Новини Київстар

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Morino, У меня сработало Хотел подключить другое. Нажал в мой Киевстар. https://kyivstar.ua/uk/wog
Пришло до 1 марта. Ваш регион.
На новій лінійці тарифів працює, а вони заявили що розширили доступ старим тарифам, а воно не працює, кс як завжди в своєму стилі.
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар розширив можливості SMS- та Viber-розсилок Комерційного контакт-центру​


02.02.2022

Новий функціонал, який отримав назву «Оркестрація каналів доставки повідомлень», дозволяє бізнес-клієнтам поєднувати можливості доставки повідомлень за допомогою SMS і Viber. Завдяки йому підвищується гарантованість доставки повідомлень у визначений термін. Наприклад, якщо з будь-який причин SMS-повідомлення не доставлене абоненту, йому протягом певного часу відправляється повідомлення каналом Viber і навпаки.
Черговість та пріоритетність використання SMS- або Viber-каналу користувачі сервісу обирають самостійно - в залежності від потреб свого бізнесу. Налаштування проводиться замовником за допомогою АРІ-інтерфейсу.
Функціонал, доступний користувачам:
  • вибір каналу доставки, який має перший пріоритет (SMS чи Viber);
  • налаштування часу для відправки повідомлення альтернативним каналом (від 30 до 600 секунд);
  • отримання звітів щодо доставки повідомлень.
Скористатися перевагами нового сервісу без додаткових оплат можуть всі бізнес-клієнти Київстар, які замовляють SMS та Viber-розсилки Комерційного контакт-центру.
Оркестрація каналів може бути корисною компаніям банківського сектору, торгівлі, сфери послуг, логістичним, службам доставки тощо. З нею можна:
  • інформувати клієнтів про рух коштів на банківських рахунках;
  • проводити аутентифікацію клієнтів для проведення банківських операцій або під час реєстрації в різних системах;
  • аутентифікувати клієнтів під час формування/підтвердження/отримання замовлень тощо.
Щоб отримати більше інформації або замовити сервіс «Оркестрація каналів доставки повідомлень», замовляйте консультацію на сайті Київстар.

 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар та Visa запустили рішення для бізнесу STARKASA​


10.02.2022

Телеком-оператор «Київстар» та міжнародна компанія платіжних технологій Visa презентували STARKASA – багатофункціональний додаток для малого та середнього бізнесу, за допомогою якого підприємці можуть використовувати всі функції касового апарату та POS за допомогою смартфону. Додаток доступний абонентам усіх мобільних операторів.
STARKASAце мобільний додаток для смартфонів на ОС Android. З його допомогою можна проводити розрахункові операції, приймати безготівкові платежі, видавати чеки, замовляти товари онлайн тощо. Цей додаток допоможе використовувати ПРРО та дотримуватись нових законодавчих норм для ФОП. Сервіс включає три ключові функціонали.
- Мобільна каса з ПРРО – касовий апарат у смартфоні, який може видати фіскальний чек, почати зміну, створити список товарів, продати товар, зробити знижку, провести повернення товару, сформувати касовий звіт та закрити зміну.
- Visa Tap to Phone – технологія, яка дозволяє перетворити смартфон з NFC-модулем на POS термінал. Таким чином, підприємець може приймати безготівкові платежі без використання класичного POS-терміналу.
- STARKASA.MARKET - це система онлайн замовлень товарів для бізнесу та їх точок продажу.
Таким чином, рішення дозволяє підприємцю заощадити на купівлі обладнання для торгівлі, автоматизувати бізнес та підключитись онлайн, а також мати єдиний контакт для підтримки.
«Ця технологія стала відповіддю на новий закон, який зобов'язує певні групи ФОПів фіскалізувати продажі та видавати чеки під час розрахункових операцій. Ми пропонуємо підприємцям просте та зручне рішення 3 в 1, яке допоможе вести свій бізнес без додаткових витрат, залишаючись при цьому у законній площині», - прокоментував керівник департаменту мобільних фінансових сервісів Київстар, Володимир Набоков.
«Створення простого та безпечного платіжного досвіду є незмінним пріоритетом компанії Visa. Технологія Visa Tap to Phone, яка лежить в основі програми STARKASA, дозволяє стимулювати прийом платежів у сегменті малого та середнього бізнесу, для якого традиційний еквайринг потребує суттєвих інвестицій. Ми впевнені, що нове рішення STARKASA від Київстар та Visa принесе користь як для бізнесу, так і для споживача, і дозволить значно розширити мережу прийому платежів в Україні», — прокоментував Олександр Яблуновський, віце-президент з питань продуктів та рішень Visa в Україні, Грузії , країнах СНД та Південно-Східної Європи
Для того, аби скористатися продуктом STARKASA, потрібно зареєструватися у веб-кабінеті або завантажити програму на Play Market. До кінця червня користування STARKASA для підприємця буде без оплати, а також без комісії при прийомі безготівкових оплат для карток Visa, доки обіг не досягне 30 000 грн. Вартість підписки після акційного періоду на послугу – 199 грн/міс.
*Деталі на сайті: kasa.kyivstar.ua

