Останнє редагування модератором:
Окрім цього траса Одеса-Рені зараз дуже навантажена фурами, а вони також майже усі або з колгоспним ксеноном, або з ледом. І наче ж усі техогляду підлягають...В тебе в області багато американських машин, а це кров з очей.
Техогляд в поточному вигляді позбавлений сенсу. Допоки поліція не буде стопати таких на дорозі і виписувати штрафи нічого не зміниться. І то щось мені підказує, що аби штраф можна було виписати, треба продумати і реалізувати процедуру перевірок світла на відповідність технічним специфікаціям авто. Бо максимум поліція у кращому випадку на дорозі зможе перевірити маркування на лампі чи фарі, і то не факт.І наче ж усі техогляду підлягають...
Того року, зимою, лід і слякоть, десь підспустило так, що їхати було стрьомно, був ножний насос, почав качати - але нога виявилась міцніше за насос, ще на льоді він з'їхав, і відламалась "качалка".. добре, що прямо поруч виявилась шиномонтажка із нудьгующими монтажниками і кав'ярнею..)) Більше "теплий ламповий" насос не купляв)Нога надёжная, и не садится.
так і заводське світло таке ядрьоне буває... Особливо коли ти на невисокій машині.З квітня місяця проїхав 25тис. км. І не помітив тенденцію «про тільки десята машина з нормальним світлом». А моє світло, як виявилося, когось точно сліпить Хай там як, миру всім, і ні цвяху ні чупа-чупсу.
Там уже сидять чудаки, які задній протитуманний ліхтар вмикали не в туманіінженерів ауді треба посадити у пеклі у вічну пробку
Або і гірше - поєднували їх зі стопами.Там уже сидять чудаки, які задній протитуманний ліхтар вмикали не в туманіінженерів ауді треба посадити у пеклі у вічну пробку
Також тих інженерів, хто втулив тільки один ліхтар заднього хода (а замість іншого поставив той злополучний протитуманний)...інженерів треба посадити у пеклі у вічну пробку
Повбивав би...інженерів ауді
І так туди дохле ставлять, а коли один - що взагалі видно? Не у всіх камери стоять..один ліхтар заднього хода
Ніфіга не видно, навіть якшо в ньому звізду запалити. Мало того, вони ж з не зліва (тіпа сторона водія) стоять, а справа (хоча сторона мало на шо вліяє)І так туди дохле ставлять, а коли один - що взагалі видно? Не у всіх камери стоять..
Я так і не навчився по камері задом рулити. Зеркла наше всьо...Не у всіх камери стоять..
От кстаті теж упороті створіння. Шо заважає "прикрутити яскравість" тих же поворотів-стопів при увімкненні габаритів, шоб водіям позаду очі не виїдало? Схемотехніка була б елементарна...за задні лед-стопи
Спочатку дуже хотів поставити, а тепер нуйого, максимум парктронік)Я так і не навчився по камері задом рулити. Зеркла наше всьо...
Хіба протитуманка не має бути максимально знизу? То машини якісь браковані..в лівому сегменті, де протитуманка
Не про ті туманки. Тут про ті, що позаду, просто стоп-сигнали підвищеної яскравості.Хіба протитуманка не має бути максимально знизу? То машини якісь браковані..
І я хочу. А що там за негаразди з камерами? Ще не чув про проблеми з ними, всім тільки допомогають.початку дуже хотів поставити, а тепер нуйого, максимум парктронік)
Шоб чисто по камері рулить, скіли та єкспірієнс потрібні. По зеркалам всі рефлекси напрацьовані. А в камеру - максимум це глянути, шоб бампером нікого не подвинуть, коли міліметри ловиш при паркуванні.А що там за негаразди з камерами? Ще не чув про проблеми з ними, всім тільки допомогають.
Є 20 річний досвід в GTAШоб чисто по камері рулить, скіли та єкспірієнс потрібні.
Крім того, що тягнути - колупати обшивку, куди примантулити екран? Колгосп розводити не хочу. Єдиний вихід, міняти магнітолу (на 1дін) з екранчиком, але чи там щось можна буде побачити?А що там за негаразди з камерами? Ще не чув про проблеми з ними, всім тільки допомогають.
З цим краще впорається парктронік, як на мене..коли міліметри ловиш при паркуванні.
На Румынию проезд есть через паром ? Или грузовики внутри области ? Много видел зерновозов на выезд в МолдовуОкрім цього траса Одеса-Рені зараз дуже навантажена фурами, а вони також майже усі або з колгоспним ксеноном, або з ледом. І наче ж усі техогляду підлягають...В тебе в області багато американських машин, а це кров з очей.
На Авео отлично видно. Даже с передними тонированными стеклами.а коли один - що взагалі видно?
У меня камера (не на Авео) выводит изображение на зеркало, очень удобно. При этом поменяв угол зрения (это не вертеть головой, а посмотреть в то же зеркало "мимо картинки") видно не картинку с камеры, а изображение с зеркала. То есть надо контролировать, как и при езде по зеркалам, правое-левое и центральное зеркало, взгляд вниз на монитор не надо направлять.Я так і не навчився по камері задом рулити.
Есть магнитолы на 1Din с выезжающим экраном, когда-то у контрагента была еще в 2008-м году.Крім того, що тягнути - колупати обшивку, куди примантулити екран? Колгосп розводити не хочу. Єдиний вихід, міняти магнітолу (на 1дін) з екранчиком, але чи там щось можна буде побачити?