Маршрутки

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Ціни на маршрутне таксі

  • Вінниця - 13 грн.
  • Дніпро - 15 грн.
  • Житомир (з 01.06.2017) - 5 грн.
  • Запоріжжя - 12 грн.
  • Івано-Франківськ - 6 грн. Пенсіонери/інваліди з 10:00 до 16:00 безкоштовно. Офіційно.
  • Київ - 15 грн. (деякі маршрути по 10 і 12 грн, наприклад 250, 475, 535, 577)
  • Кривий Ріг - 13-17 грн (з 1.01.23) (в залежності від довжини маршруту, на більшості - 15).
  • Луцьк - 14 грн.
  • Маріуполь - 10 грн. (до 24.02.2022)
  • Миколаїв - 7 10 15 грн. (з 01.07.2018 5 грн.)
  • Одеса - 15 грн.
  • Полтава - 10 грн. (тролейбуси і приватні маршрутки)
  • Суми (з 01.02.2018) - 5 грн. (пенсіонери - 3 грн.)
  • Ужгород - 12 гривень. (Також є знижка для школярів протягом навчального року (за винятком вихідних днів) - 6 гривень.)
  • Харків - 9-10 грн.
  • Херсон - 4 грн.
  • Черкаси - 13 грн.
 
Останнє редагування:

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
. Їх почали штрафувати за переповнені автобуси (пасажирів більше, ніж по паспорту автобуса)
Вместо того, чтобы решить вопрос переполненного транспорта (обязанность городских властей) штрафуем исполнителя. Супер, как это по украински. "Чого бідні? Бо дурні. Чого дурні? Бо бідні."

Бюджет суттєво менше компенсував за "пільговиків".
Один из инструментов давления власти на маршрутчиков. Чуть менее лоялен - и все, денег на льготников по различным причинам нет. Может, что-то где-то и меняется от места или времени, но в целом, наверное, так по всей Украине.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
він дивився скільки пасажирів зайшло, і скільки оплат було проведено, у нього якийсь моніторчик був.
А запускав людей лише через передні двері?
Бо якось мені не віриться що з водійського місця в годину пік можна проконтролювати скільки людей набилося через задні двері і скільки з них оплатили картками.
В Баку хорошо сделали.
Вход только на передние двери автобуса. Там стоит валидатор. Провёл bakikart, типа нашей "карты киянына" экран зелёный, всё ок, проезд оплачен.
У водителя на мониторе пишет, сколько человек оплатили проезд и сколько всего человек в автобусе. Льготники, тоже платят, но подробности не знаю, как им компенсируют.
Наличку водитель не берет.

Выход на все двери, вход через передние.
Если попытаешься зайти через средние двери, тебя сами пассажиры отправят вперёд.
Если на карте нет денег и загорится красным экранчик, ты никуда не поедешь.

Проезд стоит 0.4 маната
(9 гривен примерно)
Хєрова система, у Лісабоні така. Вхід до автобуса вузький. Посадка пасажирів дуже повільна (поки система дасть сигнал, поки не підготовані пасажири знайдуть в кишені чи торбі квиток, а вся черга їх чекає на вулиці, під дощем...). На кожній зупинці автобус чи звичайний трамвай довго стоїть, обілечуючи пасажирів. Тому замість 10 хв ту саму відстань автобус їде 30 хв, і не дотримується графіку. Це система для "сіл" або для міжміських маршрутів, але не для великих міст.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Директора Комунальної служби перевезень КМДА підозрюють у вимаганні грошей з перевізників
Наразі вирішується питання про обрання підозрюваному запобіжного заходу.



Цікаво коли взагалі з вулиць зникне це ганебне явище, маршрутки
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Навіщо зникати? Люмпен хаває. Чистий нал приносять. Всіх все задовільніє.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
А маршрутки - це треш якого не має існувати у розвиненому суспільстві.
Ну маршрутка просто має бути додатковим видом транспорту.
Як ось 104 автобус на Бортничі і маршрутка 474.
Хочеш - йди на ТЦ ХарьОК і там чекай автобус, а хочеш - на риночку залізай в маршрутку.
Аналогічно 45 і 545 (раніше ще 225 був, але по факту загнувся і перетворився у 545).
Також 87 і 108 автобуси, а на додачу - 535 маршрутка.
Хоча є випадки, коли є маршрутка - а комунального транспорту немає.
Наприклад:
1. 513 з Позняків на Поліську.
2. 250, 475, 577 з метро вглиб Позняків.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Sanyok77 Маршруток бути не має. Крапка.
Має бути адекватний комунальний транспорт з адекватними маршрутами і інтервалами.

А маршрутки це треш:
- нульова інклюзивність
- влітку як душегубка, взимку як морозильник
- жахливий технічний стан
- водії які підрізають один одного у гонитві за пасажирами
- кінцеві зупинки перетворюються на відстійники маршруток де ті запарковують увесь доступний простір.

Я колись давно не розумів чому на них так гонять, а потім покатався Європою і зрозумів що таке комфортний громадський транспорт і що маршрутки - це пекло.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Изначально "маршрутное такси" - ударение на втором слове. Мало пассажиров, повышенный комфорт, повышенная цена.

