Китай чи Україна? Де купувати.

Реєстрація
30.12.13
Місто
Керкира
Отримав свою бандерольку, вдома розкрив, а там інший товар.
Зв'язався з НоваГлобал, попросили повернути у відлілення, повернув, за 3 доби повідомляють, що мою посилку втрачено.
Диспут, виклав фото Продавцю, пише :"Окей".
За 2 доби Платформа прислала таке:


Зворотнього зв'язку з ними немає ( внизу листа є прохання не, відповідати на мейл). Я саме ім вислав всі 4 фото, пояснив на іхнє зауваження, що ви, мовляв, отримали ж пакет - Отримав, оскільки там:
- моі особисті дані
- адреса
- код міжнародноі трекінг накладноі, котру присвоіли після оплати
- назва оплаченого товару
Тобто, отримав, так, але й зауважив, що товар -- не мій, повернув у відділення.

Паралельно листуюся/спілкуюся з нашою НПГлобал, приємна співробітниця, адекватно розуміє ситуацію наче, готують повний пакет фото й іншого китайцям. Попросив, щоб мені теж pdf-файли скинули ці. Обіцяє не 30 днів ( норма Закону про листування з населенням(?) ), а максимально швидко все робити.

Там он лінк на опитування дають китайці, зайшов туди, напхів їм куів панамку. Хоча вони може й не винуваті.

Solution 1 -- No refund
Рішення#1 -- Ніякого відшкодування.

Ціна питання -- $8,--
1. Нічого не купляти у китайців тому, що 1) зовсім немає гарантії; 2) якість товару погана.
2. Купити теж саме, але в найближчому магазині (де, схоже, якщо й буде гарантія, то дещо умовна теж).
3. Не витрачати час на листування, за цей час заробити ті самі $8.
4. Не може такого бути, щоб хтось зі співробітників перевізника або відправник щось наплутав, очевидно, це все неналежні дії отримувача.

Ледве забув додати, схоже, саме така логіка у дописувачів останні кілька сторінок.
Post automatically merged:

x-bird, купував купу обʼєктивів на олх, включно в L серією, та завжди перевіряв їх у відділенні
Явної заборони немає (де саме в правилах зазначено, що саме об'єктив не можна під'єднувати), але 15 хвилин це питання обговорював у відділені, а потім ще й з оператором на гарячій лінії.
Не знаю, чому саме так відбувається.

Звісно, витрачено час та деякі кошти, що незручно. Від відправлення відмовився.
За домовленістю продавець переслав відправлення в інше відділення.
Там на окремому зручному столі перевірив те, що цікавило, під'єднавши об'єктив до камери. Ніхто нічого не забороняв й не питав.
Відправлення забрав. Питання вирішено, хоча кілька разів прийшлося сплатити за доставку.

Досвід, який вдалося отримати завдяки цій історії, це виявляється присутня деяка надтоксичність дописувачів теми, але, мабуть, це можливо якось пояснити (риба\жаба й т.д.)

Дякую спільноті за конструктивні коментарі.

Ця частина тексту з дещо іншої теми про Нову Пошту (хтось вирішив все разом перемістити).
 
Останнє редагування:

LiquidStrm

>/dev/null
Реєстрація
06.09.19
Місто
Banderstadt
Телефон
LG v60 5G
1. Нічого не купляти у китайців тому, що 1) зовсім немає гарантії; 2) якість товару погана.
Деякі позиції є лише з Китаю, і не все поганої якості. Гарантія - так, переважно лише при отриманні чи перші 14 днів, далі більшість продаванів не відреагує на запити.
3. Не витрачати час на листування, за цей час заробити ті самі $8.
Треба було розпакувати під відео, і відкривати клейм "товар не відповідає опису", а не "не отримав". В більшості випадків гарно оформлені клейми вертають гроші, навіть без запиту повернути товар.

Купують з Китаю переважно коли нема інших постачальників, або коли різниця в ціні вартує ризику, часу очікування та відсутності гарантії на товар.
 
Реєстрація
30.12.13
Місто
Керкира
1. Нічого не купляти у китайців тому, що 1) зовсім немає гарантії; 2) якість товару погана.
Деякі позиції є лише з Китаю, і не все поганої якості. Гарантія - так, переважно лише при отриманні чи перші 14 днів, далі більшість продаванів не відреагує на запити.
Якість - річ відносна, з цим можливо погодитися. Є якесь очікування покупця й це фактично і є критерієм якості. Якщо покупець приблизно щось хотів би отримати й те або трохи краще приїжджає, можливо рахувати як товар якісний. Але може так бути, що існують інші альтернативи з іншою ціною кращої якості. Тобто це відносна характеристика.

Щодо якогось реагування продавця, мені здається, раніше реагування було тільки до того, часу коли лот маркований, як доставлений. Мабуть, наразі ще додатково надається деякий час суддівству для розв'язання питання, якщо одразу після отримання покупець подасть скаргу.
3. Не витрачати час на листування, за цей час заробити ті самі $8.
Треба було розпакувати під відео, і відкривати клейм "товар не відповідає опису", а не "не отримав". В більшості випадків гарно оформлені клейми вертають гроші, навіть без запиту повернути товар.

Купують з Китаю переважно коли нема інших постачальників, або коли різниця в ціні вартує ризику, часу очікування та відсутності гарантії на товар.
Наведіть, будь ласка, приклади хоча б пари товарів, які немає можливості купити локально?
З тим, що товари один в один інколи локально коштують на 50 або більше відсотків дорожче, теж можливо погодитися. Звичайно, ці товари й локально мають достатньо обмежену гарантію в кілька місяців. Буває ще й перемаркований товар під локальну ТМ, який ще дорожче, але з кращою гарантією.
 
Реєстрація
30.12.13
Місто
Керкира
Перше повідомлення в цій темі не стосується самої теми, а видалено з іншого контексту.
Та й логічно було б тоді знущання, які стосуються olx.ua теж винести в окрему гілку (але чомусь цього модератори, які також коментували не зробили).
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Купую у китойозів переважно просте, дешеве, що не треба терміново, не потребує гарантії і не шкода, якщо згорить/зламється. Але, магазини Аврора вже часто конкурують з Алі в деяких моментах..))
 
Зверху