Київський метрополітен

Реєстрація
24.11.19
Місто
Волинь
Понастроили говна.
тоді все будувалось як-небудь до Евро 2012, паралельно розкрадаючи половину. Тільки от стадіон через халяву так сяк стоятиме, а от з метро не вийшло. Микола Янович відкривав оті нові станції :)
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Відучора ходять два човники Теремки-Деміївська, далі до Либідської є 60-й автобус (чи пішки). Графік човника — кожні близько 15 хвилин.
При оплаті 2-3 поїздок через пересадку з понеділка буде списувати лише за одну (зайві списані будуть повертатись).
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Підтоплення тунелів Київського метро: правоохоронці виявили просідання ґрунту над станцією метро “Деміївська”
Також на асфальті з'явились тріщини.


Телеграм-канал Офісу Генерального прокурора
Підтоплення тунелів Київського метрополітену – правоохоронці провели огляд території над станцією метро «Деміївська»

🔷За процесуального керівництва Подільської окружної прокуратури Києва проводиться дослідження обставин у кримінальному провадженні за фактом службової недбалості, у зв’язку з виникненням аварійної ситуації, що призвела до порушення герметичності, протікання води в тунелі київського метрополітену на Оболонсько-Теремківській лінії метро.

🔹17 та 19 грудня 2023 року правоохоронці із залученням експерта провели огляд місцевості над станцією метро «Деміївська».

🔹Виявлено просідання ґрунту із появою тріщин на асфальті, а також просідання торгівельних павільйонів над тунелем метро біля колишнього Деміївського ринку.

🔹Зафіксовані результати огляду будуть скеровані до експертного закладу для врахування під час проведення будівельно-технічної експертизи, призначеної з метою встановлення технічного стану перегінного тунелю між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» та причин виникнення аварійної ситуації.

🔹Досудове розслідування - УП в метрополітені ГУНП в місті Києві.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
У тунелі київського метро експерти виявили наскрізні тріщини, які збільшуються
Виконання експертизи триватиме від двох до трьох тижнів.


 
Реєстрація
28.07.22
Місто
Kyiv
У тунелі київського метро експерти виявили наскрізні тріщини, які збільшуються
Виконання експертизи триватиме від двох до трьох тижнів.


журналісти....суко...
новина - без назви станції, на фото якась станція
Хайп наше всьо, клікбейт наше всьо....
 
Реєстрація
28.07.22
Місто
Kyiv
новина - без назви станції, на фото якась станція
та ясно ж якого перегону це стосується і по якому йде розслідування
багато чого в цьому житті дуже ясно, але люди несуть інформацію начеб то, а насправді інйормаційний шум виходить в результаті
А фото від якого перегону? Від всім відомого? отож
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Там зі сторони Деміївського ринку чергове одоробло будують. Соупадєніє?
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: idea

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
новина - без назви станції, на фото якась станція
Там же написано:
В рамках слідчих дій на закритих станціях метрополітену
Насправді зараз всі ті станції відкриті, а мова про той самий тунель Деміївська-Либідська.
А на фото якась умовна станція, в даному випадку це Святошин. Але хай буде.
Там тече в переході, обсипається плитка на стінах та колонах, яку поклали кілька років тому в рамках реконструкції.
В результаті поверх плитки набили вагонку, а деінде просто обмотали целофаном чи залізною смужкою, щоб не відпало.
Реконструкцію робили за часів чинного мера, тобто на попередників звалити складно.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
debugger, я не є фанатом Кличка, ані його сильним критиком. Очевидно, що він та "його команда" взагалі дупля не ріжуть у транспорті, транспортному плануванні, а також у ЖКГ. Але майже те саме стосується усіх попередніх команд. Тому в такому плачевному стані транспорт столиці та ЖКГ Києва.
Але... не Кличко ж будує тонелі та станції, та обклеює їх плиткою... Основний винуватець тут Київметробуд, яким ми так пишаємось. Вони завжди будували метро совковими "надійними" методами. Ви що не бачили калюжі на Театральній - вони там завжди поміж коліями... А на "Дружбах" від самого початку її існування лилися струмочки води навіть по колонах, а деякі струмочки текли прямо на лавку і утворювали калюжу під нею... Згадайте ескалаторні тонелі на Золотих та на Лукʼяні - там так само все тече і жахливо виглядає... Для того, щоб усього цього не було не достатньо замінити Кличка на Плачка... Потрібні, перше, сучасні технології побудови тонелів, якими володіють на Заході, але для цього потрібні кошти, знання про ці технології і їхнє застосування ще на етапі планування. Сумніваюсь, що наш Київметропроєкт чи Здніеп на цьому розуміється, а й водночас розуміють, що на це ніхто грошей не дасть, тому й надалі проєктують та пропонують "по-радянськи"...
Два, потрібно ввести/дотримуватись систему відповідальності/контролювання на державному рівні, включно з внутрішніми та зовнішнім аудитами (до речі, це вимоги ЄС). У нас же одиниці виконавців/забудовників відповідають за те, що щось зробили не виконали за проєктом, в порушення процедур і правил. Головне, здати вчасно та освоїти кошти і зробити фото на фейсбук.... Також не відповідають поставщики неякісних буд.матеріалів...
Третє, держава, яка фінансує, приміром, видатки 2023 року аж у грудні, коли ці гроші мали надійти ще у січні-лютому. І як у такому разі якісно і вчасно виконати проєкт? у нас же будівництво метрополітену повністю фінансується за державний кошт, а не за муніципальний...
Четверте, виконавці - бухарі, яким на все насрать і які теж ні за що не відповідають... Прямо безвихідь виходить...
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Але... не Кличко ж будує тонелі та станції, та обклеює їх плиткою...
Там, як і на Лівобережній, робив якийсь дрібний підрядник, що виграв через Прозорро. Робив з якнайдешевшого і неякісно.
Але майже те саме стосується усіх попередніх команд.
Мене найбільше дратує, що за 10 років 0 нових станцій, на відміну від попередників. З моменту відкриття метро таких проміжків ще не було. І з оновлення поїздів — лише модернізація за японські гроші, яка вже теж була вже досить давно.

