Ось такі схожі ставив на мережеве та інше обладнання (автоматичне планове перезавантаження) ще років 10 тому, там є резервна батарея чи акум, теж треба було, щоб програма не злітала.Річ корисна, коли є додаткова батарея, що зберігає налаштування.
Ось такі схожі ставив на мережеве та інше обладнання (автоматичне планове перезавантаження) ще років 10 тому, там є резервна батарея чи акум, теж треба було, щоб програма не злітала.Річ корисна, коли є додаткова батарея, що зберігає налаштування.
Я колись давно "колгоспив" до масляного обігрівача знизу корпусні кулери 12В - дуже ефективний обігрів кімнати виходив "Лайфак"конвектор швидше прогріває повітря, масляний - речі навколо
Ні, ККД буде однаковий. Просто масляний радіатор за 30 хвилин нагріється умовно до +20 градусів і буде віддавати тепло ще 30 хвилин, постійно знижуючи температуру.При епізодичному конвектор швидше прогріває повітря, масляний - речі навк
Чудова річ, вже більше 15років працюють бездоганно.
Воно то так, але живлення з нагрівача зніметься, а там потужність нагрівального елемента встановлена, температура, яку повинен забезпечити нагрівач, і все це скидається. Не варіант.Ось такі схожі ставив на мережеве та інше обладнання (автоматичне планове перезавантаження) ще років 10 тому, там є резервна батарея чи акум, теж треба було, щоб програма не злітала.
А таких, как 8 лет назад, по шесть-девять (отключали по графику три раза в день, то на два часа каждое отключение, то на три) часов в день без света, точно не будет?будуть планові відключення як в 90-
Кпд кондиционера динамический и при морозах может быть ниже 1, т.е. менее выгодным чем любой нагревательный прибор. Кроме того, дополнительно энергия будет тратиться на периодическое размораживание внешнего блока.самый экономичный - кондиционер-тепловой насос(воздух-воздух) инверторный. например у меня 12ка при старте потребляет 1.1квт,через пол часа прогрев помещение 30 кв.м сбавляет обороты и потребление падает в среднем 350-450ватт
за холодные месяца-ноябрь,декабрь,январь,потребление порядка 400квт в месяц.
разговор не о простом кондиционере ,если Вы не поняли.Кпд кондиционера динамический и при морозах может быть ниже 1, т.е. менее выгодным чем любой нагревательный прибор. Кроме того, дополнительно энергия будет тратиться на периодическое размораживание внешнего блока.самый экономичный - кондиционер-тепловой насос(воздух-воздух) инверторный. например у меня 12ка при старте потребляет 1.1квт,через пол часа прогрев помещение 30 кв.м сбавляет обороты и потребление падает в среднем 350-450ватт
за холодные месяца-ноябрь,декабрь,январь,потребление порядка 400квт в месяц.
Я к тому, что если температура стабильно держится ниже ноля, то лучше не насиловать кондей, а перейти на масляный/воздушный.
дооо)) особый кондиционер, победивший законы физики?разговор не о простом кондиционере ,если Вы не поняли.Кпд кондиционера динамический и при морозах может быть ниже 1, т.е. менее выгодным чем любой нагревательный прибор. Кроме того, дополнительно энергия будет тратиться на периодическое размораживание внешнего блока.самый экономичный - кондиционер-тепловой насос(воздух-воздух) инверторный. например у меня 12ка при старте потребляет 1.1квт,через пол часа прогрев помещение 30 кв.м сбавляет обороты и потребление падает в среднем 350-450ватт
за холодные месяца-ноябрь,декабрь,январь,потребление порядка 400квт в месяц.
Я к тому, что если температура стабильно держится ниже ноля, то лучше не насиловать кондей, а перейти на масляный/воздушный.
кондиціонер, підключений до лєвої розеткиразговор не о простом кондиционере
с запасом мощности он не обмерзает,только при периоде около ноля есть намерзание а уже за минус 7 и до минус 28 было,теплообменник чистый и редко включается в обратку,на разморозку,разве что если ставят на большую квадратуру систему расчитанную на меньше площадь.я с осени включаю и как основной источник на автомате он работает месяцами.разве что выключаю когда появляется желание услышать хруст горящих дров и растапливаю печку на выходных)jarrah, Ніяких порушень законів фізики. В хороших кондиціонерів ККД від 200% при -20С на дворі до 480% при +16С
Враховуючи що фреон кипить при -50С то єдина проблема необхідність топити обмороження.
Якраз то саме хотів сказати. В приватному секторі - нема газу=нема світла. Бо всі повключають електричні обігрівачі, просадять електромережу, і на підстанції спрацює автоматика.приватний будиноккраще вже буржуйку, якщо не буде газу зимою то світла тим більше може не бути.
В мене все таке ж. Тому знаю з власного досвіду. Купивши електрообігрівачі, викинуть гроші на вітер, бо електрики не буде. А буде електрика лише при умові, що ніхто не буде користуватись електричними обігрівачами.З цим у них проблема, договірна 5 кв.,але ще є бойлер. І проводка стара, приватний будинок з газом, але хочуть перестрахуватись. Треба буде провести інструктаж, клеми на входи я ім поставив добрі, буду дивитись.
А як можна відфільтрувати такі моделі кондиціонерів, це типу вибрати робота до «-25» чи шось інше?самый экономичный - кондиционер-тепловой насос(воздух-воздух) инверторный.
Да,работа на обогрев до минус 25 достаточно, есть модели до минус 30,существенно дороже. И с запасом мощности нужно брать при обогреве.как-то так.А як можна відфільтрувати такі моделі кондиціонерів, це типу вибрати робота до «-25» чи шось інше?самый экономичный - кондиционер-тепловой насос(воздух-воздух) инверторный.