45к). Тут взагалі вже не про економію, коли вартує такі гроші. Це вже гаджет, а не засіб пересування.взял что за 45, то оно на стол ко потеряет в цене