 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Абоненты Киевстар собрали 10 миллионов гривен на жизненно необходимое медицинское оборудование​


15.02.2022

Сбор средств для «Детской надежды», совместной инициативы Киевстар и платформы dobro.ua, пересек сумму в 10 миллионов гривен. Все привлеченные средства небезразличных абонентов идут на обеспечение современным оборудованием и медицинскими материалами больниц, где оказывают помощь онкобольным малышам и детям с нарушениями сердца.
«За три года существования «Детской надежды» наши абоненты подарили шанс на жизнь тысячам больных малышей. Благодаря небольшим, но регулярным SMS-пожертвованиям удалось собрать более 10 миллионов гривен, а помощь уже получило 41 отделение украинских больниц. От имени Киевстар я хочу поблагодарить каждого абонента за неравнодушие, ведь только совместными усилиями мы можем менять мир к лучшему»,отмечает Анна Захараш, директор по корпоративным коммуникациям Киевстар.
В декабре 2018 года Киевстар совместно с Украинской биржей благотворительности (ныне – dobro.ua) основали прозрачный и простой инструмент помощи – систему благотворительных SMS, что дает возможность абонентам перечислять средства на благотворительность быстро и удобно благодаря сообщениям. Детской надеждой уже стали почти 200 000 абонентов Киевстар, 19 000 из которых настроили регулярное пожертвование и ежемесячно помогают детям. Средний размер помощи составляет всего 15 гривен.
Кроме того, в рамках корпоративного волонтерства, сотрудники Киевстар объединили усилия и собрали в прошлом году более 100 тысяч гривен для поддержки «Детской надежды». Каждый желающий мог поддержать инициативу во время нескольких сборов средств и доказать, что вместе действительно можно делать большие добрые дела. На собранные деньги уже приобретено и передано медицинское оборудование в 3 детских отделения в Днепре и Одессе.
«Абоненты Киевстар каждый день становятся детской надеждой на жизнь! За время существования проекта мы показали, что маленькие взносы делают грандиозные результаты. 10 млн гривен – это большое количество оборудования в десятках больничных отделений, где врачам для качественной помощи деткам часто не хватает только современной медицинской техники. Абоненты могут подключить себе хоть и маленькие, но регулярные пожертвования, которые позволят нам, благотворителям, планировать свою работу. Ваши 5 или 10 гривен позволят нам быть уверены, что мы поможем там, где это необходимо»,отмечает Ирина Гуцал, директор платформы dobro.ua, МБФ «Украинская Биржа Благотворительности».
Основная цель проекта - помочь малышам с проблемами сердца и онкологическими заболеваниями путем приобретения необходимого медицинского оборудования и материалов в детские больницы. Благодаря всем привлеченным средствам, которые перечисляли абоненты Киевстар с помощью SMS-сообщений, было закуплено и передано оборудование и материалы для 15 больниц в Киеве, Одессе, Днепре и Львове. Ежегодно эти медицинские учреждения помогают преодолевать болезни около 50 тысячам маленьких пациентов.
Все абоненты предоплаченной связи Киевстар имеют возможность выбрать направление помощи (онко или кардио) и один из четырех регионов страны (Киев, Днепр, Львов и Одесса), в больницы которых будут направлены их благотворительные взносы. Пожертвование может быть разовым, от 1 до 3000 гривен, или регулярным - 5, 10, 15 и 20 гривен. Регулярное пожертвование будет осуществляться автоматически после каждого пополнения счета от 40 грн. Средства, которые абоненты жертвуют через SMS, не облагаются налогами - 100% пожертвований перечисляются УББ на реализацию проекта. Отчеты об использовании средств можно посмотреть на портале dobro.ua.
Посмотреть подробности и поддержать инициативу можно по ссылке kyivstar.ua/charity-ubb.