Мабуть, з ворожою столицею порівнювати нема сенсу, бо там зовсім інші гроші. Хоча масштаби дають привід для заздрости.
Так, можна знайти виправдання: країна бідна, війна, девальвація, епідемія, ще більша війна...
Але можна порівняти з профільною темою цього форуму: за ці самі 10 років мобільні мережі перебудували майже повністю фактично двічі. А в деокупованих районах — ще й втретє. За менший в 2-3 рази ARPU, ніж у метро і зовсім без бюджетних вливань.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Мене найбільше дратує, що за 10 років 0 нових станцій, на відміну від попередників. З моменту відкриття метро таких проміжків ще не було. І з оновлення поїздів — лише модернізація за японські гроші, яка вже теж була вже досить давно.
цілком розумію і підтримую. Хоча мені в київському метрополітені найбільш подобається японська модернізація...
Як на мене, для Києва найбільш критичне це стан колійного господарства. Нащо купувати нові сучасні трамваї, якщо їм нема по чому їздити. Увесь світ зараз будує безстиковими технологіями, рівненько і тихенько, а у нас - вік киянки й молотка. Колій метра це теж стосується, хоч вони в кращому стані за трамвайні...
Так, можна знайти виправдання: країна бідна, війна, девальвація, епідемія, ще більша війна...
Та нема вже виправдання. Це просто не в пріоритеті влади - є ж гроші на велике крадівництво, серіали і на станції від Захи Хадід, і в пріоритеті ворога - не виключено, що наше транспортне керівництво, працює під ті самі настанови, що й керівник Мотор Січі...
Але можна порівняти з профільною темою цього форуму: за ці самі 10 років мобільні мережі перебудували майже повністю фактично двічі. А в деокупованих районах — ще й втретє. За менший в 2-3 рази ARPU, ніж у метро і зовсім без бюджетних вливань.
тут не погоджусь. Мобільні мережі в загальному витрачають те, що заробляють. А транспорт в Україні, окрім залізниці у величезному дефіциті. Тарифи не піднімають, держава не фінансує пільговиків багато років, субвенції з держбюджету лише як політичні рішення і ще за них треба "відкатить"...
Але соромно дивитись на інші країни зі схожими доходами, у яких усе це краще організовано/збудовано...
Ми лише піарились на гіперлупі, а Індонезія та Мароко тимчасом збудували/будують високошвидкісні залізниці зі швидкістю 320-350 км/год.
Але завдяки новому етапу партнерстав із ЄС, в нас буде більше європейських коштів на інфраструктуру, якими можна буде скористатись. Але, знов таки, нам потрібні хороші переговорники, які б вибили нам хороші умови, як свого часу поляки, а друге, совість та відповідальність, щоб усі кошти ретельно, якісно та вчасно освоїти, адже за всіма такими проєктами йде європейський аудит, і за невчасне чи неповне виконання доведеться повертати кошти назад. Планування і контроль.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Хоча мені в київському метрополітені найбільш подобається японська модернізація...
Це все одно модернізація, тобто корпус лишився старий, а отже служити буде менше, ніж збудований з нуля.
В пострадянських метро є і сучасніші, як алматинський Hyundai, мінський Stadler, московські останніх років. Переважно вони з наскрізним проходом між вагонами, що дозволило б вивільнити трохи ще місця.
Так само на УЗ не можна нескінченно перефарбовувати старі електрички, поставивши там нові сидіння та зробивши місце для велосипедів.
і на станції від Захи Хадід
Це де таке?
тут не погоджусь. Мобільні мережі в загальному витрачають те, що заробляють. А транспорт в Україні, окрім залізниці у величезному дефіциті. Тарифи не піднімають, держава не фінансує пільговиків багато років, субвенції з держбюджету лише як політичні рішення і ще за них треба "відкатить"...
Я більше про саме відчуття застою в 2008-15 через ліцензійні обмеження, коли весь світ будував 3G-4G, а в нас на основних операторах був лише EDGE. А коли заборону зняли, виявилося, що в нас будують не гірше, швидко і для абонента достатньо дешево.
А тепер такий самий застій в рейковому транспорті. Як в метро при чинному мері, так і в УЗ після смерти Кірпи з окремими проблисками на зразок купівлі поїздів Hyundai та локомотивів GE, а також гілки до аеропорту. А трамвай ще й познімали багато де.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Як на мене, для Києва найбільш критичне це стан колійного господарства. Нащо купувати нові сучасні трамваї, якщо їм нема по чому їздити. Увесь світ зараз будує безстиковими технологіями, рівненько і тихенько, а у нас - вік киянки й молотка. Колій метра це теж стосується, хоч вони в кращому стані за трамвайні...
Бо цікавіше вкластися в те, що можна показати, а саме нові трамваї чи скляний міст, чи ще щось красиве, по мінімуму вкладаючись в інфраструктуру.
Робити нормальну якісні ливневі стоки, нормальні трамвайні рейки чи модернізувати комунальні мережі (водопостачання та опалення) не цікаво, бо люди це не побачать і не оцінять.

