Зараз всіх попереджають,- якщо перед нарахуванням РБА був недовикористаний пакет, то залишок підключать після РБА. Може й рік тому, так було...Якщо дати закінчення РБА і нарахування чергового пакету співпадають, то ще один пакет отримаю чи ні? Тариф СуперНет Старт
ussd на ручное подключение месячного пакета?Я на предыдущем ГБА пихал (13) с помощью USSD.Roman_UA,
99.9% что пакет начислят. Незнаю как сейчас, но ранее был мизерный шанс пролететь в подобном случае - если подключение ГБА было в начале суток (отключался он - в это же время). То бишь, если подключил к примеру в 00.05 - то и отключится ГБА в это время, еще до начисления пакета (и имеем пролет, так как начисление пакета, в основном - ближе к утру). Ну а так как в основном подключаем ГБА уже после 8.00 - то результат очевиден![]()
Стандартне USSD: *101*444#ussd на ручное подключение месячного пакета?
Тобто без сплати першої ап все активували?В мене був на базових SuperNet Unlim, пакет підключили десь через годину після дзвінка до оператора, і приняття на розгляд в технічний відділ.З мене гроші здерли, а пакет не підключили, звонив до оператора, заявку приняли на розгляд в технічний відділ. Два дні вже без зв'язку.Ніяк, ніде не відображається.
Знижку бачать тільки коти.
Звернувся у тп. Кажуть ви на базових, платіть 360 і все активуєтьсяBaDa, після того, як пакет вночі автоматично не підключився, то складають заявку. В мене підключили за 1г 40хв після звернення. Так, без першої АП, на базових.
Тобто без сплати першої ап все активували?В мене був на базових SuperNet Unlim, пакет підключили десь через годину після дзвінка до оператора, і приняття на розгляд в технічний відділ.З мене гроші здерли, а пакет не підключили, звонив до оператора, заявку приняли на розгляд в технічний відділ. Два дні вже без зв'язку.Ніяк, ніде не відображається.
Знижку бачать тільки коти.
краще взагалі комбохайд не на дни, а на посты нужны
*** Скрытый текст не может быть процитирован. ***Тобто без сплати першої ап все активували?В мене був на базових SuperNet Unlim, пакет підключили десь через годину після дзвінка до оператора, і приняття на розгляд в технічний відділ.З мене гроші здерли, а пакет не підключили, звонив до оператора, заявку приняли на розгляд в технічний відділ. Два дні вже без зв'язку.Ніяк, ніде не відображається.
Знижку бачать тільки коти.
Інструкція згори така, тому підтримка так регулярно каже: поповніть рахунок на місячний пакет і все буде ок. Іноді додають: "Чекайте зняття вночі". Я в таких випадках звертався до підтримки доти, доки не приймали заявку на примусову активацію - і, зазвичай, нараховували місячний пакет протягом пари годин (якщо не хвилин).Кажуть ви на базових, платіть 360 і все активується
а на контракте такое прокатить может?)