 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар став партнером кампанії з платіжної безпеки #ШахрайГудбай, яку проводить Національний банк​


16.02.2022

14 лютого 2022 року Національний банк розпочав Всеукраїнську інформаційну кампанію з платіжної безпеки #ШахрайГудбай. Вона стане продовженням першої подібної кампанії, яка успішно пройшла у 2020 році. Її мета – поліпшити обізнаність громадян про кібергігієну та сприяти формуванню культури безпечної поведінки у віртуальному просторі, а також нагадати про основні правила безпеки безготівкових розрахунків.
Тема кібербезпеки та платіжного шахрайства залишається актуальною в усьому світі, і Україна не виняток. Зокрема, Національний банк констатує зростання активності шахраїв минулого року.
«Якщо говорити про рівень збитків від незаконних дій з платіжними картками в загальному обсязі всіх таких операцій, то він залишився відносно низьким.
Торік на один мільйон гривень видаткових операцій із використанням платіжних карток на незаконні дії чи сумнівні операції припадало 65 гривень. Це не багато, але більше, ніж у 2020 році: тоді було 48 гривень,
сказав заступник Голови Національного банку Олексій Шабан. – Саме тому ми вважаємо, що потрібно нагадати громадянам про правила безпечних онлайн-платежів і поведінки у віртуальному просторі. Адже головна зброя проти шахраїв сьогодні – це обізнаність».
Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія, завдяки застосуванню якої люди самі переказують гроші аферистам або розкривають їм дані своїх карток.
Так, на один мільйон гривень видаткових операцій з використанням платіжних карток обсяг збитків від шахрайських дій в торговельній мережі зменшився з 61 гривні (у 2020 році) до 40 гривень (у 2021 році), у банкоматах – із 33 гривень (у 2020 році) до 29 гривень (у 2021 році).
Також за минулий рік майже на 45% зменшилася середня сума шахрайської операції в торговельній мережі – із 1984 гривень (у 2020 році) до 1086 гривень (у 2021 році). У середньому на одну незаконну операцію у 2021 році припадало близько 1600 гривень, що на 16% менше, ніж у 2020 році (1900 гривень).
«Водночас ми спостерігаємо, що на один мільйон гривень видаткових операцій з платіжними картками, здійснених у мережі Інтернет, обсяг збитків збільшився з 61 гривні (у 2020 році) до 114 гривень (у 2021 році), – наголосив директор Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Національного банку Андрій Поддєрьогін. – Якщо порівнювати Україну та Європу, то в нас показник відносних збитків від загального обсягу операцій з платіжними картками залишається значно меншим. В Україні це 65 гривень збитків на один мільйон гривень, а у країнах ЄС за даними Європейського центрального банку цей показник у кілька разів вищий - сягав 360 євро збитків на один мільйон євро у 2019 році. Фактично шахрайство через мережу Інтернет є світовим трендом. І у більшості випадків люди стають жертвами шахраїв через недотримання основних правил платіжної безпеки».
У 2021 році українці частіше обирали безготівкові платежі та покупки онлайн, що зумовлювалося як продовженням карантинних обмежень, так і змінами у звичках користувачів платіжних карток. Це стимулювало шахраїв, які не полишали спроб ошукати громадян, зокрема й у віртуальному просторі.
