Спробуйте подзвонити на 111, та наполягайте, щоб створили запит до відповідальних спеціалістів за вашим зверненням.Більше доби після поповнення як не нарахувало пакет послуг на місяць по 100% / рік . Відповідь котика - сплатіть абонку .Ще в когось таке було ?
Більше доби після поповнення як не нарахувало пакет послуг на місяць по 100% / рік
Схожа ситуація https://red-forum.com/threads/Акційні-пропозиції-vodafone.28301/post-1977098Ще в когось таке було ?
Так ви підключали РБА, чи знижку 100% на рік?То в них проблеми вони мені вчора тоже мізки клепали з приводу РБА мол у вас немає грошей на рахунку тому не підключається послуга я їм навів 2 скріни що платив по 400 грн 2 рази на один номер, а потім вивів зо злості ті всі гроші і попав ще на 50 грн комісї при виводі, аж ближче до обіду прийшло смс мол ми прийняли вашу заявку з приводу РБА я тоді кинув гроші і сходу зняло і включило акцію.
РБА.Так ви підключали РБА, чи знижку 100% на рік?
РБА.Так ви підключали РБА, чи знижку 100% на рік?
В них, як завжди: "вибачте, спостерігаються технічні складності"...
Прийшла смс, що РБА підключенр і в МФ відображається строк дії саме РБА, хоча в смс пропозиції буда саме 100% на рік, а не РБАмені з вчорашнього вечора кажуть чекайти смс про підключення 100% знижки на рік впродож доби, так нічого не прийшло, тільки зараз склали заявку...Цирк))...
Мабуть, через технічні проблеми, не змогли підключити знижку, того дали РБА. Повезло, вітаю.Прийшла смс, що РБА підключенр і в МФ відображається строк дії саме РБА, хоча в смс пропозиції буда саме 100% на рік, а не РБА
Повинно буть, бо остання абонка по РБА буде знята 31.10.2024 (якщо це у вас тариф з календарним, а не кастрованим місяцем).Апд: АП була сплачена 31.10 і нарахували пакет послуг на місяць чи буде у мене 12+1?
саме в чому пощастило?Мабуть, через технічні проблеми, не змогли підключити знижку, того дали РБА. Повезло, вітаю...Прийшла смс, що РБА підключенр і в МФ відображається строк дії саме РБА, хоча в смс пропозиції буда саме 100% на рік, а не РБА
Яка різниця на пальцях між 100% знижкою та РБА?
Невикористані дні РБА можна повернути за умов зміни тарифу на дорожчий. А про знижку я такого не чув - тре практичним шляхом перевіряти, бо підтримка може казати діаметрально протилежне. Ну й РБА відображається в додатку, а знижка - ні: РБА зробив зняток як доказ, а от на підтвердження знижки можна пред'являти лише смс та відповідь підтримки. Менш надійно, як на мене.саме в чому пощастило?
не має сенсу міняти ТП SNUЯка різниця на пальцях між 100% знижкою та РБА?Невикористані дні РБА можна повернути за умов зміни тарифу на дорожчий...саме в чому пощастило?
Так, для Unlim не має, але ж РБА можна підключити не тільки на цей тарифне маж сенсу міняти ТП SNU
А вот при звонках в КЦ режим «rRed Alert» только у красных.@Карманник, Так на Молдаванке и на Пересыпи всё спокойняк.
За пополнение на 10 грн предлагают скидку 99% до 03.11.23.
Пополнил через Моно.
Котикам позвонить не катит (повітряна тривога).
Через чат можно активировать акцию или ждать окончания тревоги и дальше звонить 111?