Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

MASolomko, Sim 3in1 это вроде 3 разные симки в одном пакете: нано, микро, мини или это одна нано и к ней адаптеры...
Неверное зачеркнул. 1 и 3 ряд вместе = карта 3 в 1. Второй ряд представляет собой карту 2 в 1.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Чернигов
Телефон
Doogee x20
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

MASolomko, Благодарю:apl:, разобрался:kruzhki:
 

osot056

ОптимисТ
Реєстрація
07.09.08
Місто
г. Днепр
Телефон
ASUS ZenFoneMax+Fly TS107
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Вот и я поменял СИМку на 3 в 1 . Со временем пришла СИСка типа мало денег - подключилась услуга без моего ведома . Так что замена карточек условно бесплатная !
 

avers

Заблокирован
Реєстрація
12.07.16
Місто
Орловское
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

osot056, после замены - 111 - проверить и отключить всё лишнее
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

osot056, а что за услуга подключилась?
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Вот и я поменял СИМку на 3 в 1 . Со временем пришла СИСка типа мало денег - подключилась услуга без моего ведома . Так что замена карточек условно бесплатная !
Делаешь замену , когда на счету 0 грн)))
 

osot056

ОптимисТ
Реєстрація
07.09.08
Місто
г. Днепр
Телефон
ASUS ZenFoneMax+Fly TS107
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

На счёту денег было немного . Не хватило на оплату услуги за месяц - брало посуточно . Получил СМСку о низком балансе - позвонил оператору 111 . Там какие-то мобильные приложения .
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Андрюх@dp.ua, ну так обміняй бонуси на знижку на пальне. Дєлов то.
 
Реєстрація
15.05.16
Місто
Brodnica
Телефон
Samsung A53 5G
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Андрюх@dp.ua, так оно и было всегда "простым и бесплатным", в чём новость?
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

так оно и было всегда "простым и бесплатным", в чём новость?
так вот я и спрашивал

Не понимаю, а в чем новость то?!?
Водафон старые, давно работающие услуги представляет как-будто это они их запустили? Или что?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Чернигов
Телефон
Doogee x20
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Карту взял sim 3 v 1, бабла сняли 30 грн.
 

Aleksey_zp

Заблокирован
Реєстрація
09.11.16
Місто
Запорожье

osot056

ОптимисТ
Реєстрація
07.09.08
Місто
г. Днепр
Телефон
ASUS ZenFoneMax+Fly TS107
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

У нас иногда сами вырезают нужный формат СИМок . Часто портят карточки . Оператор заботливо информирует абонентов , что замена бесплатная по любому поводу . :)
 

burn

що нового?
Реєстрація
15.03.09
Місто
Одесса
Телефон
Ace&Base Плюс
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Что-то в последние пол-года массово стали дохнуть SIM-карты МТС. Причем как совершенно новые, выданные месяц-два назад, так и старые, еще эпохи "сим-сим".

Симптомы - посреди дня карта перестает работать, телефон пишет "сеть недоступна" или "не обнаружена сим-карта". Перевтыкивание в другие аппараты выдает ту же ошибку.

Оператор кормит сказками, "все нормально, это у вас, может во время заряда, бла-бла-бла".
Но за несколько месяцев выход из строя дюжины карт и "одинаковым способом" - это как-то многовато.

Почитал/погуглил - народ пишет, что может быть связано с костыльным внедрением "тры-джы", слишком часто передергиваются БС, какие-то счетчики в сим-карте переполняются и она выпадает в ошибку.

У меня так в январе правильная симка Джинс умерла. Сказали восстанавливать, но я не хотел бы правильность убивать.

Вчера позвонил (с нее) на 111 по поводу работы 3G - на улице ловит ок, в квартире откатывается на Edge. Составили заявку что рассмотрят (как выяснилось, собирались переподключить интернет на номере).

Проблема: Утром беру телефон, пишет No Service. Не падал, ничего. Пин спрашивает, правильный принимает, заведомо неправильный пин отклоняет, сим контакты работают, сим меню (там где Novyny Poslugy Rozvagy) тоже находит. Но сеть не ловит.

В офисе вставили в другой телефон, не сработало (но может не так прижали, телефон под mini-sim). Сказали менять на новую. Я несколько раз спрашивал связано ли с моей вчерашней заявкой по 3G, сказали нет, причина в том что симка вырезана. При составлении заявки на замену выяснилось что номер "золотой", все сложно, получу новый не раньше понедельника. Поэтому девушка на 111, принимавшая заявку, сжалилась и сказала что составит еще одну заявку что номер не работает.