«Забезпечення високого рівня кібербезпеки у фінансовому секторі є однією з основних цілей Національного банку. Ми комплексно підходимо до вирішення цього завдання, нормативно врегульовуючи ключові аспекти щодо кіберзахисту, збільшуючи потенціал Центру кіберзахисту Національного банку, підвищуючи компетенцію працівників підрозділів кіберзахисту банків України, – пояснив заступник керівника Центру кіберзахисту НБУ Роман Проскуровський. – Водночас для нас також дуже важлива тема підвищення кіберобізнаності та безпечної поведінки громадян – клієнтів фінансових установ у віртуальному просторі. Зокрема, надійний захист паролів до акаунтів. Особливо прив’язаних до фінансового номера телефону, адже це основний засіб взаємодії фінустанов та їхніх клієнтів. Фактично він є ідентифікатором клієнта, що дає можливість громадянину здійснити доступ до управління своїми коштами. Тому важливо дотримуватися відповідних правил безпечного використання фінансового номера телефону».
Так, важливим напрямом кампанії стане роз’яснення простих правил, яких варто дотримуватися під час взаємодії з кіберпростором, зокрема у фінансових питаннях. Бажано мати окремий телефонний номер для взаємодії з фінансовою установою, зареєструвати його та «прив’язати» до своїх паспортних даних, уважно стежити за тим, де розміщується інформація про фінансовий номер, контролювати свій мобільний телефон і не залишати його без нагляду.
«За 2021 рік кіберполіції вдалося задокументувати злочинну діяльність та скерувати до суду понад 2000 кримінальних проваджень, що стосуються саме інтернет-шахрайства, до їх вчинення були причетні 422 зловмисники. Також у роботі на сьогодні перебуває ще понад 6600 проваджень. До речі, саме шахрайські дії в мережі Інтернет становлять майже 70% від усіх звернень, які надходять до кіберполіції. Найрозповсюдженішими у 2021 році шахрайськими схемами були: продаж неіснуючих товарів, псевдовиграші, телефонні шахрайства, фішингові ресурси для привласнення грошей або збору персональних даних, заволодіння грошима під приводом надприбутків та прохання знайомих про допомогу в соціальних мережах. У цілому за минулий рік, за зафіксованими Національною поліцією випадками, кіберзлочинці ошукали громадян більше ніж на 193 мільйони гривень», – зазначив керівник відділу протидії злочинам у сфері комп’ютерних систем Департаменту кіберполіції Євген Дороганов.
Київстар підтримує Всеукраїнську інформаційну кампанію #ШахрайГудбай. У межах кампанії оператор сприятиме поширенню інформації про загрози у кіберпросторі, про основні правила дотримання кібергігієни та поділиться своїм експертним досвідом у сфері безпеки.
«Користувачі мобільного телефону сьогодні стикаються з великою кількістю ризиків та загроз. Шахрайство з використанням SIM карток, фішингових сайтів та злочинні дії у форматі дзвінків та СМС від імені різних установ наразі лишаються основними способами крадіжки персональних даних, відкриття доступу до банківських платіжних карток та рахунків користувачів, акаунтів, паролів тощо. Інформація, яку абоненти зберігають у телефоні, нині являє собою набагато більшу цінність, ніж сам гаджет, тому вкрай важливо вміти захистити свої дані. Відтак дотримання елементарних правил кібергігієни – найкращий спосіб боротьби із шахрайством в мережі», коментує Юрій Прокопенко, директор з кібербезпеки Київстар.
Інформаційна кампанія триватиме впродовж наступних трьох місяців у всіх регіонах України. У межах кампанії Національний банк разом з партнерами інформуватимуть громадян про те, як вберегтися від платіжного шахрайства, зокрема через оновлену тематичну вебсторінку #ШахрайГудбай з детальною інформацією про кампанію та правила поведінки у віртуальному просторі.

