Відправка посилок олх доставка через поштомат.
Жахливий досвід.
Сьогодні мав відправити замовлення через олх доставку.
Отримав замовлення через олх, підтвердив, через деякий час відредагував накладні, де змінив адресу відправки на поштомат.
Через деякий час завантажив посилки у поштомат, натиснув підтвердження завантаження і ... після цього нічого не сталося.
Зазвичай через 10хвилин ТТН переходить зі статусу створених у статус відправлених, але не цього разу.
Додаток і трекінг і далі вважали, що посилки не є відправленими.
Почекав ще півгодини і написав про проблему у приватні повідомлення у фейсбук, оскільки раніше це був найшвидший спосіб комунікації.
Підтримка у фейсбук запитала чи було підтверджено завантаження, ще через деякий час перепитала номер поштомату з якого була відправка і ... після цього нічого не сталося.
Почекав ще півгодини і запитав у підтримки, чи була зафіксована заявка на візит фахівця до поштомату? Підтримка прочитала повідомлення і ... після цього нічого не сталося.
Час іде. Лишається 1 година до вичерпання терміну на завантаження посилки в поштомат після якої накладні з ТТН може бути видалено, а угоди по олх доставка можуть бути скасовані, треба щось робити.
Дзвоню у підтримку 0800500609. За пару хвилин взяв трубку оператор, який сказав наступне: оскільки в системі Нової Пошти з цього поштомату не зафіксовано відправок, то і кур"єр до поштомату не їхатиме і перевіряти чи забирати посилки не буде. Оператор порадив ще раз підійти до поштомату і повторити процедуру завантаження до поштомату. За словами оператора, при спробі повторного завантаження відкриється та сама комірка, що була відкрита спочатку.
Таким чином за обмежений час (лишалося вже менше години до видалення накладної) треба було встигнути дістатися поштомату.
Прийняв рішення за можливості забрати посилки з поштомату і відправити їх вже з відділення, щоб вони точно були прийняті по трекінгу.
Так і сталося, відкрилися ті самі комірки, посилки були забрані і успішно відправлені з відділення в останні хвилини до вичерпання терміну на відправку.
Ще додам, після того, як "недовідправлені" посилки були забрані з поштомату у додатку Нова Пошта old не давало змінити адресу відправки з поштомату на відділення, оскільки додаток на певному кроці задумувався і видавав помилку.