Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
А-Банк
a-bank.com.ua
7776 з мобільного, +380 (56) 722-0-555 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання
↪ онлайн-підтримка: Telegram, Viber viber://pa?chatURI=abank

Кредитні ліміти на платіжку картку «Зелена» (у т. ч. карток «АТБ» та «Вигода») та на розстрочки різні. Після оформлення кредитного продукту «Плати частинам» (відкривається рахунок 2909*) інформація щодо нього передається до кредитної історії клієнта (зокрема, УБКІ).

Перший платіж за послугою розстрочки на покупки списується в день оформлення кредитного продукту «Плати частинам», списання цього платежу за рахунок кредитних коштів — безкоштовно й він входить у пільговий період. Подальші щомісячні платежі будуть списуватися автоматично з кредитної картки «Зелена» після 20:30 згідно графіку платежів (останній платіж списується на день раніше), якщо до планової дати грошові кошти не були внесені на рахунок кредитного договору (у разі внесення часткової суми щомісячного платежу до дати планового списання, то дату списання буде списана з кредитної картки залишкова частина щомісячного платежу). Планові й дострокові погашення погашення щомісячного платежу й дострокове погашення всього кредиту за рахунок кредитних коштів — 4 %.

Дострокові погашення щомісячного платежу й усього кредиту можна здійснити:​
  • зі платіжних карток «Зелена», «Жовта» та «єПідтримка»;​
  • платежем за реквізитами кредитного рахунку, як через СЕП НБУ, так і в касі банку:​
    • отримувач: <П. І. Б. клієнта>;​
    • IBAN (загальний вигляд): UA * 307770 * 2909 *;​
    • код отримувача: <РНОКПП клієнта>;​
    • призначення платежу (для прикладу): Погашення заборгованості за кредитним договором "Плати частинами" від <дата оформлення договору> <номер договору>, без ПДВ.​
У разі погашення за реквізитами, їх фактичне зарахування на рахунок кредиту 2909* слід перевіряти через виписку: «Кредити» —> обрати договір по розстрочці —> «Виписка».
Перевірити суму щомісячного платежу, яку треба зробити в поточному періоді чи яка автоматично спишеться з кредитної картки: вкладка «Кредити» —> обрати договір по розстрочці —> у верхньому правому куті тапнути на значок «і» —> блок «Поточна заборгованість за платежем».​
 
Причина: Плати частинами
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Переглянути вкладення 58895
а при переводах берется комис? с какой карты лучше перевести?
"Зелена", "Жовта" и "АТБ" подходят для переводов на любой банк. Без комисии. Проверено лично.
Если же переводить кредитные (Зелена, АТБ) - извольте отдать банку 4% от суммы.
Перевод обязательно делать "толкачкой" (через АБанк24 исходящий перевод на нужную карту).
За "тянучку" будет комиссия, так как это "переказ з використанням інших сервісів або платіжних систем".
 
Реєстрація
24.01.22
Місто
Житомир
Переглянути вкладення 58895
а при переводах берется комис? с какой карты лучше перевести?
"Зелена", "Жовта" и "АТБ" подходят для переводов на любой банк. Без комисии. Проверено лично.
Если же переводить кредитные (Зелена, АТБ) - извольте отдать банку 4% от суммы.
Перевод обязательно делать "толкачкой" (через АБанк24 исходящий перевод на нужную карту).
За "тянучку" будет комиссия, так как это "переказ з використанням інших сервісів або платіжних систем".
Вас не бентежить умова, що при розриві ділових стосунків - 30% вашого грошва залишиться Абанку?
Привід для розриву - нетипові р2р перекази і не обгрутована фінансова ініціатива.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
PS_Sandro Я думаю,якщо не заганяти гроші на А-Банк "транзитом" (поповнив і погнав далі переказувати), то і проблем не буде.
"Нетипові" це мабуть кількість і суми там немалі. Я роблю менше 10 переказів на місяць (від 2-3 до 5) і переказую лише депозитні відсотки.
 

crocodile

Алігатор
Реєстрація
10.12.15
Місто
Харьков
Телефон
Tecno CAMON 18P
За 30 лет пользования банковскими картами не раз приходилось сталкиваться с некомпетентными представителями техподдержки. Сегодня А-банк решил пробить очередное дно. С 1 сентября при пополнении даже своей карты в терминале с бесконтактным считывателем необходимо авторизоваться и подтвердить операцию, якобы для безопасности платежа. Но сотрудник техподдержки об этом никогда не слышал, и рассказывает мне, что никакого подтверждения при пополнении карты в терминале не требуется!

