Маючи власну платіжну картку, діти зможуть розраховуватись у магазинах, де приймаються безготівкові, зокрема й безконтактні оплати, а батьки – контролювати їх витрати.
Ощадбанк розпочав випуск «Дитячої картки». Це миттєва безконтактна платіжна картка Mastercard з унікальним дизайном, який було розроблено компаніями Mastercard, Ekonomika+ та Ощадбанком у рамках конференції для унікальних тинейджерів «Завтра_2037».
Для розробки дизайну серед дітей та тинейджерів було проведено маркетингове дослідження.
«Нашою метою було розробити дизайн картки, враховуючи інтереси і захоплення покоління Z. Нам це вдалось. Коли ми вперше представили картку на підлітковій конференції «Завтра_2037», це було стовідсоткове влучання в ціль. Вона привернула увагу молодих учасників конференції. Тож ця картка стане сучасним модним подарунком дитині на новорічні свята», – розповідає директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.
Картка дає можливість здійснювати безготівкові розрахунки, в тому числі безконтактні, в торговій мережі, оплачувати послуги мобільного зв’язку, здійснювати карткові перекази. Поповнювати її можна через інформаційно-платіжні термінали, банкомати Ощадбанку або онлайн-систему «Ощад 24/7». Для отримання картки не потрібні документи. Придбати її можна у відділеннях банку.
«Дитяча картка» – наша відповідь на запити і потреби клієнтів. Ми врахували як інтереси батьків, так і інтереси молодого покоління. З одного боку, діти хочуть бути більш самостійними, хочуть використовувати сучасні фінансові інструменти, зокрема платіжні картки. З іншого – батьки зацікавлені у фінансовій грамотності дітей. Користування власною платіжною карткою навчить дітей бути більш уважними і відповідальними, а батьки зможуть контролювати їх витрати», – зазначає Володимир Москаленко.