Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Бред какой-то. Все симки Мтс работают нормально и водафон тоже.
У меня МТС Sim 2013 года , всё ок . МТС Sim 2016 года - 2 штуки , всё ок. Причём они достаются и вставляются опять и трутся. Проверку проходят чётко.
 
Реєстрація
31.10.16
Місто
Киев
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Я работаю в компании системным администратором, отвечаю в т.ч. за контакты с мобильными операторами. Порядка 200 сотрудников (контрактов). Пару подразделений работают "в поле" по всей стране (торгпреды). У нас МТС (Vodafone) является основным партнером по направлению мобильной связи. Поэтому и статистика такая.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Поэтому и статистика такая.
Та ладно , покажы документы . Мне кажется твои слова щас просто сказки.

Добавлено через 54 секунды
торгпреды мутят. Лепят гнилые отмазки про умершие карты. (моя версия)
Мутят щас все. Это факт, в этом тоже может быть дело.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
31.10.16
Місто
Киев
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Ребята, это не троллинг... У нас у двух директоров так симки вылетели... У одного в 6-м айфоне, у второго - на прошлогоднем флагманском Самсунге. В Киеве и Львове.
Если б только у торгпредов вылетало, я бы в инет на форумы не полез с глупыми вопросами.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Ребята, это не троллинг... У нас у двух директоров так симки вылетели... У одного в 6-м айфоне, у второго - на прошлогоднем флагманском Самсунге. В Киеве и Львове.
Если б только у торгпредов вылетало, я бы в инет на форумы не полез с глупыми вопросами.
Если это не троллинг пруфы в студию. Покажи статистику в документах.
 
Реєстрація
22.08.16
Місто
Киев , Деснянский район
Телефон
6s+ 2/32
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Согласен,у многих знакомых ошибка регистрации сим выскакивает!
Думаю Мтс интересующих его абонентов хочет пробить на паспорт при замене сим!
 
Реєстрація
31.10.16
Місто
Киев
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Если это не троллинг пруфы в студию. Покажи статистику в документах.

В каких документах? Вывалить счета от МТС с перечнем абонентов и заявки в VIPZAKAZ на замену симок?

Добавлено через 42 секунды
Согласен,у многих знакомых ошибка регистрации сим выскакивает!
Думаю Мтс интересующих его абонентов хочет пробить на паспорт при замене сим!

Мы корпоративный клиент, при чем тут паспорт?
 
Останнє редагування:

Тимофей

Заблокирован
Реєстрація
09.03.16
Місто
Киев- Днепр
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Вывалить счета от МТС с перечнем абонентов и заявки в VIPZAKAZ на замену симок?
Статистику покажите, а то языком телепать не мешки ворочать.
 

P22

Реєстрація
05.11.08
Місто
Конотоп Сумской обл.
Телефон
Fire
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

У меня каждые пару лет "умирают" по одной "правильной" симкарте:mad:
 
Реєстрація
31.10.16
Місто
Киев
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Суммарно по всем счетам - 186 активных абонентов. Доля контрактов МТС/Vodafone сейчас - примерно 50/50.
С начала года вылетело в сумме 7 симок корпоративных + 2 на персональных контрактах (родственники собственников, да, мы их тоже "обслуживаем").
С "дюжиной" погорячился, признаю, но все равно кол-во не маленькое.
Практически все карты начали дохнуть с лета.
Большинство вышедших из строя карт эксплуатировались в Киеве.
Крайний выход симки из строя - в Тернополе, у директора, в этот понедельник (31.10.2016) в обед.
 
Реєстрація
31.10.16
Місто
Киев
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Согласен, но факт...
 
Реєстрація
03.10.13
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7 Plus
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Ребята, это не троллинг... У нас у двух директоров так симки вылетели... У одного в 6-м айфоне, у второго - на прошлогоднем флагманском Самсунге. В Киеве и Львове.
Если б только у торгпредов вылетало, я бы в инет на форумы не полез с глупыми вопросами.

Смс-спам с рекламой такси это не работа, это грех.
 
Реєстрація
15.12.15
Місто
Київ
Телефон
Zenfone 10
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Подтверждаю. У отца около года назад также благополучно сдохла симка прямо посреди рабочего дня в обычной звонилке нокия. МТС смол корпа.
При этом память номеров осталась неповрежденной.
 
Реєстрація
02.09.15
Місто
Bilgorod-Dnistrovsk
Телефон
Samsung A50, Redmi note4X
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Если лочат по фроду, то карта регистрируется, но при звонке бабаробот говорит, у вас заблокированы исходящие, позвоните на 111. При звонке на 111, у вас заблокированы исходящие. Как в том анекдоте, сиськи маленькие, ноги кривые... Замкнутый круг, короче. Так что описанная ситуация это блокировка не из-за спама

Отправлено с моего ROME_X через Tapatalk
 

Jeronimo

Заблокирован
Реєстрація
13.05.16
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

Возможно гдето в коде чипа сим-карты есть exp date, при наступлении которой чип деактивируется.

Такие приемы используются на токенах безопасности, возможно есть и на сим-картах.
 

aurowl

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
09.06.12
Місто
міста Торецьк
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

У меня каждые пару лет "умирают" по одной "правильной" симкарте
если они "правильные", то не все ли равно, ведь они уже на мульти-сим?
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: Почему массово выходят из строя SIM-карты?

если они "правильные", то не все ли равно, ведь они уже на мульти-сим?
__________________
Если часто "ломаются" , то замена бесплатно . Но не очень удобно каждый 1-2 года ездить в ЦОА.
 
Зверху