тоді все будувалось як-небудь до Евро 2012, паралельно розкрадаючи половину. Тільки от стадіон через халяву так сяк стоятиме, а от з метро не вийшло. Микола Янович відкривав оті нові станціїПонастроили говна.
тоді все будувалось як-небудь до Евро 2012, паралельно розкрадаючи половину. Тільки от стадіон через халяву так сяк стоятиме, а от з метро не вийшло. Микола Янович відкривав оті нові станціїПонастроили говна.
Підтоплення тунелів Київського метрополітену – правоохоронці провели огляд території над станцією метро «Деміївська»
За процесуального керівництва Подільської окружної прокуратури Києва проводиться дослідження обставин у кримінальному провадженні за фактом службової недбалості, у зв’язку з виникненням аварійної ситуації, що призвела до порушення герметичності, протікання води в тунелі київського метрополітену на Оболонсько-Теремківській лінії метро.
17 та 19 грудня 2023 року правоохоронці із залученням експерта провели огляд місцевості над станцією метро «Деміївська».
Виявлено просідання ґрунту із появою тріщин на асфальті, а також просідання торгівельних павільйонів над тунелем метро біля колишнього Деміївського ринку.
Зафіксовані результати огляду будуть скеровані до експертного закладу для врахування під час проведення будівельно-технічної експертизи, призначеної з метою встановлення технічного стану перегінного тунелю між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» та причин виникнення аварійної ситуації.
Досудове розслідування - УП в метрополітені ГУНП в місті Києві.
журналісти....суко...У тунелі київського метро експерти виявили наскрізні тріщини, які збільшуються
Виконання експертизи триватиме від двох до трьох тижнів.
У тунелі київського метро експерти виявили наскрізні тріщини, які збільшуються
Виконання експертизи триватиме від двох до трьох тижнів.lb.ua
та ясно ж якого перегону це стосується і по якому йде розслідуванняновина - без назви станції, на фото якась станція
багато чого в цьому житті дуже ясно, але люди несуть інформацію начеб то, а насправді інйормаційний шум виходить в результатіта ясно ж якого перегону це стосується і по якому йде розслідуванняновина - без назви станції, на фото якась станція
Там же написано:новина - без назви станції, на фото якась станція
Насправді зараз всі ті станції відкриті, а мова про той самий тунель Деміївська-Либідська.В рамках слідчих дій на закритих станціях метрополітену
Там, як і на Лівобережній, робив якийсь дрібний підрядник, що виграв через Прозорро. Робив з якнайдешевшого і неякісно.Але... не Кличко ж будує тонелі та станції, та обклеює їх плиткою...
Мене найбільше дратує, що за 10 років 0 нових станцій, на відміну від попередників. З моменту відкриття метро таких проміжків ще не було. І з оновлення поїздів — лише модернізація за японські гроші, яка вже теж була вже досить давно.Але майже те саме стосується усіх попередніх команд.
цілком розумію і підтримую. Хоча мені в київському метрополітені найбільш подобається японська модернізація...Мене найбільше дратує, що за 10 років 0 нових станцій, на відміну від попередників. З моменту відкриття метро таких проміжків ще не було. І з оновлення поїздів — лише модернізація за японські гроші, яка вже теж була вже досить давно.
Та нема вже виправдання. Це просто не в пріоритеті влади - є ж гроші на велике крадівництво, серіали і на станції від Захи Хадід, і в пріоритеті ворога - не виключено, що наше транспортне керівництво, працює під ті самі настанови, що й керівник Мотор Січі...Так, можна знайти виправдання: країна бідна, війна, девальвація, епідемія, ще більша війна...
тут не погоджусь. Мобільні мережі в загальному витрачають те, що заробляють. А транспорт в Україні, окрім залізниці у величезному дефіциті. Тарифи не піднімають, держава не фінансує пільговиків багато років, субвенції з держбюджету лише як політичні рішення і ще за них треба "відкатить"...Але можна порівняти з профільною темою цього форуму: за ці самі 10 років мобільні мережі перебудували майже повністю фактично двічі. А в деокупованих районах — ще й втретє. За менший в 2-3 рази ARPU, ніж у метро і зовсім без бюджетних вливань.
Це все одно модернізація, тобто корпус лишився старий, а отже служити буде менше, ніж збудований з нуля.Хоча мені в київському метрополітені найбільш подобається японська модернізація...
Це де таке?і на станції від Захи Хадід
Я більше про саме відчуття застою в 2008-15 через ліцензійні обмеження, коли весь світ будував 3G-4G, а в нас на основних операторах був лише EDGE. А коли заборону зняли, виявилося, що в нас будують не гірше, швидко і для абонента достатньо дешево.тут не погоджусь. Мобільні мережі в загальному витрачають те, що заробляють. А транспорт в Україні, окрім залізниці у величезному дефіциті. Тарифи не піднімають, держава не фінансує пільговиків багато років, субвенції з держбюджету лише як політичні рішення і ще за них треба "відкатить"...
Бо цікавіше вкластися в те, що можна показати, а саме нові трамваї чи скляний міст, чи ще щось красиве, по мінімуму вкладаючись в інфраструктуру.Як на мене, для Києва найбільш критичне це стан колійного господарства. Нащо купувати нові сучасні трамваї, якщо їм нема по чому їздити. Увесь світ зараз будує безстиковими технологіями, рівненько і тихенько, а у нас - вік киянки й молотка. Колій метра це теж стосується, хоч вони в кращому стані за трамвайні...
побачать й оцінять, але ж майже нема що цінувати...побачать і не оцінять
як Ви могли пропустити?Це де таке?
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" 14 листопада скасувало рішення про закупівлю потягів Крюківського вагонобудівного заводу, повідомив LIGA.net заступник начальника метро Дмитро Пінчук.
"Крюківським вагонобудівним заводом не виконано вимоги, встановлені тендерною документацією на закупівлю. Враховуючи це, Київським метрополітеном було скасовано рішення про присудження контракту Крюківському вагонобудівному заводу", – повідомив метрополітен.
Процедура закупівлі продовжується відповідно до умов, визначених правилами Європейського банку реконструкції та розвитку.
Крюківський вагонобудівний завод не погоджується з рішенням метрополітену. У кінці листопада підприємство звернулося до Господарського суду Києва з вимогою повернути йому контракт. Суд прийняв позовну заяву до розгляду і призначив підготовче засідання на 20 грудня.
Метрополітен повідомив, що буде реагувати на позов "відповідно до чинного законодавства України".
Охрана, отмєна!
КП "Київський метрополітен" розірвав договір із Київметробудом на продовження Сирецько-Печерської лінії у бік житлового масиву Виноградар через зрив термінів будівництва. Про це повідомляється на сторінці закупівлі в Prozorro.
Київський метрополітен і Киїметробуд уклали договір 20 листопада 2018 року, а закінчується він 24 січня 2024 року. Замовник встиг підряднику сплатити 4 млрд грн (з ПДВ). Після закінчення всіх судових справ частина авансу має бути повернута на бюджетний рахунок метрополітену.
Шкода, певно Київметробуд збанкрутує, або місту (державі) доведеться його дофінансовуватиОхрана, отмєна!Київське метро розірвало договір із Київметробудом на будівництво гілки на Виноградар
Київське метро розірвало договір із Київметробудом на продовження Сирецько-Печерської лінії у бік житлового масиву Виноградарbiz.liga.netКП "Київський метрополітен" розірвав договір із Київметробудом на продовження Сирецько-Печерської лінії у бік житлового масиву Виноградар через зрив термінів будівництва. Про це повідомляється на сторінці закупівлі в Prozorro.
Київський метрополітен і Киїметробуд уклали договір 20 листопада 2018 року, а закінчується він 24 січня 2024 року. Замовник встиг підряднику сплатити 4 млрд грн (з ПДВ). Після закінчення всіх судових справ частина авансу має бути повернута на бюджетний рахунок метрополітену.