Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
А ви розумієте що тупі маніпуляції "мені не подобаються правила НП - тому я буду кричати що вони порушені самою НП" - так і зостануться лише тупими маніпуляціями, а правила НП - правилами?
Тобто під'єднання телефона або телевізора до електромережі у відділені Нової Пошти , яке працює від незрозумілого дешевого генератора з незрозумілим сигналом - це не ризикована дія, а під'єднання об'єктива до камери - це надризикована дія?
А ви розумієте що тупі маніпуляції "мені не подобаються правила НП - тому я буду кричати що вони порушені самою НП" - так і зостануться лише тупими маніпуляціями, а правила НП - правилами?
Здається, якщо відбувається посилання на правила, тоді ж правила повинні виконуватися послідовно, а не частково саме тоді коли оператору захотілось застосувати правило.
Зрозуміло, що коли компанія майже монополіст, є великий потік, то й реагування або якесь корегування дій не цікаво для компанії.
Загалом вище все зазначено в попередніх повідомленнях.
На мою думку, дописувачі чомусь думають, що хтось когось хотів обдурити або щось подібне, але це не так. Мова про звичайну ситуацію, де якийсь неналежний настрій оператора створив проблему клієнту.
Та й обговорення правил відбувається з точки зору логічності цих правил.
Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?
Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?
Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.
Люди є з обох боків, тому настрій або бажання комусь цей настрій змінити - це людська природа й це може бути з будь-якого боку.
Вважаю, в цьому випадку таке бажання було в оператора. Можливо, хтось з попередніх клієнтів роздратував. Й тут комусь наступному пощастило. Або наявність бонусної системи, яка рахує час обслуговування якось впливає на дратівливість операторів.
Думаю, якщо порахувати час, то загалом десь хвилини за 2 всі питання можливо було б вирішити. Нова Пошта навіть обслуговує людей якось паралельно. Шукати й очікувати від кожної людини, що вона шахрай, це теж деяка модифікація сприйняття середовища.
Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?
Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.
Люди є з обох боків, тому настрій або бажання комусь цей настрій змінити - це людська природа й це може бути з будь-якого боку.
Вважаю, в цьому випадку таке бажання було в оператора. Можливо, хтось з попередніх клієнтів роздратував. Й тут комусь наступному пощастило. Або наявність бонусної системи, яка рахує час обслуговування якось впливає на дратівливість операторів.
Бінго! Дійшло, що відділення отримує бонус від кількості та вартості оброблених вантажів. А шаромижник хоче безкоштовно час інших людей поюзати. Хоча міг би зайнятись справою, заробити трошки грошей і купити нове в магазині і не нюхати в громадському місці старий об'єктив після невідомо кого.
Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?
Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.
Люди є з обох боків, тому настрій або бажання комусь цей настрій змінити - це людська природа й це може бути з будь-якого боку.
Вважаю, в цьому випадку таке бажання було в оператора. Можливо, хтось з попередніх клієнтів роздратував. Й тут комусь наступному пощастило. Або наявність бонусної системи, яка рахує час обслуговування якось впливає на дратівливість операторів.
Бінго! Дійшло, що відділення отримує бонус від кількості та вартості оброблених вантажів. А шаромижник хоче безкоштовно час інших людей поюзати замість зайнятись справою, заробити трошки грошей і купити нове в магазині замість нюхати в громадському місці старий об'єктив після невідомо кого.
Мова про 2 хвилини.
Мені здається, якщо ваші тези саме про те, що купівля будь-чого на olx.ua не припустима, так про це є сенс писати в іншу гілку.
Ваші тези схожі на власника магазина нової побутової техніки, якому заважає olx.ua, тому що там можливо купити деякі речі, які були потрібні комусь, а зараз не потрібні людині й люди їх просто продають.
Це як заперечувати існування вторинного ринку автомобілів. )
Ходимо по колу.
Ви вважаєте, що обслуговування повинно бути надшвидким.
Навіщо тоді Нова Пошта дозволяє приміряти взуття, перевіряти телевізори? Якщо можливо було б просто відвантажити коробку за 1 хвилину й все?
Раніше спостерігав, як люди щось примірюють, вибирають. Але що мені до того, мені видали паралельно посилку й той інший отримувач далі досліджує, що йому цікаво.
