ГлавБухАрик
Aura Farmer
- Реєстрація
- 01.01.24
- Місто
- Kyiv
А ви розумієте що тупі маніпуляції "мені не подобаються правила НП - тому я буду кричати що вони порушені самою НП" - так і зостануться лише тупими маніпуляціями, а правила НП - правилами? 
Розкажи краще де ти на Корфу знайшов відділення Нової Пошти?Тобто під'єднання телефона або телевізора до електромережі у відділені Нової Пошти , яке працює від незрозумілого дешевого генератора з незрозумілим сигналом - це не ризикована дія, а під'єднання об'єктива до камери - це надризикована дія?
Здається, якщо відбувається посилання на правила, тоді ж правила повинні виконуватися послідовно, а не частково саме тоді коли оператору захотілось застосувати правило.А ви розумієте що тупі маніпуляції "мені не подобаються правила НП - тому я буду кричати що вони порушені самою НП" - так і зостануться лише тупими маніпуляціями, а правила НП - правилами?![]()
Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Post automatically merged:
Добре, давайте змоделюємо.Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".немає можливості перевірити об'єктив у відділені,
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Post automatically merged:
Добре, давайте змоделюємо.Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".немає можливості перевірити об'єктив у відділені,
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Бінго! Дійшло, що відділення отримує бонус від кількості та вартості оброблених вантажів. А шаромижник хоче безкоштовно час інших людей поюзати. Хоча міг би зайнятись справою, заробити трошки грошей і купити нове в магазині і не нюхати в громадському місці старий об'єктив після невідомо кого.Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Post automatically merged:
Добре, давайте змоделюємо.Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".немає можливості перевірити об'єктив у відділені,
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Люди є з обох боків, тому настрій або бажання комусь цей настрій змінити - це людська природа й це може бути з будь-якого боку.
Вважаю, в цьому випадку таке бажання було в оператора. Можливо, хтось з попередніх клієнтів роздратував. Й тут комусь наступному пощастило. Або наявність бонусної системи, яка рахує час обслуговування якось впливає на дратівливість операторів.
Мова про 2 хвилини.Бінго! Дійшло, що відділення отримує бонус від кількості та вартості оброблених вантажів. А шаромижник хоче безкоштовно час інших людей поюзати замість зайнятись справою, заробити трошки грошей і купити нове в магазині замість нюхати в громадському місці старий об'єктив після невідомо кого.Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Post automatically merged:
Добре, давайте змоделюємо.Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".немає можливості перевірити об'єктив у відділені,
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Люди є з обох боків, тому настрій або бажання комусь цей настрій змінити - це людська природа й це може бути з будь-якого боку.
Вважаю, в цьому випадку таке бажання було в оператора. Можливо, хтось з попередніх клієнтів роздратував. Й тут комусь наступному пощастило. Або наявність бонусної системи, яка рахує час обслуговування якось впливає на дратівливість операторів.
Вот такое нужно обходить 10й дорогой, отдать рабочую плату а получить через день полуробочую или глючную под определенной нагрузкой, так как покупатель дома перепаяет ее станцией (использует как донора для ремонта своей) и все отмоет, фиг докопаешься, а вылезет все как начнешь полноценно использовать, нет уж спасибо мы от такого постоим в сторонкеЯкщо таке непорозуміння з НП виникло, то домовся з продавцем детально перевірити вже після отримання, а в разі проблем повернути, але вже доставка за твій рахунок, а у продавця можливість отримати товар назад, перевірити і вже зробити манібек
Тому що набачився @ньків свого часу, які рахували биті пікселі на дзеркальних камерах і те, що в інструкції написано, що є норма битих пікселів на матриці, їм не доходило. Давай фотоапарат з ідеальною матрицею, а то він не купить. Або замовити 2-3 штуки у різних продавців і влаштувати вибори на відділенні доставки. Це звички комуняцької натури і бомжування. Не довіряєш - не лізь в б/в. Як каже стара армійська приказка: свиня скрізь грязь знайдеМова про 2 хвилини.Бінго! Дійшло, що відділення отримує бонус від кількості та вартості оброблених вантажів. А шаромижник хоче безкоштовно час інших людей поюзати замість зайнятись справою, заробити трошки грошей і купити нове в магазині замість нюхати в громадському місці старий об'єктив після невідомо кого.Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Post automatically merged:
Добре, давайте змоделюємо.Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".немає можливості перевірити об'єктив у відділені,
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Люди є з обох боків, тому настрій або бажання комусь цей настрій змінити - це людська природа й це може бути з будь-якого боку.
Вважаю, в цьому випадку таке бажання було в оператора. Можливо, хтось з попередніх клієнтів роздратував. Й тут комусь наступному пощастило. Або наявність бонусної системи, яка рахує час обслуговування якось впливає на дратівливість операторів.
Мені здається, якщо ваші тези саме про те, що купівля будь-чого на olx.ua не припустима, так про це є сенс писати в іншу гілку.
Ваші тези схожі на власника магазина нової побутової техніки, якому заважає olx.ua, тому що там можливо купити деякі речі, які були потрібні комусь, а зараз не потрібні людині й люди їх просто продають.
Це як заперечувати існування вторинного ринку автомобілів. )
Ходимо по колу.
Ви вважаєте, що обслуговування повинно бути надшвидким.
Навіщо тоді Нова Пошта дозволяє приміряти взуття, перевіряти телевізори? Якщо можливо було б просто відвантажити коробку за 1 хвилину й все?
Раніше спостерігав, як люди щось примірюють, вибирають. Але що мені до того, мені видали паралельно посилку й той інший отримувач далі досліджує, що йому цікаво.
Не отдавай плату, в теме про объектив, там нечего перепаивать, можно только разбить или сломать кривыми руками. Но если продавец не против проверок, то почему бы и нет?отдать рабочую плату
Впевнений багато покупців в тому числі щось й продають. Й багато людей знають, як складно щось продати, тому що покупці задають мільйон питань, ще й отримують консультацію.Тому що набачився @ньків свого часу, які рахували биті пікселі на дзеркальних камерах і те, що в інструкції написано, що є норма битих пікселів на матриці, їм не доходило. Давай фотоапарат з ідеальною матрицею, а то він не купить. Або замовити 2-3 штуки у різних продавців і влаштувати вибори на відділенні доставки. Це звички комуняцької натури і бомжування. Не довіряєш - не лізь в б/в. Як каже стара армійська приказка: свиня скрізь грязь знайдеМова про 2 хвилини.Бінго! Дійшло, що відділення отримує бонус від кількості та вартості оброблених вантажів. А шаромижник хоче безкоштовно час інших людей поюзати замість зайнятись справою, заробити трошки грошей і купити нове в магазині замість нюхати в громадському місці старий об'єктив після невідомо кого.Ви бачите те, кого або що Ви хочете побачити.Давайте змоделюємо: приходить такий гомосексуаліст в поганому значенні слова в прайм-тайм на велике відділення і вимагає особливого ставлення та купу часу для себе любимого. Що він отримає замість об'єктива?Так, у цьому випадку це було достатньо велике відділення та й прайм-тайм.Думаю все залежить від відділення, його завантаженості та працівників, на центральному точно не дозволять, а десь в тихому між будинками- хоч 15хв. тестуй і підключай що і куди хочеш.
Але розуміючи завчасно таку специфіку, можливо, було б одразу відправити посилку в зручніше відділення.
З іншого боку відправника можливо було б попереджувати про те, що огляд буде обмеженим. А не дізнатися про обмеження вже по факту. Можливо, навіть знаючи таке обмеження якось іншим шляхом було б доставлене відправлення.
Навіть якщо взяти обмеження, які перераховано в зазначених правилах. Є деяка логіка, щодо, наприклад заборони застосування пально-мастильні матеріали або використання розхідних матеріалів з відправлення для перевірки. Ще більше або менше зрозуміла навіть неможливість розпаковування блістера.
Цікаво, до речі, що були перераховані деякі дозволені операції з деякими видами товарів, але фактично це не зазначено в правилах.
Скажімо в правилах однозначно зазначено, що, можливо, перевірити ліхтар, встановивши свої елементи живлення, але не зазначено, що можливо під'єднати телефон до зарядного пристрою, який своєю чергою під'єднати до електромережі 230 VAC. Й фактично отримувачу офіційно теж можливо сказати, що так робити не можна, але на словах підтвердили, що це можливо. Чому тоді про це не зазначають в правилах (думаю, це достатньо поширена ситуація).
