Alik iv
Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone
за кордоном
за кордоном
за кордоном
1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).
2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.
Важливо:
Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G
в УкраїніКрок 1
Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:
Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.
Як це зробити:
або
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.
Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:
- Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
- ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.
Як це зробити:
- зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
або
- зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.
Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Подайте заявку:
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері
Крок 1
Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Подайте заявку:
- у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
- зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері
Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)
в УкраїніКрок 1
Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:
Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.
Крок 3
Для анонімних клієнтів передплати:
– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),
– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;
Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:
Крок 4
Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.
Крок 5
Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).
Увага!
З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:
- Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
- ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
- будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.
Крок 3
Для анонімних клієнтів передплати:
- дайте відповідь на одне із запитань:
– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),
– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;
- надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:
- надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
- вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
- надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
Крок 4
Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.
Крок 5
Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).
Увага!
З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Крок 4
Для анонімних клієнтів передплати:
Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.
Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.
Увага!
З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Важливо!
Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.
Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.
Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.
У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Крок 4
Для анонімних клієнтів передплати:
- дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
– IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка; - надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
- вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
- надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
- надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
- вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
- надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
- надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.
Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.
Увага!
З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Важливо!
Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.
Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.
Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.
У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.
Термінове блокування SIM-картки
в УкраїніЩоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:
Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
- 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
- 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
- зверніться в чат
- PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
- два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.
Для цього
Для цього
- зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
- зверніться в чат
- PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
- два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення
в Україні й за кордономПісля отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).
У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).
Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.
Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00
У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).
Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.
Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00
1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).
2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.
Важливо:
- стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
- контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
- для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування: