Залежить від того, хто головний. Якщо дружина головна і вирішує, де жити, тоді це чоловік, а не дружина. Якщо дружина вважає чоловіка головою сім`ї, то їй нічого не потрібно пояснювати.Цікаво, як це ви дружині пояснюєте, якщо маєте і то не секретОкрім побудови метро і купівлі електричок є ще планування містобудівництва. Якщо законопатити всі шпарини 25-поверховими шпаківнями, то не допоможуть ні електрички, ні нове метро, ні, навіть виділені смуги для тролейбусів і автобусів.
А що стосується "з музичкою в пробці", то переконуюся, що власне житло в сучасних умовах малодоцільне. Доцільніше є оренда в межах пішої доступності до місця основної роботи.
Есть. Вместо автомобильной дороги прокладывается выделенная линия трамваяДля того, щоби побудувати нову гілку трамваю чи нові станції метро, потрібно мати незабудовану земл. В Києві, Львові таких ділянок в межах міста вже немає. Банально немає де прокладати.
А транспорт, то, що їздив по автомобільный дорозі - куди? Зараз забудували все впритул до проїзжої частини, місцями навіть тротуарів немає.Есть. Вместо автомобильной дороги делается линия трамваяДля того, щоби побудувати нову гілку трамваю чи нові станції метро, потрібно мати незабудовану земл. В Києві, Львові таких ділянок в межах міста вже немає. Банально немає де прокладати.
Добавляем вагоны и все влезут, если трамваи не будут стоять в пробках.Имеются в виду даже не пробки - микрорайоны на сотни тысяч жителей забьют вхлам любой ОТ, даже если пускать трамваи один за одним, когда в часы пик еле влазишь в забитый людьми как кильками в банке, транспорт, десятый по счету - это очень некомфортно.Новая ветка метро или выделенная линия трамвая, который не будет стоять в пробке всё порешает. Просто их не строят.
Авто остаётся на стоянке транспортно-пересадочного узла (ТПУ) , а дальше - на общественном траспорте (электричка, метро, трамвай), ну, или платить за платный паркинг в дорогом городе.А транспорт, то, що їздив по автомобільный дорозі - куди? Зараз забудували все впритул до проїзжої частини, місцями навіть тротуарів немає.
Спасибо,посмеялся.В своё время мер Киева чЕРНОВЕЦКИЙ хотел вместо трамвайных линий сделать шосса.Есть. Вместо автомобильной дороги прокладывается выделенная линия трамвая
Стоянки? Ні, не чули. Я раніше коритувався такою стоянкою біля метро Червоний хутір. Зараз її закрили шлагбаумом, написали: "Автостанція". Але ніякі астобуси з неї не їздять. З Наближених сіл так і стоять або біля м. Харківська, або утворюють натовп біля м. Бориспільська. І машини ті, хто доїзжають там само кидають. А біля м. Харківська все менше місць, щоби залишити машину. Прямо над метро вже виперли дві висотки і ще будують три ТРЦ.Авто остаётся на стоянке транспортно-пересадочного узла (ТПУ)
Спасибо,посмеялся.В своё время мер Киева чЕРНОВЕЦКИЙ хотел вместо трамвайных линий сделать шосса.
І поруч гори...Аж з трьома (+2річки)
Про це ж якраз ми і говоримо! Ідеальне місто, як на мене.Мне тоже понравился, но туристу делать там нечего
Половина з комплексів буде побудована впритул до перехресть/розв`язок і вулиць/доріг.Крім того, депутати, зокрема, зміни цільове призначення раніше відведеній земельній ділянці для забезпечення житлового будівництва. Йдеться про ділянку площею 2,3 га на вул. Електротехнічній, 43, яка передавалась ТОВ «Мустанг автоплюс» «для експлуатації та обслуговування відкритої автостоянки». Відповідно до сьогоднішнього рішення, це призначення замінено словами «для будівництва житлових будинків з нежитловими приміщеннями».
Троха американський підхід. Хоча у них доступність "автомобільна"переконуюся, що власне житло в сучасних умовах малодоцільне. Доцільніше є оренда в межах пішої доступності до місця основної роботи.
Предлагаю начать с инфраструктуры. Два года назад я добирался на автомобиле с Виноградаря в центр на 10-15 минут быстрее. Чего нам ждать от транспортной инфраструктуры Киева?
— Много лет назад я был на конференции в Дубае. Там мэр города рассказывал, что они строили его с нуля, предполагая все тенденции развития транспорта, но все равно "попадали в пробки". "У меня четыре машины. Зачем мне четыре машины, я не знаю, но они у меня есть", — отвечал он на вопрос, что делать.
Пока мы не покажем, что людям быстрее и проще передвигаться на общественном транспорте — к этому пришел весь мир, — о пробках мы не забудем.
Начал работать закон о парковках, одним из инициаторов которого был я, работая первым заместителем городского головы. Усилился контроль за полосами общественного транспорта, за незаконными парковками, которые создают проблемы с трафиком. Еще полгода, и ситуация в городе сильно изменится.
Первое — надо пересаживаться в общественный транспорт.
Второе — в центр города должен быть дозированный доступ, здесь слишком много авто.
Третье — тенденция жить возле места, где мы работаем, начнет претерпевать серьезные изменения. Гораздо больше людей берут арендное жилье, особенно молодежь.
Может, этот тренд еще не так развит в Украине, но в мире точно. В США нет проблем переехать, например, из Хьюстона в Бостон, а мы на соседнюю улицу боимся переехать, потому что привычка, соседка хорошая.
Какие самые большие инфраструктурные проблемы Киева?
— Первая проблема — очень слабый институт власти. Власть сталкивается с частными интересами и проигрывает.
Например, огромное количество гаражей, которые строят в "красных линиях" (возле линий электропередач и связи, трубопроводов, дорог. — ЭП), незаконно зарегистрированы в Минюсте. Цена вопроса — 500 долл.
За последние пять лет их уйма появилась. Когда вопрос касается государственных и муниципальных инфраструктурных проектов, власть должна сказать: "Есть закон, есть статья Земельного кодекса, будьте любезны, вы обязаны освободить".
Вторая проблема — отсутствие денег. Инфраструктурные проекты дорогие. Когда я работал в КГГА, я говорил высшему руководству страны: Киев — это ворота большого украинского инвестиционного хаба. Если не показать иностранцам, на что мы способны в Киеве, то глупо рассчитывать на инвестиции в страну.
Я говорил с премьер-министром, с президентом: сделайте Подольский мост под своей эгидой, без участия Кличко. Была внутриполитическая борьба: вдруг Кличко еще решит на президента пойти. Зачем ему помогать? Политика была везде.
Як відзначають автори рейтингу, його склали для того, щоб визначити перспективні напрямки розвитку бізнесу та залучення інвестицій. Оцінювали привабливість для бізнесу міст з населенням від 90 тисяч людей.
Івано-Франківськ набрав 720 балів за 10 критеріями: прозорість міської влади — 69 балів, ділова активність — 70 балів, рейтинг Doing Business — 88 балів, купівельна спроможність — 51 бал, транспортне сполучення — 36 балів, безпека — 80 балів, освіта — 69 балів, сприйняття міста жителями — 86 балів, міграційна привабливість — 85 балів та екологічна ситуація — 86 балів зі 100.
У топ-10 увійшли також Вінниця, Львів, Київ, Тернопіль, Ужгород, Дніпро, Хмельницький, Одеса та Харків.