Post automatically merged:
Добре, давайте змоделюємо.Знаючи, що десь все можна перевірити, під наглядом (або взагалі без нього) не компетентних саме в цих питаннях спеціалістів - ніколи не відправляю коштовну і складну техніку та електроніку "на перевірку".немає можливості перевірити об'єктив у відділені,
Ви - продавець об'єктива. Покупець у Вас питає, відправите Ви або ні об'єктив Новою Пошту. Як саме Ви б відповіли покупцю?
Ні, не відправите, тому що вважаєте ризикованою перевірку вашого товару покупцем. Значить, ще на етапі перемовин згоди не буде й тоді які питання у покупця? Або Ви все ж відправите й повідомите завчасно покупця, що відправите, але огляд не дозволите й тоді покупець або погодиться або ні.
Якщо Ви кажете, ні, тільки особиста зустріч, а продавець й покупець з різних міст. Тоді чекайте, коли до Вас приїде покупець, якому буде зручно. Й це все зрозуміло й узгоджується на етапі перемовин. Тоді які питання до Нової Пошти?
Ви, до речі, трохи не зрозуміли. Продавець не був проти короткої перевірки, про що навіть було домовлено, саме співробітник Нової Пошти не дозволив це зробити.
Й мені не зрозуміла логіка правил Нової Пошти, коли дозволено багато операцій з телефонами, але не дозволено перевірити об'єктив. Вважаю, ризики приблизно однаковими.
Мені дещо не зрозумілі деякі намагання продавців захистити себе в цій ситуації. Всі питання узгоджуються завчасно. Або продавці щось хочуть не договорити, а потім покупець хай сам розбирається. Ще раз нагадаю, у продавця немає питань щодо перевірки, це питання було узгоджено й навіть деякі технічні моменти, які саме цікавили.
Люди є з обох боків, тому настрій або бажання комусь цей настрій змінити - це людська природа й це може бути з будь-якого боку.
Вважаю, в цьому випадку таке бажання було в оператора. Можливо, хтось з попередніх клієнтів роздратував. Й тут комусь наступному пощастило. Або наявність бонусної системи, яка рахує час обслуговування якось впливає на дратівливість операторів.
Мені здається, якщо ваші тези саме про те, що купівля будь-чого на olx.ua не припустима, так про це є сенс писати в іншу гілку.
Ваші тези схожі на власника магазина нової побутової техніки, якому заважає olx.ua, тому що там можливо купити деякі речі, які були потрібні комусь, а зараз не потрібні людині й люди їх просто продають.
Це як заперечувати існування вторинного ринку автомобілів. )
Ходимо по колу.
Ви вважаєте, що обслуговування повинно бути надшвидким.
Навіщо тоді Нова Пошта дозволяє приміряти взуття, перевіряти телевізори? Якщо можливо було б просто відвантажити коробку за 1 хвилину й все?
Раніше спостерігав, як люди щось примірюють, вибирають. Але що мені до того, мені видали паралельно посилку й той інший отримувач далі досліджує, що йому цікаво.
Оlx - лотерейка, не плутай блошиний ринок з магазином.
Кочевник Вам це може знадобитися, бо на Бориспільській і немає відділення.Повідомляємо, що з 02.01.2024 р. у зв’язку з ремонтними роботами відділення №189 (вул. Ялтинська, 24/23) м. Київ тимчасово не працює. Усі вантажі з відділення №189 з 02.01.2024 р. Клієнти зможуть отримати у відділенні №219 (вул. Вереснева, 24) м. Київ
Відділення №300 - вул. Бориспільська 9бо на Бориспільській і немає відділення
Пробуйте смотреть в приложении.Раньше по автоинформатору можно было узнать отправлена ли к тебе посылка даже не зная трек. Сейчас такое есть?
Зараз, коли ТТН створена, але ще не відправлена, не показує, поки вручну не почнеш шукати за номером.но ранее (ещё до ковида, в 2019-20 годах) оно показывало входящие созданные отправки.
В приложении или по номеру телефона в кол-центреРаньше по автоинформатору можно было узнать отправлена ли к тебе посылка даже не зная трек. Сейчас такое есть?