Маршрутки

Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Ціни на маршрутне таксі

  • Вінниця - 13 грн.
  • Дніпро - 15 грн.
  • Житомир (з 01.06.2017) - 5 грн.
  • Запоріжжя - 12 грн.
  • Івано-Франківськ - 6 грн. Пенсіонери/інваліди з 10:00 до 16:00 безкоштовно. Офіційно.
  • Київ - 15 грн. (деякі маршрути по 10 і 12 грн, наприклад 250, 475, 535, 577)
  • Кривий Ріг - 13-17 грн (з 1.01.23) (в залежності від довжини маршруту, на більшості - 15).
  • Луцьк - 14 грн.
  • Маріуполь - 10 грн. (до 24.02.2022)
  • Миколаїв - 7 10 15 грн. (з 01.07.2018 5 грн.)
  • Одеса - 15 грн.
  • Полтава - 10 грн. (тролейбуси і приватні маршрутки)
  • Суми (з 01.02.2018) - 5 грн. (пенсіонери - 3 грн.)
  • Ужгород - 12 гривень. (Також є знижка для школярів протягом навчального року (за винятком вихідних днів) - 6 гривень.)
  • Харків - 9-10 грн.
  • Херсон - 4 грн.
  • Черкаси - 13 грн.
 
Останнє редагування:

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
. Їх почали штрафувати за переповнені автобуси (пасажирів більше, ніж по паспорту автобуса)
Вместо того, чтобы решить вопрос переполненного транспорта (обязанность городских властей) штрафуем исполнителя. Супер, как это по украински. "Чого бідні? Бо дурні. Чого дурні? Бо бідні."

Бюджет суттєво менше компенсував за "пільговиків".
Один из инструментов давления власти на маршрутчиков. Чуть менее лоялен - и все, денег на льготников по различным причинам нет. Может, что-то где-то и меняется от места или времени, но в целом, наверное, так по всей Украине.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
він дивився скільки пасажирів зайшло, і скільки оплат було проведено, у нього якийсь моніторчик був.
А запускав людей лише через передні двері?
Бо якось мені не віриться що з водійського місця в годину пік можна проконтролювати скільки людей набилося через задні двері і скільки з них оплатили картками.
В Баку хорошо сделали.
Вход только на передние двери автобуса. Там стоит валидатор. Провёл bakikart, типа нашей "карты киянына" экран зелёный, всё ок, проезд оплачен.
У водителя на мониторе пишет, сколько человек оплатили проезд и сколько всего человек в автобусе. Льготники, тоже платят, но подробности не знаю, как им компенсируют.
Наличку водитель не берет.

Выход на все двери, вход через передние.
Если попытаешься зайти через средние двери, тебя сами пассажиры отправят вперёд.
Если на карте нет денег и загорится красным экранчик, ты никуда не поедешь.

Проезд стоит 0.4 маната
(9 гривен примерно)
Хєрова система, у Лісабоні така. Вхід до автобуса вузький. Посадка пасажирів дуже повільна (поки система дасть сигнал, поки не підготовані пасажири знайдуть в кишені чи торбі квиток, а вся черга їх чекає на вулиці, під дощем...). На кожній зупинці автобус чи звичайний трамвай довго стоїть, обілечуючи пасажирів. Тому замість 10 хв ту саму відстань автобус їде 30 хв, і не дотримується графіку. Це система для "сіл" або для міжміських маршрутів, але не для великих міст.
 
Зверху