Якщо таке непорозуміння з НП виникло, то домовся з продавцем детально перевірити вже після отримання, а в разі проблем повернути, але вже доставка за твій рахунок, а у продавця можливість отримати товар назад, перевірити і вже зробити манібек
Вот такое нужно обходить 10й дорогой, отдать рабочую плату а получить через день полуробочую или глючную под определенной нагрузкой, так как покупатель дома перепаяет ее станцией (использует как донора для ремонта своей) и все отмоет, фиг докопаешься, а вылезет все как начнешь полноценно использовать, нет уж спасибо мы от такого постоим в сторонке
Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?
Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.
Люди є з обох боків, тому настрій або бажання комусь цей настрій змінити - це людська природа й це може бути з будь-якого боку.
Вважаю, в цьому випадку таке бажання було в оператора. Можливо, хтось з попередніх клієнтів роздратував. Й тут комусь наступному пощастило. Або наявність бонусної системи, яка рахує час обслуговування якось впливає на дратівливість операторів.
Бінго! Дійшло, що відділення отримує бонус від кількості та вартості оброблених вантажів. А шаромижник хоче безкоштовно час інших людей поюзати замість зайнятись справою, заробити трошки грошей і купити нове в магазині замість нюхати в громадському місці старий об'єктив після невідомо кого.
Мова про 2 хвилини.
Мені здається, якщо ваші тези саме про те, що купівля будь-чого на olx.ua не припустима, так про це є сенс писати в іншу гілку.
Ваші тези схожі на власника магазина нової побутової техніки, якому заважає olx.ua, тому що там можливо купити деякі речі, які були потрібні комусь, а зараз не потрібні людині й люди їх просто продають.
Це як заперечувати існування вторинного ринку автомобілів. )
Ходимо по колу.
Ви вважаєте, що обслуговування повинно бути надшвидким.
Навіщо тоді Нова Пошта дозволяє приміряти взуття, перевіряти телевізори? Якщо можливо було б просто відвантажити коробку за 1 хвилину й все?
Раніше спостерігав, як люди щось примірюють, вибирають. Але що мені до того, мені видали паралельно посилку й той інший отримувач далі досліджує, що йому цікаво.
Тому що набачився @ньків свого часу, які рахували биті пікселі на дзеркальних камерах і те, що в інструкції написано, що є норма битих пікселів на матриці, їм не доходило. Давай фотоапарат з ідеальною матрицею, а то він не купить. Або замовити 2-3 штуки у різних продавців і влаштувати вибори на відділенні доставки. Це звички комуняцької натури і бомжування. Не довіряєш - не лізь в б/в. Як каже стара армійська приказка: свиня скрізь грязь знайде
Оlx - лотерейка, не плутай блошиний ринок з магазином.
Не отдавай плату, в теме про объектив, там нечего перепаивать, можно только разбить или сломать кривыми руками. Но если продавец не против проверок, то почему бы и нет?
Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?
Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.
Люди є з обох боків, тому настрій або бажання комусь цей настрій змінити - це людська природа й це може бути з будь-якого боку.
Вважаю, в цьому випадку таке бажання було в оператора. Можливо, хтось з попередніх клієнтів роздратував. Й тут комусь наступному пощастило. Або наявність бонусної системи, яка рахує час обслуговування якось впливає на дратівливість операторів.
Бінго! Дійшло, що відділення отримує бонус від кількості та вартості оброблених вантажів. А шаромижник хоче безкоштовно час інших людей поюзати замість зайнятись справою, заробити трошки грошей і купити нове в магазині замість нюхати в громадському місці старий об'єктив після невідомо кого.
Мова про 2 хвилини.
Мені здається, якщо ваші тези саме про те, що купівля будь-чого на olx.ua не припустима, так про це є сенс писати в іншу гілку.
Ваші тези схожі на власника магазина нової побутової техніки, якому заважає olx.ua, тому що там можливо купити деякі речі, які були потрібні комусь, а зараз не потрібні людині й люди їх просто продають.
Це як заперечувати існування вторинного ринку автомобілів. )
Ходимо по колу.
Ви вважаєте, що обслуговування повинно бути надшвидким.
Навіщо тоді Нова Пошта дозволяє приміряти взуття, перевіряти телевізори? Якщо можливо було б просто відвантажити коробку за 1 хвилину й все?
Раніше спостерігав, як люди щось примірюють, вибирають. Але що мені до того, мені видали паралельно посилку й той інший отримувач далі досліджує, що йому цікаво.
