Згадались їх дзвінки серед ночі: «Чого не поповнив?»то теоретически сервисом можно взять клиента
А щось з цими фішками ні в кого фантазії немає. Були молодіжні, жіночі, старперські суббренди, та загули.А дальше запускать "фишки" целенаправленные на конкретные направления.
Ще всіляка екзотика, як тарифи для фанатів окремої команди, залізничників, членів профспілки та MLM-щиків.
А в результаті все різномаїття зведене до кількості гігабайт та хвилин на чужі мережі, відрізняється хіба що перелік сервісів без тарифікації.
Не забуваємо про регуляцію ЄС, що знизила маржинальність.Роуминг? Когда-то это была хорошая часть доходов операторов.
Плюс звичайні оператори мали і чужих абонентів в своїй мережі, а в Інтера її немає. Тож договори з партнерами укладати важче.