DarklingUA
Я малэнькый гвынтык
- Реєстрація
- 21.03.22
- Місто
- Харкiв
Тогда просто вызови техника мотивируя тем что кабель поврежден и скорости нет,а как придет скажи ему в чем дело.Та ну, це гоніво, якщо ще платити кошти поза касою, щоб люди свою роботу зробили, в мене по тарифу ця суперсила безкоштовна, тому я буду просто задовбувати їх дзвінками поки вони мій номер не запам'ятаютьВызови техника на подключение в соседнюю квартиру/замену кабеля если КС не даст номер техника и обьясни ему что ты хочешь - за деньги думают прокинет от коммутатора до патчпанели.В особистому кабінеті підключена суперсила гігабіт, як я бачив, то на два порти йде 8 жил (і вони вже зайняті), а на інші (де як раз і я) по 4, тобто гігабіту в мене не буде, доки вони не прокинуть нормальну 8 жилку від комутаторів до патч панеліw0lart, ну якщо немає вільних гігабітних портів на комутаторах, то вам ще прийдеться довго чекати, бо поки вони встановлять додаткове обладнання, проведуть кабелі від комутаторів до патч-панелей може пройти ще не один місяць. Тут треба було одразу з підрядниками "порішати", щоб вони цей процес зі своєї сторони прискорили. А в патч-панелі ви пишите, що дивилися куди ви там підключені, в який порт ви там підключені? До нього (до порту) йде 8-жилка чи 4-жилка? І у системі МК у вас підключена послуга Гігабіту?
Но вообще рекомендую брать изначально при подключении номера техников,очень помогает.
Мне,допустим,было бы проще дать технику те же 100 или 200 гривен что бы он прокинул кабель к патчпанели нормальный чем ждать пока Киевстар хоть что-то родит)