Останнє редагування модератором:
Конечно вы!У вас, на Донбассе, флагами не махали и памятники на месте.Респект...
Вот это и есть активная гражданская позиция (а не памятники сносить или флагами махать).
У нас, в Харькове, и флагами махали, и памятники посносили, и улицы переиминовали. И кто выиграл?
Херасе 160 на козявке лететь... или это из разряда на копейке двести?Она конечно не ракеты была, но 160 худо-бедно ехала
знаєш, я навіть не скажу, що гірше...100%, в нас такі теж зустрічаються - їдуть на легковій, а радіус беруть ніби фура з прицепом.
Гірше, коли потік машин настільки щільний, що ти, розуміючи розвиток ситуації, не маєш як безпечно її уникнути: перелаштуватися нема куди, а різке гальмування збільшує шанс, що в зад тобі прилетить не уважний водій.не скажу, що гірше
Не нужно недооценивать таких "чахликов"Херасе 160 на козявке лететь...
То ты видимо Абарты не видел и как там люди на них резвятсяПотому и воспринимаются такие водители, выжимающие все соки из малютки, мягко говоря, странно.
Люди и на девятках по трассам прут 160. Это ж не говорит об их адекватности.То ты видимо Абарты не видел и как там люди на них резвятсяПотому и воспринимаются такие водители, выжимающие все соки из малютки, мягко говоря, странно.
Микра, как не крути, но всё таки не Матиз или Chery QQ, а вполне серьезный по характеристикам автомобиль.
Разве Abarth это не тот же Fiat? У них даже модель 500-ая есть: и Abarth 500, и FIAT 500...То ты видимо Абарты не видел и как там люди на них резвятсяПотому и воспринимаются такие водители, выжимающие все соки из малютки, мягко говоря, странно.
Микра, как не крути, но всё таки не Матиз или Chery QQ, а вполне серьезный по характеристикам автомобиль.
Абартоводы обижаются когда их машины Fiat назыавютРазве Abarth это не тот же Fiat? У них даже модель 500-ая есть: и Abarth 500, и FIAT 500...
Києві відрився автосалон Cupra. Це іспанський бренд, який належить відомому автомобільному виробнику Seat та спеціалізується на виробництві «заряджених» моделей.
Поки що новачка представлено в Україні декількома моделями. Одна з них – кросовер Fromentor. За габаритами модель близька до Volkswagen Tiguan: у обох автомобілів однакові колісна база і ширина. При цьому Cupra на 12 сантиметрів нижче.
Formentor отримав адаптивний круїз-контроль з можливістю розпізнавання дорожніх знаків і систему моніторингу сліпих зон. Крім того, для кросовера передбачені гальма Brembo, а також цифрова приладова панель, 12-дюймовий екран мультимедійної системи і кнопка запуску двигуна, розташована на кермі.
Під капотом – 2 л турбомотор потужністю 310 кінських сил, який поєднується з «роботом» DSG і системою повного приводу 4Drive з муфтою на задній осі. Силовий агрегат розганяє автомобіль до 100 кілометрів на годину менше ніж за 5 секунд.
Продолжение истории. Адский лютый треш, напилинг-болгаринг-колхозинг, но теперь мои красные задние фонари моргают правильным желтым светом.Мои старания (и страдания) вознаграждены!!! Двухмесячная борьба с "красными поворотниками" выиграна безоговорочной капитуляцией противника!