Заміна USIM-карти
Шановні абоненти!
Відтепер зробити заміну USIM-карти стало ще простіше.
Усі абоненти, що зареєстровані в Особистому кабінеті, можуть залишити заявку на заміну USIM-карти за допомогою спеціальної форми у розділі "Послуги".
Для цього слід обрати формат USIM-карти, спосіб отримання: на вказану адресу або на відділення Нової пошти, та контактний номер телефону для зворотнього звязку. Детальна інформація за посиланням.
Заміна USIM-картки
Усі абоненти ТОВ «ТриМоб» можуть змінити USIM-карту із збереженням номера телефону. Дана послуга дозволяє абонентам відновити свою USIM-карту у випадку її втрати, ушкодження або блокування. При цьому номер телефону абонента не змінюється, та кошти, що були на рахунку, зберігаються.
Вартість послуги «Зміна USIM-карти на Mini USIM-карту або Micro USIM-карту» – 20 грн.
Вартість послуги «Зміна USIM-карти на Nano USIM-карту для контрактних абонентів» – 20 грн.
Тариф вказано у гривнях з ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмiрi 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Для абонентів зареєстрованих в Особистому кабінеті:
Абоненти, які зареєстровані в Особистому кабінеті, можуть залишити заявку на заміну USIM-карти за допомогою спеціальної форми у розділі "Послуги". Для цього слід обрати формат USIM-карти, спосіб отримання: на вказану адресу або на відділення Нової пошти, та контактний номер телефону для зворотнього звязку. USIM-карти відправляються за рахунок абонента.
Для абонентів незареєстрованих в Особистому кабінеті:
Абонентам неконтрактної форми обслуговування (які обслуговуються без договору) необхідно добровільно зареєструватися, щоб скористатися послугою «Зміна USIM-карти на Mini USIM-карту або Micro USIM-карту».
Для реєстрації абоненту необхідно особисто звернутися до центрів або пунктів обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком», які обслуговують абонентів ТОВ «ТриМоб».
1. Подати письмову заяву про реєстрацію відповідно до зразкової форми. Заява повинна містити наступні персональні дані:
для фізичних осіб – прізвище, ім’я, по батькові, адресу реєстрації, серію та номер паспорта, а також абонентський номер, за яким отримуються послуги;
для юридичних осіб – назву юридичної особи, юридичну адресу, код ЄДРПОУ, абонентський номер, за яким отримуються послуги.
2. Пред’явити USIM-карту, за якою абонент отримує відповідні послуги.
3. Пред’явити:
для фізичних осіб – паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера;
для юридичних осіб – копію довідки з ЄДРПОУ та оригінал документу, що підтверджує право представляти інтереси відповідної юридичної особи.
Для отримання додаткової iнформацiї, будь-ласка, телефонуйте до контакт-центру за номером 1188 (безкоштовно з мережі мобільного зв’язку ТОВ «ТриМоб») або 0 800 50 1188 (безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку ПАТ «Укртелеком»).
http://3mob.ua/application/news/detail/key/145
http://3mob.ua/application/services/individual/key/61