Сьогдні зник домашній інтернет КС (вита пара, гігабіт). На роутері взагалі перестав світитися індикатор WAN (ні зелений, ні червоний - ніяк не світився).
Запустив перевірку через додаток "Мій Київстар". Сказало, що з кабелем все норм. На етапі "відключіть роутер з розетки на 10-20 секунд і включіть знову" - написало, що з моїм обладнанням теж все добре, і коли натиснув "Продовжити" (щоб перевірило порт) - з'явилась індикація зеленим, і інтернет запрацював.
Потім вирішив на всяк зробити ребут роутера через веб-інтерфейс, і після ребута знову все зникло. А після тих самих кроків через Мій Київстар ("витягніть кабель з WAN порта в роутері", "вимкніть роутер з розетки") - знову запрацювало. Зараз не знаю, чи надовго.
Можливо, у когось теж таке було? На що це схоже? Проблеми з роутером, з київстарівським портом у будинку, чи щось більш загальне на боці КС?