Продовжую експерименти. На деякі номери пише не про те, що нема витрат від 40-ка гривень, а про те що "Послуга переказ коштів на іншого оператора закрита 30.11.22" Хоча це...трам-пам-пам... не номери іншого оператора, а номери Київстара, хоча, можливо, колись були номерами "Білайна" за царя Панька і сім на них замінені, свіжі.
Ніколи не очікував, що у них настільки кривий білінг.
	
		
	
	
		
		
			
	
		
	
	
		
		
			який алгоритм вирішення і наскільки це характерно для Київстару?
		
		
	 
Тегай підтримку. Тільки вони щось підкажуть.
		
 
		
	 
Уже, не бачать проблеми, не знають у чому проблема. Треба, очевидно, якогось компетентнішого кота, але як його викликати незрозуміло. Сказати попередньому коту, що він недостатньо прошарений, хай кличе старшого. 
