Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Цікаве питання для тих, у кого підключений VoWi-Fi на Київстар.
При увімкненні режиму пілота і спробі зателефонувати на КЦ Київстар через 0800300466 у Вас теж йде переадресація на 112?
У мене у Києві так.
—
Доповню, що проблема взагалі зі всім діапазоном Київстар 0800300 — навіть 0800300545 Укрпошти йде переадресація на 112. При дзвінких на той же 0800400 все добре.
0800 у киевстара через VoLTE/VoWiFi идут как экстренные номера, и вызов должен проходить через 3G/2G. Или набирать в формате +380800.
Переадресация на 112 идет из-за кривой прошивки телефона, скорее всего не поддерживаемого. Т.е. это телефон набирает 112.
0800 у киевстара через VoLTE/VoWiFi идут как экстренные номера, и вызов должен проходить через 3G/2G. Или набирать в формате +380800.
Переадресация на 112 идет из-за кривой прошивки телефона, скорее всего не поддерживаемого. Т.е. это телефон набирает 112.
у мене одного дратуючий глюк з ДНС від КС? Маю IP-адресу яка через DDNS реєструєтеся на сервісі www.asus.com, тобто отримую ДНС ім'я свого роутера на кшталт якесь-імя.asuscomm.com. Тепер проблема: при доступі з мобільного КС періодично виникає проблема - запис вказує не на актуальну адресу/чи взагалі такого запису не бачить. Переключаю моб інет на сімку від Водафон - і все відразу працює. Підозрюю що ДНС від КС має якісь криві настройки..
я один MNPшник Київстару до якого не завжди можна було додзвонитись з фулл зоною? Просто звуковий зумер прозвучав і ніяких гудків,зараз я вже змінив сімку і наче все в порядку але цікаво шо за чудо таке було в мене
Цікаве питання для тих, у кого підключений VoWi-Fi на Київстар.
При увімкненні режиму пілота і спробі зателефонувати на КЦ Київстар через 0800300466 у Вас теж йде переадресація на 112?
У мене у Києві так.
—
Доповню, що проблема взагалі зі всім діапазоном Київстар 0800300 — навіть 0800300545 Укрпошти йде переадресація на 112. При дзвінких на той же 0800400 все добре.
0800 у киевстара через VoLTE/VoWiFi идут как экстренные номера, и вызов должен проходить через 3G/2G. Или набирать в формате +380800.
Переадресация на 112 идет из-за кривой прошивки телефона, скорее всего не поддерживаемого. Т.е. это телефон набирает 112.
В мене взагалі на VoLTE просто не дзвонив на 0800,скидувало дзвінок і все поки я не змінював через прогу ForceLTE параметр LTE only на LTE/WCDMA або шось інше
Впродовж двох тижнів з моменту переносу номер до Київстар раз на день списує 10 грн за спробу активації iMessage і нічого не активується. Також не працюють VoWiFi та VoLTE. У мій Київстар не заходить. Номер 075. Мабуть з новим кодом щось пішло не так(
я один MNPшник Київстару до якого не завжди можна було додзвонитись з фулл зоною? Просто звуковий зумер прозвучав і ніяких гудків,зараз я вже змінив сімку і наче все в порядку але цікаво шо за чудо таке було в мене
Цікаве питання для тих, у кого підключений VoWi-Fi на Київстар.
При увімкненні режиму пілота і спробі зателефонувати на КЦ Київстар через 0800300466 у Вас теж йде переадресація на 112?
У мене у Києві так.
—
Доповню, що проблема взагалі зі всім діапазоном Київстар 0800300 — навіть 0800300545 Укрпошти йде переадресація на 112. При дзвінких на той же 0800400 все добре.
0800 у киевстара через VoLTE/VoWiFi идут как экстренные номера, и вызов должен проходить через 3G/2G. Или набирать в формате +380800.
Переадресация на 112 идет из-за кривой прошивки телефона, скорее всего не поддерживаемого. Т.е. это телефон набирает 112.
В мене взагалі на VoLTE просто не дзвонив на 0800,скидувало дзвінок і все поки я не змінював через прогу ForceLTE параметр LTE only на LTE/WCDMA або шось інше
Впродовж двох тижнів з моменту переносу номер до Київстар раз на день списує 10 грн за спробу активації iMessage і нічого не активується. Також не працюють VoWiFi та VoLTE. У мій Київстар не заходить. Номер 075. Мабуть з новим кодом щось пішло не так(
поясніть дурню.
як працює контракт?
Помітив, що коли закінчились гроші, рахунок где кожен день в мінус, а послуг ніяких не дає! Тобто немає ні Інтернету ні не можу телефонувати, в рахунок кожен день мінусує по 5 чи скільки там гривень.
мало би давати послуги в борг, в воно тупо хаває гроші, а в замін нічого
шо за діч чи я чогось не розумію? чи я десь накосячив?
поясніть дурню.
як працює контракт?
Помітив, що коли закінчились гроші, рахунок где кожен день в мінус, а послуг ніяких не дає! Тобто немає ні Інтернету ні не можу телефонувати, в рахунок кожен день мінусує по 5 чи скільки там гривень.
мало би давати послуги в борг, в воно тупо хаває гроші, а в замін нічого
шо за діч чи я чогось не розумію? чи я десь накосячив?
Певно поріг відключення вимкненний, тому як заходить в мінус, послуги не надаються,
Підключайте і ознайомлюйтесь https://kyivstar.ua/services/postpaid/loyalty Відстрочка платежу дозволятиме вам користуватися інтернетом і дзвінками в борг.
Як виявилося, позитивний досвід підключення послуги "Усюди онлайн", та що за 20 гривень на місяць. Поповнив рахунок на 20 гривень, в мій київстар натискаю активувати послугу - приходить повідомлення, що технічні проблеми, спробуйте пізніше. І так декілька разів, поки не почало приходити повідомлення що послуга для мене недоступна і відповідно зникла пропозиція в мій київстар. Яке ж було моє здивування, коли наступного дня прийшло sms про підключення послуги.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.