Експертна Рада з питань діяльності контакт-центрів при УАДМ провела традиційне щорічне дослідження якості телефонного обслуговування споживачів найбільших телекомунікаційних компаній України, що надають послуги зв'язку і бездротового доступу в інтернет. Дослідження проводилося експертами з роботи сall-центрів, в ньому оцінювалися навички спілкування, знання предмета розмови, доброзичливість та стійкість операторів до стресу.
Центр обслуговування абонентів МТС (ЦОА), торішній переможець рейтингу, цього року не просто зміцнив свої позиції, але і став єдиним з усіх сall-центрів, хто отримав оцінку «відмінно». Якість обслуговування абонентів МТС було оцінено експертами в 97%. Це на 10% більше середнього показника по галузі. У середньому, за результатами 2013 року, рівень телефонного сервісу в телекомунікаційній сфері виріс на 12%.
«Ми раді, що в цьому дослідженні наш сall-центр другий рік поспіль отримав найвищі оцінки щодо якості обслуговування абонентів. Але, разом з тим, ми чудово розуміємо, що нам є куди рости, і головне – ми знаємо, в якому напрямку необхідно вдосконалювати свою роботу по всіх каналах взаємодії з абонентами, починаючи від прямого номера Центру обслуговування абонентів і закінчуючи корпоративними акаунтами в соціальних мережах», – відзначив директор з продажу та абонентського обслуговування «МТС Україна» Геннадій Гайдабура.
З більш детальними результатами дослідження можна ознайомитися за наступним посиланням –
http://hotskills.com.ua/20132.html
Про call-центр «МТС Україна»
Центр обслуговування абонентів МТС (ЦОА), що складається з двох сall-центрів у Львові та Дніпропетровську – одна з найбільших структур компанії «МТС Україна». Він налічує більше тисячі співробітників. Зараз це наймолодша структура компанії – середній вік співробітника ЦОА становить 26 років. Найбільший відсоток працівників – недавні випускники українських вузів.
Про УАДМ
Українська асоціація директ маркетингу (УАДМ) – бізнес-асоціація, метою якої є саморегулювання та розвиток ринку дистанційної торгівлі та сервісних сегментів для забезпечення його функціонування: директ-маркетингу, call-центрів, поштової логістики, сфери захисту персональних даних та ін. На сьогодні членами Асоціації є 29 компаній. Клуб керівників сall-центрів Hot Skills створений УАДМ у вересні 2007 року. Мета Клубу – створення майданчика для спілкування та обміну досвідом професійної спільноти, виявлення та популяризація кращого досвіду у сфері управління персоналом та іншими ресурсами.