Вчені встановили, що любов до важкого року та металу негативно впливає на наші харчові уподобання. Після прослуховування експресивної музики люди частіше роблять вибір на користь фастфуду.
У дослідження журналу Appetite взяли участь 215 представників різних країн — від Китаю до Данії. Кожному з учасників запропонували різноманітний спектр харчування — від здорового до фастфуду — у поєднанні з прослуховуванням музики різних жанрів.
Так, різним піддослідним пропонували прослухати дві версії однієї і тієї самої пісні: одна мала більш спокійне аранжування (джазове піаніно, повільніший темп та основні клавіші), інша — агресивніше (гітари, швидкі ритми, важкі барабани та мінорні ноти).
Виявилося, що люди, які слухали спокійніші мелодії, як правило, йшли до їдальні за здоровою їжею. Ті, хто слухав рок-музику, частіше обирали фастфуд.
Дослідники пояснюють цей причинно-наслідковий зв'язок тим, як хардрок впливає на ділянки нашого мозку, відповідальні за прийняття рішень.
"Зазвичай, коли ми думаємо про їжу, ми думаємо про смак, аромат і, звичайно, її вигляд. Але вплив звуку довгий час був недооцінений", — підсумовує один із вчених Данні Пен-Лі.