Не розумію, чого КС досі не відновився.
www.unian.ua
Наше завдання було, незважаючи на будь-які сценарії розвитку подій, забезпечити неперервність функціонування мережі і надання послуг нашим клієнтам. Ми провели "What if"-аналіз на предмет вузьких місць у мережі: це значить, що буде, якщо впаде ось тут, що буде, якщо захоплення або відключення буде ось тут, тощо.
Перш за все були розширені ємності та побудовані додаткові резервні вузли ядра мережі. Якщо у звичайний час такі роботи займають від 6 до 8 місяців, то наші спеціалісти разом з компанією-партнером завершили ці роботи за 2 місяці – починаючи від поставки обладнання і до його фінальної інтеграції. Команди працювали майже цілодобово. Окрема команда працювала над забезпеченням резервних маршрутів по транспортній мережі, виходів в інтернет та інтерконектів з роумінговими партнерами. І на кожному етапі були труднощі, з якими доводилось дуже швидко розбиратися. Згадайте лише складнощі з доставкою обладнання в Україну у перші тижні війни – разом з нашими партнерами ми зробили майже неможливе.
Коли я кажу "партнери", я маю на увазі не лише партнерів-постачальників обладнання, але й наших колег по ринку.
Ми забезпечили майже миттєве надання послуг один одному. Такий собі тісний телеком-гурток, коли кожен підставляє один одному плече у важкий час. Ця тісна кооперація між телеком-операторами існує й досі.

Технічний директор "Київстару" Володимир Лутченко: Наші базові станції цілеспрямовано підривали, мінували: або танком переїхали, або впритул розстрілювали
Технічний директор "Київстару" Володимир Лутченко, який нещодавно став призером престижного "Оскару" у світі мобільного зв’язку - міжнародної нагороди Mobile Europe, розповів, як у воєнний час працюють технічні служби українських мобільних операторів.