Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
stryzhko, ой да ладно, ты перейди когда народу туева хуча. Что на складе кто-то спрашивал паспорт хоть раз? Паспорт только на стойке смотрят. А на складе просто 4 последних цифры декларации.
Кочевник,
Исходя что такое практикуется по многим отделениям я подозреваю что это внутренняя инструкция. Так что тут нужно программку подкорректировать что бы разрядность мозга рядового винтика системы не могла давать сбой программы. Например сделать последнюю цифру декларации контрольной (вычисляемой). Например последняя цифра имеи телефона так вычисляется.
Помиляєшся. Це національна особливість "вузькорозрядних". Ніколи не стикався з тим, як звіряють номер мобільного? По останніх трьох-чотирьох цифрах.
Причому з абсолютною впевненістю телефонують з претензіями, що якого ти телефонував, бо в тебе номер закінчується на 577. На пропозицію назвати повний номер телефону, дивуються, бо це зовсім "непотрібно", достатньо трьох цифр.
Скажите, действует ли ещё это правило, скидка на доставку при задержке посылки? Если да - могу ли я на неё рассчитывать, если мне вчера не пришла посылка с Киева, но не пришла как бы по форс-мажорным обстоятельствам?
Прапорщик, пиши письменную жалобу на отделении, "так уж и быть", тебе компенсируют 20% стоимости пересылки после того как жалобу рассмотрят.
Компенсация осталась, но её реализация затруднена, чтобы мало кто с ней возился, т.к. время потраченное на оформление жалобы стоит дороже, чем те 10грн компенсации.
Неделю назад пришли два месседжа от НП, выбрать отделение для междунродки (с Али, я понимаю). В приложении ничего не появилось до сих пор, хотя ранее это было быстрее. У всех сейчас так? Сколько можно ждать еще посылки?
Неделю назад пришли два месседжа от НП, выбрать отделение для междунродки (с Али, я понимаю). В приложении ничего не появилось до сих пор, хотя ранее это было быстрее. У всех сейчас так? Сколько можно ждать еще посылки?
«Пост Фінанс» запровадила послугу грошового переказу «Безготівковий Плюс»
27.12.2017
Компанія «Пост Фінанс» запустила послугу «Безготівковий Плюс», що полягає у прийманні платежів від фізичних осіб на користь юридичних осіб. Послуга орієнтована переважно на інтернет-магазини та надається через окрему мережу кас, які «Пост Фінанс» встановлює у приміщеннях клієнтів і точках видачі товару (до цього каси розташовувалися тільки в мережі відділень «Нова Пошта»). Перша з кас, які «Пост Фінанс» встановлює «під ключ», вже працює з листопада цього року в центрі обслуговування клієнтів LeBoutique у Києві.
Раніше клієнти-юридичні особи самостійно створювали експрес-накладні на доставку замовлень, приймали від покупців готівку, несли відповідальність за касову дисципліну і витрати на інкасацію. «Безготівковий Плюс» це докорінно змінює.
Головна перевага послуги для юридичних осіб у тому, що всю цю відповідальність бере на себе «Пост Фінанс».
До обов’язків компанії входитиме відповідальність за облаштування касового вузла, забезпечення касової дисципліни, дотримання законодавства України, у т.ч. щодо операцій через РРО з наданням клієнту-фізичній особі фіскального чеку, а також безпека проведення платежів. Щоб почати користуватися послугою та облаштувати в себе касу «Пост Фінанс», клієнту необхідно укласти з компанією договір.
Водночас фізичні особи, що здійснюють самовивіз товару з точки інтернет-магазину, також отримують низку переваг. Послуга зручна і проста – здійснити платіж можна на території юридичної особи (скажімо, при отриманні товару з інтернет-магазину). При цьому не потрібно мати при собі його реквізити, адже оплата відбудеться на підставі виданого ним бланку замовлення. Швидко розрахуватися в такій касі можна за допомогою банківської платіжної картки. У фізичних осіб також залишається можливість оплатити замовлення в будь-якій з понад 6600 точок FORPOST у понад 2300 відділеннях «Нова Пошта».
«Завдяки «Безготівковий Плюс» гравці ринку e-commerce зможуть полегшити бізнес-процеси і зняти з себе велику частину відповідальності, пов’язаної з прийманням платежів. Її натомість візьмемо на себе ми, а клієнти зможуть зосередитися на основній послузі – реалізації товарів, а також розвитку бізнесу», - прокоментував директор «Пост Фінанс» Андрій Кривошапко.
*згідно чинного законодавства України, аби здійснити переказ на суму понад 14 999,99 грн. або повернути переказ, клієнт-відправник повинен надати паспорт громадянина України (або інший документ, згідно з переліком Умов надання послуг ТОВ «ПОСТ ФІНАНС»)
Довідка
*«Пост Фінанс» - компанія, яка працює на ринку фінансових послуг з 2012 року і входить до групи «Нова Пошта». У мережі відділень «Нова Пошта» працює понад 6600 точок «Пост Фінанс», в яких можна оформити і отримати грошовий переказ
kityn, звони в поддержку - должны сказать сайт, на котором можно получить пароль. Это выборочно, нелогично, редко, ничем не обосновано и спонтанно. Но бывает.
«Бесплатная доставка» OLX заканчивается 2 января.
Если посылка будет отправлена до этой даты, а получатель откажется от посылки после этой даты, будет ли возврат бесплатным?
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.