Через несколько часов перезвонил оператору, выяснилось что на номере действительно стояла блокировка (?!). Формулировка такая: последняя заявка была рассмотрена и по ней вынесено положительное решение. Значит блокировка была, сейчас она снята. По статусам он сказал: а. перегружали итернет по номеру утром; б. тогда же появилась блокировка; в. она была тут же снята, но не почему-то снялась поэтому г. к 5-ти вечера ее сняли еще раз, должно работать. Но не работает. Называли они это кажется переподключением услуг.

Я предполагаю что номер просто выпал из емкости.

AllanStark, похоже, что у МТС часто "отваливается" база по некоторым учётным записям емкостей в HLR. Ранее такое часто наблюдалось на предоплате, помню только один на этом форуме добился вернуть номер с данной карточкой к жизни, а так всем приходилось менять карту.

Вы в диалоге со мной кстати упоминали этот случай:

В этой теме или теме про беспредел были сообщения, что SIM-карта ни с того, ни сего не регистрируется в сети. Замена карты в решении проблемы помогала. Но один пользователь, который разбирается в этой кухне, написал причину и что ему удалось достучатся в отдел, который всё исправил.
Я сванговал сквозь пальцы ибо симптомы похожи. Что там на самом деле я без понятия.

Так симка на полке и лежит, срок у нее до 2040 года. Плохо только что в Интернет-помощник перестали пускать по паролю, нужен код из смс. Я бы может и восстановил даже, но они паспорт хотят. Кто знает, можно ли без паспорта восстановить как-то? Номер золотым считается.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Так симка на полке и лежит, срок у нее до 2040 года. Плохо только что в Интернет-помощник перестали пускать по паролю, нужен код из смс. Я бы может и восстановил даже, но они паспорт хотят. Кто знает, можно ли без паспорта восстановить как-то? Номер золотым считается.
А в чём проблема с паспортом прийти , за тобой много схем и муток ?
 

SilentBoss

SysАdmіn
Реєстрація
14.06.12
Місто
Львівська обл.
Телефон
RN10Pro/POCO/RN12/S-M12

SilentBoss

SysАdmіn
Реєстрація
14.06.12
Місто
Львівська обл.
Телефон
RN10Pro/POCO/RN12/S-M12
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Vodafone Україна перейшла на USIM-карти з підтримкою 4G
Vodafone Україна повністю перейшла на закупівлю нового типу карт – USIM. 4G ready USIM-картка – це вдосконалена версія SIM-карти, яка поступово замінить звичну SIM-карту у всіх пристроях. Завдяки використанню USIM, клієнти компанії зможуть користуватися послугами не тільки в GSM і UMTS мережах, але і в мережах 4G LTE – за наявності покриття, пристрою з підтримкою 4G і відповідних послуг.

USIM карта містить більший обсяг пам'яті – в адресну книгу USIM можна записати до 500 контактів, тоді як звичайна SIM-карта вміщує 160 телефонних номерів. Нова карта також дозволяє зберігати розширені адресні дані – для одного контакту можна зберегти кілька телефонних номерів і адресу електронної пошти.

Карти USIM мають більш високий ступінь захисту, оскільки підтримують в мережах 3G і 4G більш досконалі стандарти криптографічного захисту в порівнянні з SIM-картою. Технологія передбачає двосторонню аутентифікацію. Це означає, що в мережах нового покоління не тільки базова станція перевіряє можливість обслуговування USIM-карти в мережі оператора, а й USIM-картка перевіряє належність базової станції потрібної мережі. Це виключає можливість підключення телефону, в тому числі, до незаконного обладнання, так званих «піратських» базових станцій, які здатні створювати сильніший сигнал, і підключати таким чином телефони в зоні своєї дії.

Карти нового типу встановлені в усіх нових партіях стартових пакетів оператора. Існуючі абоненти можуть замінити свою стару карту на USIM в будь-якому магазині Vodafone.

В рамках підготовки до запуску послуг на базі четвертого покоління зв'язку, фахівці Vodafone Україна і компанії Nokia провели успішні тестові випробування рішення LTE 2100 і LTE 1800 FDD. Влітку цього року, протягом двох місяців в закритому приміщенні (indoor-рішення) на технічному майданчику Vodafone Україна, було розгорнуто фрагмент мережі четвертого покоління LTE (Long Term Evolution). Під час тестування була досягнута швидкість отримання даних понад 173 Mб/cек. Ця швидкість є близькою до максимально можливої для цієї конфігурації – 186.472 Mб/cек, відповідно до даних 3GPP.
https://www.vodafone.ua/uk/news/190-vodafone-ukrayina-perejshla-na-usim-karti-z-pidtrimkoyu-4g.html
 
Зверху