Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
для Наших людей все не преграда ...
на фоне того, что сейчас везде возле многоэтажек проблема с парковкой, то чтобы стать "в нужную позу" возле того окна нужна "удача" или "хамство"
Ну все таки 5-6 грн зарядки це довгі, на пару годин. На трасі такі точно не використати, але коли батарейки будуть на 600-800 км, щоб умовно доїхати спокійно до Львова і там лишити на ніч на звичайну зарядку по 5 грн - то це буде цілком ок)
Ну навіть коли так, то це 30 хвилин кожні 180 км, Київ - Львів це треба три зарядки - півтори години. При загальному часі проїду в 5-6 годин це багато і не дуже зручно, хоча і терпимо якщо треба їхати.
имеется ввиду, что розетка из частного дома Киева едет в похожий во Львове ?
или как выглядит то место, где можно за 5 грн. оставить ее на зарядку на ночь и не спать в авто ?
Капєць, люди виходьте з кам'яного віку На сьогодні в Україні найбільша кількість ПУБЛІЧНИХ зарядних станцій ніж в усіх пострадянських країнах разом взятих, також в порівнянні з ЄС ми не пасемо задніх. Лише мереж зарядних станцій: Ясно, Авто Ентерпрайз, ЕкоФактор, ЕлектроЮА, ToU, Toka, QuickPower, ChargeMe і навіть мертвий Укртелеком
Нормальні люди сплять в готелях, поки їх авто заряджаються. Доречи, багато готелів на своїх парковках надають можливість зарядити авто, якщо не публічна ЗС, то облаштована розетка на 16-25А.
Не, 5 грн это имеется ввиду средний тариф сейчас на обычную 380 вольтовую зарядку которые на каждом шагу висят, не скоростную. На такой можно зарядить машину часа за 4-5. Правда есть один нюанс - сейчас хоть и убрали оплату по времени за использование порта зарядки, но все равно вытащить нужно, поэтому на ночь не совсем удобно кинуть будет.
380 вольт, а саме 3 фази приймають лічені автівки, майже всі американці яких в Україні 80-90% приймають одну фазу.
Це якщо ми говоримо про змінний струм, а от постійний струм машина приймає на рівні 400 вольт, ну свіжі, наприклад порш тайкан - 800 вольт може прийняти на борт.
Далі, про оплату за оренду конектора на публічних зарядних станціях - це актуально на меньший чисельності однієї з 9 мереж, а саме АЕ. Мало того діє нічний тариф, в якому до 9 ранку не знімається плата за простій.
5 грн за кВт то не середній тариф.
Не, 5 грн это имеется ввиду средний тариф сейчас на обычную 380 вольтовую зарядку которые на каждом шагу висят, не скоростную. На такой можно зарядить машину часа за 4-5. Правда есть один нюанс - сейчас хоть и убрали оплату по времени за использование порта зарядки, но все равно вытащить нужно, поэтому на ночь не совсем удобно кинуть будет.
ок, но я все равно не понимаю как это в таком случае "кинуть на ночь" ?
это например приехать на АЗС, оставить там машину под каким-то "присмотром" и уехать в кровать на такси ?
Приїхати на публічну ЗС, поставити авто на зарядку, закрити його і піти спати. 5-10 хвилин прогулятись до готелю не є критичним. І як я писав вище, багато готелів облаштовують ЗС свої парковки.
Або 90 коп при 2-х зонному. А що робити, якщо ти мешканець багатоквартирного будинку? Кидати з вікна шмарклі? Деякі так роблять, я вважаю це жлобством і небезпечним рішенням. Я можу заробити на безпечну зарядку на публічній зарядній станції. Ну і не всі ж мешкають в приватних будинках.
А как по трассам ездить? Чтобы переехать из Одессы в Киев на лифчике предлагаете минимум две хаты купить для зарядки и ночевки? Плюс еще и трехзонный счетчик в каждую.
То таке, якщо будували Рафшан та Джамшут за методикою "вровень или вьіступает" то все може бути.
А також якщо злодюжка захоче зарядний блок викрасти і зробить КЗ та виламає порт у машини.
