Заміна/відновлення USIM-картки 3Mob

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Eindhoven, The Netherlands
Телефон
Google Pixel 9 Pro XL
Какая-то шарага.
Заказывал через ЛК замену карты в пятницу.
Вчера продублировал еще раз.
Сегодня вторник - тишина с их стороны.

Или они только раз в месяц, когда луна в водолее, контактируют для восстановления симки?
 
Реєстрація
27.05.21
Місто
Киев
Какая-то шарага.
Заказывал через ЛК замену карты в пятницу.
Вчера продублировал еще раз.
Сегодня вторник - тишина с их стороны.

Или они только раз в месяц, когда луна в водолее, контактируют для восстановления симки?
Как в личном кабинете можно заказать замену сим карты? Там отсутствует кнопка, подтвердить заказ.
 

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Eindhoven, The Netherlands
Телефон
Google Pixel 9 Pro XL
  • Like
Реакції: moby
Реєстрація
22.09.08
Місто
Светловодск
Дякуємо за те, що Ви користуєтесь послугами мобільного зв'язку від ТОВ «ТриМоб»!

«Послуга «Заміна SIM-картки» доступна тільки зареєстрованим абонентам. Для реєстрації номеру необхідно подати наступний пакет документів:
∙ Копію паспорту (1, 2, 3 , 4 та 5 сторінки паспорту, а також сторінку із місцем реєстрації);
∙ Довідку про реєстрацію місця проживання;
∙ Копію ідентифікаційного коду;
∙ Фото власника з паспортом для підтвердження особи.
Подати пакет документів для реєстрації номеру Ви можете направивши відповідну заявку на електронну пошту [email protected] .
Після успішної реєстрації номеру Ви зможете подати повторно заявку на заміну SIM-картки.

Детальну інформацію про роботу компанії, а також про акції та послуги мобільного зв'язку від ТОВ «ТриМоб», Ви можете дізнатися за номерами телефонів Контакт Центру 0-800-50-11-88 (дзвінки зі стаціонарних номерів України безкоштовні) або 1188 (з мобільного «ТриМоб»).

З повагою, компанія «ТриМоб»



 

Arp

Реєстрація
06.09.14
Місто
Кардачі
Телефон
Redmi Note 13 Pro 5G
Процес заміни фізичної СІМки на фізичну СІМку в 3Моб це тривалий процес. Маю СІМку ще з 2010 року, брендованана Укртелеком. Вона має стандарний форм-фактор, і в сучасні смарти звісно, що не влізає. Замовляю заміну через ОК 3Моба- спершу приходить емайл про ідентифіакацію абонента, всі запитувані копії відправляю, отримую через добу відповідь, що моя заявка в роботі. В понеділок закидую 60 грн. і через особистий кабінет замовляю заміну. У той же день отримую дзвінок з 3Моб щодо заміни, ще раз все підтвреджую, мене запевняють, що як тільки нова СІМка буде передана Новій пошті на доставку, стара буде деактивована, і по отриманні у відділенні НП нової СІМки я одразу можу нею користуватися. Отримую повідомлення від НП, що до мене прямує відправлення від 3Моб, але стара СІМка і не думає виходити з мережі. Сьогодні забираю нову сімку, вставляю в телефон, мережі вона не бачить, стара далі працює, 60 грн. так і не зняло за заміну. Телефоную в 3Моб, а там здивовано кажуть, що вони не вкурсі замовленої заміни, і будуть робити заявку своїм технарям, щоб розбиралися. Отаке.
 
Реєстрація
04.05.23
Місто
Дніпро
Телефон
Nokia G22
Arp, в мене теж так було.

Почекайте трохи - на старій сімці згодом зникне зв'язок, а нова запрацює.

І з нене так само не списали 60 гривень.

P.S. А те, що над вашим постом, про скани паспорта та здачу ДНК, це для контрактників або юридичних осіб?

Бо в мене з верифікації - тільки прив'язка пошти в кабінеті і нічого з того жахіття при зміні сім-карти не вимагалося.
 
Останнє редагування:
  • Love
Реакції: moby

Solar_simfi

Il Gatto Vitruviano
Реєстрація
22.02.25
Місто
Kyiv (ex. Simferopol)
Телефон
Samsung S24
Arp І з нене так само не списали 60 гривень.
Це тому що в Comverse, потрібно при заміні ресурса додавати в ордер не лишень, власне, заміну, а ще й другий компонент - плату за обмін ресурсу. Хтось з виконавців погано знає техкарту виконання цієї операції )
 
Останнє редагування:
Зверху