 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар готовий допомагати бізнесу та державним установам протистояти кіберзагрозам​


17.02.2022

На фоні збільшення кількості кібератак, з якими все частіше стикаються компанії та держорганізації по всій Україні, Київстар постійно розширює перелік рішень, які захищають IT-інфраструктури, ресурси та сервіси клієнтів від дій кіберзлочинців.
За рік в Київстар блокується до 700 мільйонів мережевих спроб-атак периметру, більше 4-х мільйонів атак на вебсайти та додатки, а також понад 250 DDoS-атак. Спираючись на власний досвід і розуміючи важливість забезпечення безперебійності роботи бізнесу, Київстар формує цілу екосистему сервісів з кіберзахисту, якими можуть користуватися і клієнти.
Зокрема, компанія з квітня 2021 року пропонує сервіс комплексного захисту AntiDDoS, який відстежує та автоматично блокує кібератаки, спрямовані на обмеження доступу до IT-систем чи ресурсів компаній. В основі сервісу – рішення FortiDDoS від розробника Fortinet, яке Київстар використовує для захисту власних систем. AntiDDoS працює в інтернет-мережі Київстар. Після підключення система протягом 14-30 днів вивчає структуру трафіку, що надходить з інтернету до підмереж (ресурсів) компанії, після чого далі відстежує все в автоматичному режимі і в разі виявлення відхилень від легітимного трафіку переспрямовує його на очищення. Лише після цього він повертається до клієнта.
Також Київстар пропонує рішення для комплексного захисту від кіберзагроз, до якого увійшли інструменти, розроблені провідними постачальниками рішень у сфері інформаційного захисту – Fortinet і Barracuda. Їх можна використовувати як комплексом, так і окремими сервісами, а також поєднувати з рішеннями, які вже встановлені в клієнтів. Фунціонал інструментів для кіберзахисту дозволяє організувати:
  • Захист корпоративної пошти (Email Security) від шкідливого програмного забезпечення, фішингових атак, спаму та інших кіберзагроз. Запобігає втраті даних, шифрує й архівує електронну пошту.
  • Захист від різнорівневих атак, фільтрацію корпоративного трафіку (Next Generation Firewall). Виявляються та блокуються нові складні загрози, при цьому не зменшується продуктивність та пропускна здатність мережі.
  • Захист вебдодатків (Web Application Firewall (WAF)) від шкідливого трафіку з інтернету. Аналізується http-трафік між вебдодатком та мережею інтернет, відфільтровуються виявлені загрози.
  • Захист корпоративної мережі (Network Access Control (NAC)) від неавторизованих користувачів і зловмисників. Надається мережевий доступ відповідно до профілю користувача та з'ясовується, чи безпечно під’єднувати до мережі той чи інший пристрій.
  • Роботу систем захисту даних для аналізу поведінки користувачів (User and Entity Behavioral Analytics (UBA / UEBA)). Виявляється будь-яка аномальна поведінка в мережі та порушення правил, встановлених компанією.
  • Захист кінцевих точок (Endpoint Security) ІТ-інфраструктури компанії (серверів, ПК, ноутбуків, смартфонів) від відомих і невідомих атак. Виявляються, аналізуються та блокуються різноманітні загрози — злом пристрою, зараження вірусом, спам інших пристроїв тощо.