Если раньше подтверждение происходило через обратный звонок, то вчера мне впервые предложило открыть приложение в телефоне и подтвердить операцию. Однако три попытки оказались неудачными - кнопка подтверждения либо не появляется, вместо неё бесконечно крутится колёсико загрузки, либо же при нажатии на нее ничего не происходит, кнопка пропадает, но терминал продолжает обратный отсчёт времени. Решил сообщить технарям о проблеме, чтобы они проверили и подправили, но лучше бы я этого не делал. Скажи мне, оператор Александр, зачем тебе от меня доказательство того, что я пополнял свою карту, если у тебя перед глазами выписка. В моей выписке нет никаких подробностей, только время пополнения, но у тебя есть логи, и ты должен видеть, что операция прошла только с четвёртого раза, когда я выбрал другой способ подтверждения. Зачем ты делаешь из меня дурака? Я не качаю права, мои деньги все на месте, я всего лишь сообщил об имеющейся проблеме. Ты же в ответ мне пишешь всякий бред вместо того, чтобы сказать спасибо. Днище, а не саппорт!
 

fnm

Реєстрація
26.08.19
Місто
Полтава-Сіті
Я думаю,якщо не заганяти гроші на А-Банк "транзитом" (поповнив і погнав далі переказувати), то і проблем не буде.
для чего в общем и нужен Абанк - для " пополнил и погнал дальше" на другой банк

"Нетипові" це мабуть кількість і суми там немалі. Я роблю менше 10 переказів на місяць (від 2-3 до 5) і переказую лише депозитні відсотки.
вот теперь с таким режимом пользования как только сделаешь 10й-11й перевод, то всё: очень нетипично для данного клиента! в блок для выяснения ! (30+дней )
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
для чего в общем и нужен Абанк - для " пополнил и погнал дальше" на другой банк
Моно N2
Ну не зовсім.
Наприклад, по АТБ кешбек може досягати 0.7+0.5=1.2% ("рідний"+"партнерський").
Але немає ачівок та "одягу для кота" (мені це не сильно цікаво, але може хтось фанатіє від цього).
Плюс депозит в А-Банку можна відкрити на 12 або 15 місяців (monobank - 12, 18. 24 місяців і не весь час його можна поповнювати).
Депозит в А-Банку можна поповнювати у будь-який час. Також є "Трансфер-бонус", що дозволяє добити кешбек до мінімальних 100 грн.
А також А-Банк має кращий пластик, тут задня частина не буде відслаюватись. Хоча у мене проблем з пластиком не було ніколи.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
crocodile, тут лучше об этом писать в закрытую группу А-Банка:
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Карта АТБ от А банка. Там 2 процента на АНЦ в этом месяце. Не дали - не проходи как аптека. А в расходах отражается как аптека АНЦ (откуда они знают, если они типа не знают). В том месяце не дали за ЭКОмаркет - типа он не только продуктами торгует.
Так АТБ тут причём? Эти проценты могли бы и по зелёной (не) дать.
Смотрите историю операций. Как отображается Эко-маркет?
Я один раз покупал в Эко сахар, а в чеке было написано что-то вроде MAGAZIN135467.
Аналогично у меня отображались Фора и Траш.
Тут скорее всего неправильно настроили терминал. У меня такое с АНЦ было ещё в декабре 2020 года.
 
  • Like
Реакції: VAS

VAS

Реєстрація
05.04.10
Місто
Херсон
За АНЦ начислили кешбек от банка (там указано в приложении аптека АНЦ, хотя оператор утверждает, что терминал не аптеки. Откуда они тогда в приложении пишут АНЦ). А ЭКОмаркет не хотят - это типа не продуктовый магазин (в приложении тоже видно ЭКО).
 

VAS

Реєстрація
05.04.10
Місто
Херсон
А ЭКОмаркет не хотят - это типа не продуктовый магазин (в приложении тоже видно ЭКО).
До того платили за Екомаркет?
Раньше не обращал внимание. А в декабре и сейчас - нет, это у них не продуктовый магазин.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
А в декабре и сейчас - нет, это у них не продуктовый магазин.
Може МСС не продуктовий, той не дивно. Наприклад, Метро колись переїхав з Продуктів в Маркетплейси для деяких банків.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Абанк вже не перший раз має проблеми з нарахуванням партнерских кешбеків.
Так, можуть донараховати після звернення у чаті, але ж це час і можуть жеж і послати.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
yahoo Це ж не А-Банк винен. Проблема саме в партнерах.
Я в цьому місяці купував продукти в АТБ і Варусі - мало того, що кешбек падає, так і в додатку інфа з чека пишеться.
Причому Варус через 5 хвилин вже надсилає інфу в А-Банк, а ось АТБ тільки наступного дня ближче до кінця доби.
Виглядає це ось так:
Виглядає це ось так
photo5253773201455044775.jpg
 
Реєстрація
18.10.16
Місто
Полтава
Телефон
Samsung SM-G900FD
Абанк вже не перший раз має проблеми з нарахуванням партнерских кешбеків.
Кешбек с MOYO начислили только после обращения - правда, сразу и без нюансов :zek:
Це ж не А-Банк винен. Проблема саме в партнерах.
Как по мне - проблема именно на стороне а-банки... по выписке ведь проводится все верно - а кешбека нет :boss:
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Підкажіть, як виводити кеш-бек по картці "Вигода"? В умовах написано, що кеш-беком перекриваються витрати покупок в Епіцентрі. Але щось не зрозумів, як саме це перекриття робиться? Старі покупки можна перекрити чи нові потрібно здійснити?
 
Зверху