Глюки Київстар

gtc

Реєстрація
04.11.08
Місто
Львів
Ви не плутаєте нічого?! Повернув 10 грн київстар?!?!?!? Це шось анбілівібл
Сам удивлялся - не снится ли мне это :ROFLMAO:
Это КС два раза глюкануло.
Це Дід Моріз!
Бо тіко чудо змусить КС так глюканути на користь абонента.

(Хех, "на користь абонента" - це тут вкрасти і повернути вкрадене.)
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
466,477 не знаходить інфу з моїм номером, неможливо змінити тариф, взагалі нема з'єднання з оператором. Контракт.
 

knedlyk

Заблокирован
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
FTTB. У деяких клієнтів FTTB/FMC при підключеному пакеті "Гігабіт" підтягується сесія на 100 Мбіт

У деяких клієнтів FTTB/FMC при підключеному пакеті "Гігабіт" підтягується активна сесія на 100 Мбіт. Обрив сесії/перекомутація кабелю не допомагають.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Інформаційні SMS. Отримання помилкових SMS про неуспішне зняття за пакет послуг при успішному списанні коштів (GSM / PrePaid / FMC)

Деяким абонентам передплати/FMC надходять некоректні SMS про неуспішне зняття за пакет послуг при успішному списанні коштів.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
FMC. У деяких абонентів FMC при зміні тарифного плану не включилася акція "Легкий старт"

У абонентів FMC при зміні тарифного плану не включилася акція "Легкий старт", при цьому умови для підключення виконуються.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Київстар ТБ. У деяких абонентів “Київстар ТБ” на телевізорах Samsung під час запуску програми чорний екран

Обов'язкова рекомендація: перевстановити програму, після чого перевірити її працездатність:
1. Видалити програму.
2. Вимкнути телевізор із розетки на 5 хвилин.
3. Встановити програму.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Суперсила. При підключенні акції "Спробуй Суперсилу" з пакетом "Відео на ходу" відбувається тарифікація МБ (PrePaid / GSM) от вам суперсила)
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
eSIM. Складнощі з підключенням послуги (GSM / Prepaid)

У деяких абонентів при спробі підключення eSIM заявка випадає в помилку з текстом "failed reason: Stock out of items failed: Account Details not found (1013)".
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Будьте обережні!
Тарифікація. Тарифікація МБ при використанні безкоштовних сервісів, що включені до тарифного плану (PrePaid / GSM)

У деяких абонентів з тарифним планом "LOVE", а також лінійки «ТВІЙ» при виході в Інтернет відбувається тарифікація МБ у сервісах: "Знання без кордонів", "Соцмережі та месенджери без обмежень", "Вільна музика", "Відео на ходу" , "Ігри без обмежень".
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Додатковий номер. Некоректне списання плати за заміну номера за послугою "Додатковий номер" (PrePaid/GSM)

У деяких абонентів за заміну додаткового номера списують 50 грн. замість 25 грн. Також якщо на рахунку немає 50 грн., то заявки на зміну додаткового номера випадають в помилку через нестачу коштів: "External error. Error occurred when provisioning AIR. Below minimum balance."
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
FMC. Заявки на зміну тарифу FMC, подані після 27-го числа, були скасовані заявкою на зміну з репрайсу

Заявки на зміну тарифу FMC, подані після 27 числа, були скасовані заявкою на зміну по репрайсу. Клієнтам, які потрапили під вплив “аварії”, потрібно подати нову заявку на зміну тарифу.
 

gtc

Реєстрація
04.11.08
Місто
Львів
Не те щоб аж глюк на фоні іншого, але...

Поповнив десь о 9-й рахунок. Контракт. Отримав повідомлення про поповнення. Все норм.

Зараз, майже через три години, приходить СМС "поповніть рахунок" з сумюю залишку, що була до поповнення.

Тотбо у них там є сервіс, що розсилає розвозить такі СМС, зранку вони їх пишуть, потім загружають в розвозку і вона пошурувала по маршруту...

- Ой, чекайте! Забули покласти ще одну СМСку!
- Ну то тепер вже всьо, ніц не зробиш. Вже завтрашньою поїде.

Я це так точно уявляю, бо на інший номер прийшла СМС "поповніть" з вчорашньою сумою. Але прийшла хвилин на 10 раніше, бо абонент знаходиться на схід від мене, тому по маршруту до нього завозять раніше. Все співпадає!
 

gtc

Реєстрація
04.11.08
Місто
Львів
Виявляється, є друга розвозка!

На той інший номер зараз прийшла ще одна СМС "поповніть" вже з сьогоднішньою сумою залишку!
(Встигли прочитати, там залишок станом на 8-му годину, отже, розвозять понад три години, цікаво, яким транспортом?)

Але все по темі, оскільки десь о 9-й було поповнено і той номер.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Виявляється, є друга розвозка!

На той інший номер зараз прийшла ще одна СМС "поповніть" вже з сьогоднішньою сумою залишку!
(Встигли прочитати, там залишок станом на 8-му годину, отже, розвозять понад три години, цікаво, яким транспортом?)

Але все по темі, оскільки десь о 9-й було поповнено і той номер.
Я ті смс з залишком на рахунку відключив, мені не тяжко набрати *111#
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
Десь з 4 числа неправильно нараховують абонплату на контракті Київстар. Проблему визнали, сказали наступного дня вирішать проблему. Кожен день приходить SMS що термін вирішення проблеми перенесено на наступний день. Ще трохи і по MNP уйду бо досить цих глюків.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Десь з 4 числа неправильно нараховують абонплату на контракті Київстар. Проблему визнали, сказали наступного дня вирішать проблему. Кожен день приходить SMS що термін вирішення проблеми перенесено на наступний день. Ще трохи і по MNP уйду бо досить цих глюків.
В мене добре знімає ап
 

Операция "Ы"

Заблокирован
Реєстрація
18.07.20
Місто
Харьков
Телефон
Nokia 6.1 Plus
Десь з 4 числа неправильно нараховують абонплату на контракті Київстар. Проблему визнали, сказали наступного дня вирішать проблему. Кожен день приходить SMS що термін вирішення проблеми перенесено на наступний день. Ще трохи і по MNP уйду бо досить цих глюків.
Астанавитесь! А вообще, давно пора!
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
Поясніть хто-небудь:
1. Навіщо було впроваджувати новий білінг, якщо на старому білінгу як раз працювало нормально, а на новому глючить?
2. Якщо КС визнали проблему на своєму боці (у мене зняло трохи зайвих грошей), то що можна КС робити більше 1 дня щоб просто лише повернути цю невелику суму грошей? Таке враження що просто ніхто не розглядає цю справу.
Як приклад: раніше КС у Facebook відповідали на питання протягом години, а зараз 2-3 дні. А я ж потім ще раз у відповідь щось спитаю, і потім знову 3 дні...
Робітників більшість звільнено і нема кому працювати?
 
Зверху