Я подивився Під водою і це було місцями добре, але в кінці ніт.
Дуже хороший дизайн станції і скафандрів. Скафандри такі масивні, потерті, дуже тру. Дід Скотт, наприклад, зі своїми гомосексуальними синіми водолазними костюмами в Прометеї і моніторами з гірляндами тут сильно розумово відстав.
З героями нас не знайомлять, вони ніяк не прописані і це мінус. Однак я зазначив стресостійкість діючих персонажів, що дуже похвально для працівників такій специфічній галузі, як бурильники на глибині 11 км (дід Рідлі, привіт твоїм панкам істеричкам на Прометеї, які познайомилися вже по прибуттю на невідому їм місію).
Крістен Стюарт тягне акторською грою практично на самоті. З якоїсь іронії вона механік (а не інженерка-лесбіянка-інтелектулка, як я думав по трейлеру). До Касселю немає претензій, так як його герой за сценарієм в основному просто ходить.
За підсумком багато замкнутих просторів, як я люблю, щось звичайно є від Чужого, місцями несподівано схоже на Пекло, але по тупізні - на недавнє Життя. В кінці стандартна нісенітниця, шкода звичайно. Ну хоч дівчата в бікіні бігали, привіт Елеонор Ріплі.