Ні, звичайно і далі в них, в лайфа маса спаму прилітає, в кс якось якість голосу, чекаю повного відновлення, лайф резерв нету.Цікаво, у кого Київстар основний оператор - переїде тепер на іншого. Було б цікаво подивитися результати опитування
+3 номера під наглядом. Глухо. ОболоньВ мене тежЄ такі у кого в Києві ще не реєструється SIM Київстар в своїй мережі? У мене чогось не реєструється.
Ні. Нічого не допомагає.ребут не помогает?В Одесі не працюєДИ заработал даже там, где стоял на паузе
вот это не знаюЯ так понимаю, речь о запуске передачи данных пока только для 2G/3G будет идти? LTE подождет до лучших времен?
Думаю, рельно над вирішенням ситуації, працює з десяток спеціалістів. А всі інші бігають по офісу, носять бумажки для перевіряючих органів, які налетіли і лише заважають працювати.мда, навіть уявити важко, як там адміни, мережевики та інші *буться вже другу добу нонстоп, яка там атмосфера та настрій
а керівництво там взагалі мабуть живе на роботі, особливо керівники нижчої ланки
не хотів би я зараз працювати в кс
А я думаю що більшість айті відділу другу добу не спить.Думаю, рельно над вирішенням ситуації, працює з десяток спеціалістів. А всі інші бігають по офісу, носять бумажки для перевіряючих органів, які налетіли і лише заважають працювати.мда, навіть уявити важко, як там адміни, мережевики та інші *буться вже другу добу нонстоп, яка там атмосфера та настрій
а керівництво там взагалі мабуть живе на роботі, особливо керівники нижчої ланки
не хотів би я зараз працювати в кс
Думаю, рельно над вирішенням ситуації, працює з десяток спеціалістів. А всі інші бігають по офісу, носять бумажки для перевіряючих органів, які налетіли лише заважають працювати.мда, навіть уявити важко, як там адміни, мережевики та інші *буться вже другу добу нонстоп, яка там атмосфера та настрій
а керівництво там взагалі мабуть живе на роботі, особливо керівники нижчої ланки
не хотів би я зараз працювати в кс
Насчет дешевых тарифов - спорно. Скорее всего наоборотПереходити нікуди не збираюсь. Класне обслуговування, дешеві тарифи. А головне покриття та якість голосу. Тому швидшого відновлення. Не розумію людей які радіють що постраждала критична інфраструктура.
Не факт. Могли где-то оставить пару бекдоров в прошивках оборудования или на ПК. В то что КС за такое короткое время переинсталит винду и весь софт на всех ПК я не верю, как и в то что перепрошьет все оборудование.Как правило, если был пожар в одном торговом центре, то следующий будет не скоро и уже точно в другом ТЦ.Цікаво, у кого Київстар основний оператор - переїде тепер на іншого. Було б цікаво подивитися результати опитування
Ибо все делают выводы и максимально жесткие - именно там, где УЖЕ произошло
Що, форумчани, скинемось Адміну на окуляри?Да не, хоть так и может показаться на первый взгляд, долбоебов на форуме не так и много...
Ахха, сидять там клацають next-next-ok, дурачкіпереинсталит винду и весь софт на всех ПК
да нет конечно, оно все накатывается в скрытом режиме и "проклацивается" автоматом, только времени от этого меньше установка не занимает. Та же винда минимум 15-30 минут + МСО и что у них там еще штатно ставится еще где-то час. И наверняка из всего зоопарка где-то стандартные образы не накатятся из-за драйверов и придется допиливать потом руками, а это время и еще раз время..Ахха, сидять там клацають next-next-ok, дурачкіпереинсталит винду и весь софт на всех ПК