Після року експлуатації. В родині залишився другий авто з ДВЗ, за весь рік проїхали на ньому аж 2 тис. км. і 20 тис. км. на електро. ДВЗ залишався на підстраховку, але зараз я дивлюсь в сторону заміни його на електро з меншою батарейкою для щоденних покатушок. Коли купував електро, мав на роботі парковку і облаштовану безкоштовну зарядку. З осені там вже не працюю, спочатку дуже переживав як і де буду заряджатись, але ритм життя було підлаштовано таким чином, що денний пробіг повертається під час щоденних тренувань в спортзалі де на парковці є зарядні станції. Також підзаряжаюсь в ТЦ і магазинах де є ЗС. Якщо раптом потрібно було випалити під ноль батарею, то в радіусі 1 км. від дому є аж 4 зарядних комплекси, на яких за 1,5 години по 5,5 грн. можна зарядитись постійним струмом, або лишити на ніч (7-8 годин) по 4-4.50 на зарядці змінним струмом до повної батареї. В даний момент веду перемовини з 2 офісами, які під домом, щоб на їх парковках встановити ЗС, тоді і авто буде під вікном і далеко ходити не треба.
Так, а в частном доме какие действия? Озаботиться переводом электричества на три фазы? Хотя, имхо, вряд ли, геморра много, надо все в доме переделывать. Просто протянуть от счетчика усиленную линию? Входной автомат 25А. Сейчас возле авто розетка без заземления, инверторные сварочные аппарат в разных работников многократно выдерживала, заземление организовать не проблема, больше ничего сказать не могу.
Пока пересаживаться на электрику не собираюсь, но лучше заранее подготовить, чем потом с высунутым языком.
Якщо в тебе розрахован заряд під ноль під певну ЗС - можна потрапити, у мене завжди запас і я пропускаю таку ЗС і їду далі. Зворотнє питання - не потрапляв в затори в години пік в Києві?
Так, а в частном доме какие действия? Озаботиться переводом электричества на три фазы? Хотя, имхо, вряд ли, геморра много, надо все в доме переделывать. Просто протянуть от счетчика усиленную линию? Входной автомат 25А. Сейчас возле авто розетка без заземления, инверторные сварочные аппарат в разных работников многократно выдерживала, заземление организовать не проблема, больше ничего сказать не могу.
Пока пересаживаться на электрику не собираюсь, но лучше заранее подготовить, чем потом с высунутым языком.
От тобі і відповідь ти не соваєшся містами на авто в години пік. Ти підлаштуватися. Я пів року так організував свій робочий розпорядок, що теж займаюсь в годину пік спортом, авто тим часом заряджається, а пересуваюсь коли дороги вільні. А хтось не хоче підлаштовуватися під авто і буде вперто стояти на своїй каптильці по 2-3 годині в заторах щоденно.
Батарея перевіряється за допомогою діагностичного обладнання методом підключення через OBD порт авто та додаткового ПЗ.
Post automatically merged:
По Кенгу ZE, якщо вона без реєстрації в Україні купується, то будь уважний, що за неї крім ПФ ще треба сплатити ПДВ та ввизне мито. Цевважається комерційний транспорт і податки не скасовані як на звичайні електромобілі.
Озаботиться переводом электричества на три фазы? Хотя, имхо, вряд ли, геморра много, надо все в доме переделывать. Просто протянуть от счетчика усиленную линию?
От тобі і відповідь ти не соваєшся містами на авто в години пік. Ти підлаштуватися. Я пів року так організував свій робочий розпорядок, що теж займаюсь в годину пік спортом, авто тим часом заряджається, а пересуваюсь коли дороги вільні. А хтось не хоче підлаштовуватися під авто і буде вперто стояти на своїй каптильці по 2-3 годині в заторах щоденно.
По Кенгу ZE, якщо вона без реєстрації в Україні купується, то будь уважний, що за неї крім ПФ ще треба сплатити ПДВ та ввизне мито. Цевважається комерційний транспорт і податки не скасовані як на звичайні електромобілі.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.