Електромобілі - придбання, практика, користування

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Вже багато водіїв хочуть швидко розігнатися зі світлофора до 50 км/г (секунди за 3).
Це якщо ти перший на світлофорі. А якщо за мною - то будеш тошнити на своїй Теслі в черзі як усі.. :LOL: А потім грати в "п'ятнашки", бо шило в сраці, і колись угрібешся (бажано в стовп, а не в інше авто)..:trollface:
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Хоча дивно, багато хто з таких рєзкіх за містом нудить 70 км/г.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Більше за все бісить, коли такі "резкі" їдуть позаду, ти бачиш що дуже далеко, перелаштовуєшся в ряд, а воно повний газ і за секунду вже біля твого заднього бамперу, ще й іноді сигналить, курво.. Все хочу замовити для таких випадків світлодіодну руку на заднє скло, із жестом :fuck:
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Вже багато водіїв хочуть швидко розігнатися зі світлофора до 50 км/г (секунди за 3).
Маленький ДВЗ так не вміє
ок гугл, де ще крім столиці, є перегони хоча б по 3-4км без світлофорів, де треба потужний двигун? всякі об'їздні/окружні/кільцеві в розрахунок не беремо
ps: то не "маленький двигун" так не вміє, а прокладка між кермом та кріслом
 
Реєстрація
04.12.20
Місто
Одесса
Все хочу замовити для таких випадків світлодіодну руку на заднє скло, із жестом :fuck:

есть очень большие шансы остаться без стекла, проверено корешем, мудаков к сожалению чуть больше, чем до фига...
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Влітку на електричках батареї охолоджуються?
 
Реєстрація
30.12.13
Місто
Керкира
Вже багато водіїв хочуть швидко розігнатися зі світлофора до 50 км/г (секунди за 3).
Маленький ДВЗ так не вміє
ок гугл, де ще крім столиці, є перегони хоча б по 3-4км без світлофорів, де треба потужний двигун? всякі об'їздні/окружні/кільцеві в розрахунок не беремо
ps: то не "маленький двигун" так не вміє, а прокладка між кермом та кріслом
На рахунок того, що маневрування можливо виконувати з маленьким ДВЗ (навіть 0,9 - 1,1 L) я б погодився, але для цього, дійсно, потрібна й практика, й досвід.
В автошколі такому не вчать (виконувати обгони на швидкості 90+ км/г, наприклад, попередньо трохи розганяючись та переводячи двигун на оберти максимального моменту на нижчій передачі й потім одразу майже від бампера вантажівки виїжджати на зустрічну). Ось цього точно, в Україні достатньо.

Та й загалом маленький ДВЗ - це механічна КПП. Ще років 10 - 15 й на тій механічній КПП ніхто не буде вміти їздити. Вже навіть й обмеження в посвідчення водія додали. Це такий собі цікавий жанр, як збирати самому настільний\підстільний ПК або замовляти LFP комірки в Китаї й потім збирати самому, який вже стає на бажаючого. В США ж продаються автомобілі з механічними КПП (є окремі клуби таких водіїв). Heeltoe.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
30.12.13
Місто
Керкира
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
Реєстрація
08.07.09
Місто
Івано-Франківськ
Телефон
Zte Blade A7 2020

Нові тарифи на електроенергію: чи вигідно купувати електромобіль після 1 червня​

Нові тарифи на пальне: чи вигідно заправляти двз з 1 вересня.... :)
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Маск хоч ще той трампіст-засранець, але, здається, прокрутив козойоба-кадирку на болті.. :LOL:
PS: новина не перевірена, не бийте, якщо виявиться фейком, але було б непогано))

photo_2024-08-20_18-47-52.jpg

 
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv

Загалом європейські покупці автомобілів зареєстрували 139 300 нових електромобілів, що на 6% менше, ніж у липні 2023 року.

BMW вперше випередив Tesla за продажами електромобілів у Європі
Попит на електромобілі в Європі знижується після того, як такі країни, як Німеччина та Швеція скасували або скоротили субсидії, що змусило виробників відмовитися від своїх амбіцій у галузі електромобілів.

Volkswagen AG – найбільший автовиробник регіону – заявив цього місяця про скорочення потужностей на заводах із високою собівартістю в Німеччині та вказав на можливу затримку випуску нових електричних моделей.

Mercedes-Benz Group AG переглядає свої плани щодо електрокарів та амбіції щодо акумуляторів.

BMW вдалося переламати тенденцію завдяки сталому попиту на електромобілі, зокрема i4 та iX1, які перевершили продажі моделі Mercedes і Audi схожого розміру.

Tesla Model Y зберегла свій титул найпопулярнішої електричної моделі в Європі в першій половині року, але постачання моделі, випущеної понад чотири роки тому, йдуть на спад.
 

SP777

I am a rumor
Реєстрація
09.03.09
Місто
Харьков
Телефон
Samsung S20 FE Snap
photo_2024-08-20_18-47-52.jpg
Все прелести Car-as-a-Service. Вроде и владеешь, а распоряжаешься не ты.
Но в данном конкретном случае это большой плюс :)
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
S24+

Загалом європейські покупці автомобілів зареєстрували 139 300 нових електромобілів, що на 6% менше, ніж у липні 2023 року.

BMW вперше випередив Tesla за продажами електромобілів у Європі
Попит на електромобілі в Європі знижується після того, як такі країни, як Німеччина та Швеція скасували або скоротили субсидії, що змусило виробників відмовитися від своїх амбіцій у галузі електромобілів.

Volkswagen AG – найбільший автовиробник регіону – заявив цього місяця про скорочення потужностей на заводах із високою собівартістю в Німеччині та вказав на можливу затримку випуску нових електричних моделей.

Mercedes-Benz Group AG переглядає свої плани щодо електрокарів та амбіції щодо акумуляторів.

BMW вдалося переламати тенденцію завдяки сталому попиту на електромобілі, зокрема i4 та iX1, які перевершили продажі моделі Mercedes і Audi схожого розміру.

Tesla Model Y зберегла свій титул найпопулярнішої електричної моделі в Європі в першій половині року, але постачання моделі, випущеної понад чотири роки тому, йдуть на спад.
Німеччина та Швеція, аж смішно стало. Подивіться на кількість перших реєстрацій електричних авто в Норвегії, а далі в Україні.
 
Зверху