Тому що набачився @ньків свого часу, які рахували биті пікселі на дзеркальних камерах і те, що в інструкції написано, що є норма битих пікселів на матриці, їм не доходило. Давай фотоапарат з ідеальною матрицею, а то він не купить. Або замовити 2-3 штуки у різних продавців і влаштувати вибори на відділенні доставки. Це звички комуняцької натури і бомжування. Не довіряєш - не лізь в б/в. Як каже стара армійська приказка: свиня скрізь грязь знайде
Оlx - лотерейка, не плутай блошиний ринок з магазином.
Впевнений багато покупців в тому числі щось й продають. Й багато людей знають, як складно щось продати, тому що покупці задають мільйон питань, ще й отримують консультацію.
Але якщо покупець викладає товар на продаж, повинен це зрозуміти або просто не реагувати й не відповідати покупцю, а чекати на оформлену OLX Доставку. Або зробити свій магазин нових побутових товарів та там працювати з гарантією від виробника.
У кожної речі є якась її ринкова ціна. Зрозуміло, якщо щось значно дешевше, ніж середня ціна, значить є проблема або ось так пощастило (але на це я б дав би 0,1%). Але є інша специфіка, коли під звичайну ринкову ціну шахрай продає щось, що не працює. Й от якась мінімальна перевірка це може визначити (або не визначити).
Вся роль Нової Пошти в цьому процесі - це доставити щось, покупець на це подивиться, якщо продавець дозволив й все. Нова Пошта - це компанія с перекладання коробок з одного місця в інше й компанія отримує саме за це кошти.
Є різні приклади знайомих, друзів. Хтось купив успішно, хтось дещо прогорів. Тому перед тим, як щось купувати треба хоча б вивчити особливості товару.
Погана звичка - це знаючи про проблему про неї не написати та сформувати ціну по повній. Не були б покупці такими прискіпливими, якби продавці не були як Ви там писали вище.
Ви так пишете, що в звичайному магазині весь товар ідеальній, й там буває продають якийсь товар, який вже побував на гарантії.
Всі люблять блістери, але деякі товари вже розпаковані чомусь.
Все одно якась кількість браку буває або фактор людини, яка десь щось зламала\впустила не бажаючи того.
Й знову ж це все не питання Нової Пошти. Нова Пошта доставила, надала можливість перевірити, передала й все. Мабуть, деякі продавці намагаються щось потім з тої Нової Пошти взяти, тому й така паніка з цього питання деякого огляду при отриманні відправлення.
Отримав свою бандерольку, вдома розкрив, а там інший товар.
Зв'язався з НоваГлобал, попросили повернути у відлілення, повернув, за 3 доби повідомляють, що мою посилку втрачено.
Диспут, виклав фото Продавцю, пише :"Окей".
За 2 доби Платформа прислала таке:
Зворотнього зв'язку з ними немає ( внизу листа є прохання не, відповідати на мейл). Я саме ім вислав всі 4 фото, пояснив на іхнє зауваження, що ви, мовляв, отримали ж пакет - Отримав, оскільки там:
- моі особисті дані
- адреса
- код міжнародноі трекінг накладноі, котру присвоіли після оплати
- назва оплаченого товару
Тобто, отримав, так, але й зауважив, що товар -- не мій, повернув у відділення.
Паралельно листуюся/спілкуюся з нашою НПГлобал, приємна співробітниця, адекватно розуміє ситуацію наче, готують повний пакет фото й іншого китайцям. Попросив, щоб мені теж pdf-файли скинули ці. Обіцяє не 30 днів ( норма Закону про листування з населенням(?) ), а максимально швидко все робити.
Там он лінк на опитування дають китайці, зайшов туди, напхів їм куів панамку. Хоча вони може й не винуваті.
Solution 1 -- No refund
Рішення#1 -- Ніякого відшкодування.
Повідомляємо, що з 02.01.2024 р. у зв’язку з ремонтними роботами відділення №189 (вул. Ялтинська, 24/23) м. Київ тимчасово не працює. Усі вантажі з відділення №189 з 02.01.2024 р. Клієнти зможуть отримати у відділенні №219 (вул. Вереснева, 24) м. Київ
Кочевник Вам це може знадобитися, бо на Бориспільській і немає відділення.
Або в кінці Юрія Литвинського (біля військкомату) №283, чи на Привокзальну їхати (там №30).
Пробуйте смотреть в приложении.
Я им уже много лет не пользуюсь, но ранее (ещё до ковида, в 2019-20 годах) оно показывало входящие созданные отправки.
Т.е. Вы указаны как получатель в ТТНке типа 2045... или 5900... - в приложении эта инфа оперативно подтягивалась.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.