вчора ввечері поповнив карту з тарифом вільний київстар в інтернеті. на сімці не було грошей. через годину зняло абонплату 1,25грн і надався інтернет. дівчина з чату спочату морозилась складати заявку, а потім , коли я доказав, що зняло неправильно( оскільки якшо не було грошей вночі для зняття абонплати, знімати не має вдень), вибачилась і склала заявку. просила чекати на смс з вирішенням.
Майже 5 місяців пройшло щоб вирішити дану ситуацію. Справа не в тій смішній сумі коштів, а в самому факті.
Отож що було. Через 2 тижні звернувся в чат- оператор сказав, що заявка розглядається. Ще через 2 тижні- що заявка на стадії вирішення. В листопаді та грудні по разу звертався - заявка все ще була на стадії вирішення. Вже й забув за це все. А от на днях згадав. І знову звернувся до чату. І що я отримав: у вас було корректно знято плату. І це так просто нагло. Ні поваги, ні вибачень, ні давайте розберемось. Ніде моя заявка не числиться. В ітозі доказав оператору свою правоту, склав він заявку. З півгодини зайняло часу. Скинули на номер смс з номером заявки 13,02, вчора 14,02 прийшла смс, що кошти буде повернено протягом 5 робочих днів, і уже сьогодні 15,02 прийшли гроші.
Так якось цікаво получається, а якби не згадав- то б і ну з ним. Ніхто б нічого не повертав. Ставлення до абонентів на рівні: нам ви до одного місця. Київстар опустився нижче плінтусу. Раніше завжди вважав їх серйозною компанією, тепер же треба бути вкрай обережним, і недовіряти, так я к мтсу та лайфу.
Може краще перенести в тему беспредел