Літаки, аеропорти, авіакомпанії

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Нидерланды
Телефон
Google Pixel 9 Pro XL

Це все, що треба знати про стан внутрішніх авіаперевезень. Який в них сенс, якщо і запланувати неможливо нічого?
Забавная ситуация получается.
Авиакомпания Air Ocean прекратила полёты из-за того, что самолёты требуют технического обслуживания.
Но сегодня самолёт АН авиакомпании Air Ocean выполнил рейс в Одессу по заказу Bees Airline.
Значит, они всех нае...
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Українська авіакомпанія SkyUp Airlines дозволила без штрафу змінювати дати вильотів на всі регулярні рейси.

Про це повідомили в пресслужбі SkyUp.

Власники квитків з датами вильоту чи повернення з 16 до 20 лютого 2022 року можуть безплатно обрати нові дати рейсів. . Запит на зміну можна надсилати щонайменше за шість годин до вильоту. Різницю в ціні між квитками сплачує пасажир.

В связи с ситуацией в Украине и рекомендациями Министерства Иностранных дел Латвии, авиакомпания airBaltic упрощает правила изменений и возврата билетов на рейсы в/из Украины, запланированные до 31 марта 2022 года

Пассажиры следующие в/из Украины (KBP/ODS) до 31 марта 2022 года могут сделать изменения в билетах/ возврат стоимости до вылета
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

Ryanair літатиме до України, поки не буде війни
"Ми не бачимо причин не продовжувати ці польоти".


Виконавчий директор авіакомпанії Ryanair Майкл О’Лірі заявив у середу, що авіакомпанія зобов’язана здійснювати перевезення пасажирів в Україну та з неї, якщо "немає війни чи ракет".

Про це він сказав на прес-конференції в Лісабоні повідомляє Reuters.

"Ми не бачимо причин не продовжувати ці польоти, доки нам європейська влада не повідомить, що літати небезпечно", – зазначив О’Лірі.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

Правила вильоту чартерів з України ускладнили

Влада України ускладнила правила вильоту чартерів з українських аеропортів. Відтепер для виконання польотів при подачі заявки доведеться вказати додаткову інформацію, а розгляд самої заявки може тривати тиждень.

Як повідомляє галузевий портал "Крила", відповідне рішення ухвалила Державна авіаційна служба України. Його причиною стало отриманням ДАСУ листа Служби безпеки України щодо погодження авіарейсів.

Рішенням передбачені такі заходи:

Українські та іноземні експлуатанти, які планують виконання та з України нерегулярних міжнародних та внутрішніх польотів будуть зобов'язані надавати додаткову інформацію при подачі заявки на виконання нерегулярних міжнародних та внутрішніх польотів.

У заявці має бути зазначена мета польоту, серійний (заводський) номер повітряного судна, інформація про пасажирів таких рейсів, що включає прізвище, ім'я пасажира, його стать, громадянство, дата народження, серія, номер документа, що посвідчує особу.
 
Реєстрація
03.07.16
Місто
Ужгород
Телефон
Redmi Note 11 Pro
Lufthansa призупиняє всі рейси до Києва та з Києва із 21 до 28 лютого

Про це йдеться у повідомленні на сайті перевізника.

"Lufthansa постійно стежить за ситуацією і прийме рішення про подальші рейси пізніше", - йдеться у заяві.

У разі скасування рейсу пасажирам рекомендують звертатися до сервісного центру Lufthansa або до туристичного агентства, щоб обговорити подальші плани подорожі.
 
Реєстрація
21.08.16
Місто
DE
Телефон
Samsung Note 10
Ну будем собирать мили у турков и летать с комфортом, хотя чуть дольше ;)
 
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ

Скасовані в Україні рейси Lufthansa виконуватиме МАУ​

 
Реєстрація
29.05.09
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung A72

Скасовані в Україні рейси Lufthansa виконуватиме МАУ​

Screenshot-20220220140652-813x1159.png
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Не забуваймо, що МАУ це Коломойський і ефективно держава спрацювала, бо це було потрібно приватній авіакомпанії і нашому олігархові, найбільш зближеному із владою, у авіакомпанії усе напрацьовано, яка й лише чекала на слоти до Франкфурта, Мюнхена, Цюриха та Кельну.
А от чи були б міністри так активні, і менеджмент, якби йшлося про державну авіакомпанію?
 
Реєстрація
29.05.09
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung A72
Не забуваймо, що МАУ це Коломойський і ефективно держава спрацювала, бо це було потрібно приватній авіакомпанії і нашому олігархові, найбільш зближеному із владою, у авіакомпанії усе напрацьовано, яка й лише чекала на слоти до Франкфурта, Мюнхена, Цюриха та Кельну.
А от чи були б міністри так активні, і менеджмент, якби йшлося про державну авіакомпанію?
Не забуваємо, що це найбільша системна авіакомпанія країни, там працює може з тисячу кваліфікованих кадрів з білою зарплатою (яких не підготуєш за місяць на курсах), платяться податки і створюється ринок для купи суміжних служб.
І все це задовго до Коломойського.
 