Ледь не єдине виключення з цього, мерія Житомира, яка на західні кошти зайнялася комунальними мережами, замість показухи з парками-лавками.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
побачать і не оцінять
побачать й оцінять, але ж майже нема що цінувати...
як Ви могли пропустити?
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Охрана, отмєна!
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" 14 листопада скасувало рішення про закупівлю потягів Крюківського вагонобудівного заводу, повідомив LIGA.net заступник начальника метро Дмитро Пінчук.
"Крюківським вагонобудівним заводом не виконано вимоги, встановлені тендерною документацією на закупівлю. Враховуючи це, Київським метрополітеном було скасовано рішення про присудження контракту Крюківському вагонобудівному заводу", – повідомив метрополітен.
Процедура закупівлі продовжується відповідно до умов, визначених правилами Європейського банку реконструкції та розвитку.
Крюківський вагонобудівний завод не погоджується з рішенням метрополітену. У кінці листопада підприємство звернулося до Господарського суду Києва з вимогою повернути йому контракт. Суд прийняв позовну заяву до розгляду і призначив підготовче засідання на 20 грудня.
Метрополітен повідомив, що буде реагувати на позов "відповідно до чинного законодавства України".
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
КП "Київський метрополітен" розірвав договір із Київметробудом на продовження Сирецько-Печерської лінії у бік житлового масиву Виноградар через зрив термінів будівництва. Про це повідомляється на сторінці закупівлі в Prozorro.
Київський метрополітен і Киїметробуд уклали договір 20 листопада 2018 року, а закінчується він 24 січня 2024 року. Замовник встиг підряднику сплатити 4 млрд грн (з ПДВ). Після закінчення всіх судових справ частина авансу має бути повернута на бюджетний рахунок метрополітену.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
КП "Київський метрополітен" розірвав договір із Київметробудом на продовження Сирецько-Печерської лінії у бік житлового масиву Виноградар через зрив термінів будівництва. Про це повідомляється на сторінці закупівлі в Prozorro.
Київський метрополітен і Киїметробуд уклали договір 20 листопада 2018 року, а закінчується він 24 січня 2024 року. Замовник встиг підряднику сплатити 4 млрд грн (з ПДВ). Після закінчення всіх судових справ частина авансу має бути повернута на бюджетний рахунок метрополітену.
Шкода, певно Київметробуд збанкрутує, або місту (державі) доведеться його дофінансовувати
 
Зверху