При цьому Київстар розуміє важливість збереження й відновлення даних, з якими працюють клієнти, елементів їхньої інфраструктури та сервісів. Тому радить використовувати також можливості хмарних рішень, які допомагають зберігати, резервувати та поновлювати дані з хмарних ресурсів в разі аварії, кібератаки чи іншої кризової ситуації. Зокрема, можна скористатися можливостями платформи Azure та резервним копіюванням даних з Azure Backup, щоб убезпечитися від втрати важливої інформації. Налаштувати збереження та резервне копіювання навіть чутливих даних можна за допомогою маскування або деперсоналізації, що особливо важливо для банківських структур.
Підібрати оптимальне рішення для кіберзахисту конкретної компанії можна за допомогою експертів Київстар. Також оператор надає підтримку для роботи сервісів після підключення. Отримати більше інформації та замовити консультацію можна на офіційному сайті.

 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Госспецсвязи и Киевстар будут сотрудничать в сфере киберзащиты​


21.02.2022

В феврале 2022 года Администрация Госспецсвязи и Киевстар заключили меморандум о сотрудничестве. Цель взаимодействия – повышение уровня киберзащиты, защиты объектов критической инфраструктуры и внедрение новых образовательных программ в данной сфере.
Одна из задач Госспецсвязи – формирование и реализация государственной политики в сфере киберзащиты. Служба нацелена на сотрудничество не только с государственными органами, но и с представителями бизнеса.
“Объединение усилий бизнеса и государства ключевая составляющая в формировании надежной системы киберзащиты в Украине. Вместе мы должны наработать прозрачные и понятные правила с учетом лучших европейских и мировых практик, по которым будут работать и представители государственных органов, и частные компании. Именно телекоммуникационные компании среди первых готовы меняться и строить системы защиты. Государство должно не только осуществлять контролирующие функции, но и стать партнером и помощником. Только таким образом мы обеспечим киберзащиту на уровне страны, бизнеса и каждого гражданина”, – отметил председатель Госспецсвязи Юрий Щиголь.
Киевстар как лидер рынка телекоммуникаций, которого выбрало более 26 млн абонентов мобильной связи в Украине, и как социально ответственная компания проявляет заботу о защищенности и непрерывности предоставления своих услуг. Компания считает своей целью повышать уровень осведомленности пользователей в киберпространстве, сотрудничая с правоохранительными органами и приобщаясь к инициативам государства.

“Вопрос кибербезопасности является чрезвычайно актуальным и нуждается в комплексном и взвешенном подходе. Мы поддерживаем развитие партнерства между государством и бизнесом, поэтому действенное сотрудничество с Госспецсвязью в сфере киберзащиты и защиты объектов критической инфраструктуры чрезвычайно важно для Киевстар. Убежден, что лишь посредством построения такого взаимодействия возможно эффективно противостоять современным вызовам и угрозам в киберпространстве”, – подчеркнул президент Киевстар Александр Комаров.

Сотрудничество Госспецсвязи и Киевстар, в частности, предусматривает:

  • проведение научных исследований по вопросам обеспечения киберзащиты, развития и функционирования информационно-коммуникационных систем, защиты информации и объектов критической инфраструктуры;
  • содействие в создании системы независимых аудиторов информационной безопасности;
  • предоставление консультативно-методической помощи относительно оценки состояния защищенности, аудита информационных ресурсов, оценки компрометации и анализа уязвимости ІТ-инфраструктуры;
  • участие в создании системы своевременного выявления, предотвращения и нейтрализации киберугроз;
  • создание условий для развития современных технологий киберзащиты и их внедрения в Украине;
  • содействие внедрению в Украине международных программ по вопросам киберзащиты.


Отдельно Госспецсвязи и Киевстар будут прилагать усилия для улучшения уровня цифровой осведомленности и культуры безопасного обращения в киберпространстве граждан Украины


 

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
Це ті, хто свій трафік женуть через к%ц%пстан? І вони допоможуть боротися з кібератаками з к%ц%пстану?
Госспецсвязи и Киевстар будут сотрудничать в сфере киберзащиты
Смішно ...
 

gtc

Реєстрація
04.11.08
Місто
Львів

Госспецсвязи и Киевстар будут сотрудничать в сфере киберзащиты​

Подивимося.
Ось зараз на сайті Держспецзв'язку топова новина-анонс

22 лютого можливі кібератаки, – попереджає CERT-UA


Новини21.02.2022 11:57


Урядова команда реагування на комп’ютерні надзвичайні події України CERT-UA на своєму сайті опублікувала попередження про можливі кібератаки на вебресурси, що розміщуються в зоні .ua, які зловмисники планують здійснити 22 лютого.