Умышленная деградация "большого транспорта" привела к массовому появлению "маршрутки" - по факту недоавтобуса.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Можуть бути в якихось чигирях, де автобус не проїде.
Це в яких чигирях і чому автобус там не має проїхати?
В тих самих Європах в історичних центрах є маршрути де використовують мікроавтобуси в якості рухомого складу, де 15 метровий автобус не пролізе. Пригадую таке в Будапешті. Але звісно вони є частиною мережі комунального транспорту, на них ті ж квитки, проїзні і т. п.
Ну або якісь маршрути малонавантажені в приватний сектор. В Києві у КПТ зараз нема маленьких бусів от і возять по 3 бабки великі МАЗи - наприклад на 10, 19, 28 маршрутах.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
горіх ну тобто мова не про маршрутки, а про менш габаритні автобуси. Щось мені підказує що в тих же європах ці мікроавтобуси там само мають низьку підлогу, місце для інвалідного візку, тощо, просто здатні перевозити меншу кількість пасажирів.
Ну і насправді я в от в Лондоні дивуюсь в які вузькі вулички тут пролазять двоповерхові автобуси, коли місця поворотів нормально спроектовані і ніхто не паркується там де це заборонено - залишаючи віж вузької вулички - половину.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
В Києві у КПТ зараз нема маленьких бусів
Є Богдани на деяких маршрутах, ті ж маршрутки, але з валідатором і правилами проїзду як в автобусі
Були. Зараз нема. На 12, 39, 19, 28 де раніше такі були - ходять мази 203. Якщо покажете на ізівеї богдан на маршруті - визнаю помилку але наче зараз так.
Post automatically merged:

горіх ну тобто мова не про маршрутки, а про менш габаритні автобуси. Щось мені підказує що в тих же європах ці мікроавтобуси там само мають низьку підлогу, місце для інвалідного візку, тощо, просто здатні перевозити меншу кількість пасажирів.
Ну і насправді я в от в Лондоні дивуюсь в які вузькі вулички тут пролазять двоповерхові автобуси, коли місця поворотів нормально спроектовані і ніхто не паркується там де це заборонено - залишаючи віж вузької вулички - половину.
Iveco Daily чи той же спринтер. Звісно не як у нас після мільйона км вантажівкою, а одразу пасажиром з заводу. У них часто розпашні чи розсувні двері посередині кузова.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Ну або якісь маршрути малонавантажені в приватний сектор. В Києві у КПТ зараз нема маленьких бусів от і возять по 3 бабки великі МАЗи - наприклад на 10, 19, 28 маршрутах.
У нас є маршрут, що може возити повітря - настільки він малозавантажений.
105 "Тростянецька - Бориспільське шосе" (їде по Ташкентській, а не по Харківському шосе)
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
105 це явно якась розвозка під маскою регулярного маршрута. Там і дітей в школу возять. Такий можливо і має смисл відправлятися пару раз на день але великим бусом - робітники+школярі, одразу і багато.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Вот и до моей малой родины добрался какой-никакой прогресс
Цивілізація добралась і до Миколаєва: тепер проїзд можна оплатити безконтактно!
Цивілізаційні зміни дісталися і до Миколаєва. Відтепер у міських автобусах можна розрахуватися за проїзд безготівковим способом. Це нововведення вже діє у п’яти автобусах комунального підприємства “Миколаївпастранс”, і протягом кількох тижнів планується встановити термінали на всіх міських маршрутах.
Таке рішення давно назрівало, адже воно полегшує як роботу водіїв, так і життя пасажирів. Водіям більше не доведеться шукати решту чи працювати з дрібними купюрами, що зазвичай уповільнює процес обслуговування.
Директор КП “Миколаївпастранс” Дмитро Тесленко пояснює:
“Це питання назрівало давно. Ми вирішили встановити термінали для того, щоб зробити наші послуги більш комфортними для пасажирів. Тепер водію не потрібно шукати решту, а пасажиру — чекати її. Це просто, швидко і сучасно”.
На даний момент оплатити проїзд можна карткою будь-якого банку або через безконтактні системи, такі як PayPass. Впровадження цієї технології робить громадський транспорт Миколаєва більш зручним і сучасним, а також дозволяє уникнути контактів із готівкою, що є важливою перевагою в умовах пандемії.

Що це означає для пасажирів?
Завдяки безготівковій оплаті більше не потрібно турбуватися про наявність готівки в гаманці або шукати розмінні гроші. Достатньо мати при собі банківську картку або смартфон із відповідними платіжними додатками. Такий формат давно застосовується в багатьох великих містах світу, і ось, нарешті, це нововведення дісталося до Миколаєва.
Що далі?
Після успішного тестування п’яти автобусів, наступний крок — оснащення всієї автоколони терміналами для безконтактної оплати. Таким чином, кожен маршрут міста найближчим часом буде працювати за новими стандартами. Це суттєво підвищить рівень комфорту для пасажирів, особливо з урахуванням того, що транспортна система вже давно потребувала реформування.
Чи виникнуть проблеми?
Не всі пасажири готові до таких змін. Особливо люди похилого віку, які звикли платити готівкою, можуть відчувати певний дискомфорт через необхідність використовувати банківські картки або смартфони. Однак, з часом очікується, що більшість жителів міста звикнуть до цього зручного способу оплати.
 
Зверху