Реєстрація
15.10.19
Місто
Жовті Води
Не забуваємо, що це найбільша системна авіакомпанія країни
А, ціни дере не дай боже, на нашому ринку діє одне правило-конкуренція, коли вона відсутня ціни взлітают в космос і держава їх не регулює.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
22.01.16
Місто
Брашов, Румунія
Не забуваємо, що це найбільша системна авіакомпанія країни
А, ціни дере не дай боже, на нашому ринку діє одне правило-конкуренція, коли вона відсутня ціни взлітают в космос і держава їх не регулює.
А що не так з цінами у МАУ? Ціни часто дешевші ніж у інших гібридних авіакомпаній (ЛОТ, Болтік, Люфтганза, КЛМ, ЕйрФранс, САС), а фулл-сервіс в Європі крім турків вже і не лишилося.

Плюс МАУ скоріш за все буде летіти в зручний час (вранішній розліт в районі 10 ранку) в справжній Франкфурт, Мюнхен чи Париж, а не в село за 140 кілометрів, яке до Франкфурта має дуже опосередковане відношення.

Є питання до ціноутворення внутрішніх рейсів, але тут дві проблеми: українці бідні і найчастіше не можуть собі дозволити літак (або оберуть потяг, навіть якщо він на 5 годин довше і на 300 грн дешевше) + ПДВ 20% від яких міжнародні рейси звільнені (тут привіт депутату Железняку, який нещодавно хвалився в телеграмі, як вдалося заблокувати «бізнес коломойського»).
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Плюс МАУ скоріш за все буде летіти в зручний час (вранішній розліт в районі 10 ранку) в справжній Франкфурт, Мюнхен чи Париж, а не в село за 140 кілометрів, яке до Франкфурта має дуже опосередковане відношення.
у лоукостов тоже много рейсов с удобным временем, кстати Vueling вроде успел по 18 евро в Орли часть желающих переместить из Киева, большинству конечно не повезло с отменой ...
 
  • Like
Реакції: idea

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
А що не так з цінами у МАУ? Ціни часто дешевші ніж у інших гібридних авіакомпаній (ЛОТ, Болтік, Люфтганза, КЛМ, ЕйрФранс, САС), а фулл-сервіс в Європі крім турків вже і не лишилося.
Мяу просто Вау :LOL: что в твоем понимании гибрид и насколько он необходим пересичному ?
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Не забуваймо, що МАУ це Коломойський і ефективно держава спрацювала, бо це було потрібно приватній авіакомпанії і нашому олігархові, найбільш зближеному із владою, у авіакомпанії усе напрацьовано, яка й лише чекала на слоти до Франкфурта, Мюнхена, Цюриха та Кельну.
А от чи були б міністри так активні, і менеджмент, якби йшлося про державну авіакомпанію?
Не забуваємо, що це найбільша системна авіакомпанія країни, там працює може з тисячу кваліфікованих кадрів з білою зарплатою (яких не підготуєш за місяць на курсах), платяться податки і створюється ринок для купи суміжних служб.
І все це задовго до Коломойського.
Не забуваємо, а також памʼятаємо, як національна компанія стала приватною із погіршенням сервісу та банкруцтвом прямого конкурента того ж власника.
Але я теж за наших спеців, за наші авіакомпанії, навіть із олігархами на чолі, і за дієвий контроль над їхньої діяльністю.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.01.16
Місто
Брашов, Румунія
А що не так з цінами у МАУ? Ціни часто дешевші ніж у інших гібридних авіакомпаній (ЛОТ, Болтік, Люфтганза, КЛМ, ЕйрФранс, САС), а фулл-сервіс в Європі крім турків вже і не лишилося.
Мяу просто Вау :LOL: что в твоем понимании гибрид и насколько он необходим пересичному ?
Літають в нормальні аеропорти, а не в сараї в полі. Мають хаб або декілька. Годують і поять тільки за гроші, так як і лоу-кости, те ж саме з багажем.

Наскільки вам цікава гібридна модель, то вже обирайте самі, ніхто нікого силою не заставляє купувати білети МАУ. У нас дуже сильний фан-клуб «білети мають бути по 10 євро і мені пофіг коли і куди той літак летить». Після декількох ночівель на підлозі в аеропортах чи добирання невідомо звідки після важкого рейсу, я тепер уважно зважую, що краще в кожному конкретному випадку.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.01.16
Місто
Брашов, Румунія
Плюс МАУ скоріш за все буде летіти в зручний час (вранішній розліт в районі 10 ранку) в справжній Франкфурт, Мюнхен чи Париж, а не в село за 140 кілометрів, яке до Франкфурта має дуже опосередковане відношення.
у лоукостов тоже много рейсов с удобным временем, кстати Vueling вроде успел по 18 евро в Орли часть желающих переместить из Киева, большинству конечно не повезло с отменой ...
Я і не казав, що таких рейсів немає. Рейси МАУ зав’язані на хвилі прильоту і вильоту з/в хаб. Вони в більшості випадків зручніші по часу ніж в авіакомпаній лоу-кост моделі, де суто P2P.
 
Зверху