Просимо уважно ознайомитися та вжити необхідних заходів щодо додаткового захисту ресурсів і мереж.

Держспецзв’язку звертається до всіх: у разі будь-яких кіберінцидентів, кібератак або підозрілих дій щодо інформаційно-комунікаційних систем просимо інформувати урядову команду реагування на комп'ютерні надзвичайні події України CERT-UA.


===

Чи повідомть про неї КС своїх абонентів?
 

EvgenyTar

наблюдатель
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Redmi Note 11E Pro
Часы:минуты:секунды:тысячные_доли_секунды_в_сотых (220 тысячных = 22 сотых)
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Друзі, ми працюємо, щоб ви залишалися на зв’язку.
Наша команда робить усе можливе, щоб наша мережа продовжувала працювати в штатному режимі.
Мережа наразі витримує значні навантаження. Через це дзвінки можуть відбуватися не з першого разу.
Тримаймося спокійно! Ми з вами!
 

Вкладення

  • Screenshot_2022-02-24-10-29-01-730_org.telegram.messenger.jpg
    Screenshot_2022-02-24-10-29-01-730_org.telegram.messenger.jpg
    369.3 КБ · Перегляди: 76

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Ми допомагаємо нашим абонентам залишатися на зв'язку навіть без поповнення рахунку.
Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок:
Дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.
Також Київстар скасовує будь-які комісії в рамках послуги Екстра гроші, завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.
Щоб отримати додаткові 175 гривень треба лише ввести код *117#. Або можна поповнити свій рахунок на конкретну суму: 15, 20, 75 та 125 гривень, також без комісії. Для цього є короткий номер *117*X#, де X – одна із можливих сум поповнення. Ці кошти можна використати, щоб оплачувати дзвінки на інші мережі, відправляти SMS, користуватися мобільним інтернетом, бути на зв’язку в роумінгу.
Для абонентів контрактної та корпоративної форми обслуговування:
Оператор удвічі збільшує кредитні ліміти в їх тарифах на строк до 2 місяців. Абоненти, у яких не була підключена послуга кредитних лімітів, можуть замовити мікрокредитування.
Для користувачів фіксованих послуг (інтернет, телефонія та передавання даних) Київстар продовжує термін оплати рахунку на 30 днів.
Для клієнтів Домашнього інтернету:
Київстар безкоштовно надаватиме послугу Домашнього Інтернету всім клієнтам, у кого вона не була оплачена та не працювала до цього.
Звертаємо увагу, що мережа Київстар працює стабільно, забезпечуючи як мобільний зв’язок, так і фіксований інтернет. Однак у частині населених пунктів, де проводиться операція Об’єднаних Сил, можуть спостерігатися складнощі через знеструмлення. Також ми рекомендуємо здійснювати дзвінки лише в разі потреби, щоб зменшити навантаження на мережу.
Для абонентів працюють всі інформаційні канали оператора: додаток для самообслуговування Мій Київстар, дзвінковий центр підтримки абонентів за номером 466 та консультанти в офіційних спільнотах Київстар у соціальних мережах Facebook та Instagram.
Про завершення терміну дії оновлених умов оператор обов'язково повідомить окремо.
Екстра гроші без комісії доступні для вказаних сум, 225 та 300 гоивень можна підключити з комісією. Це для реквідповідей.
 
Реєстрація
26.08.20
Місто
Полтава
Якщо у абонентів передплати закінчились кошти та немає можливості поповнити рахунок:
Дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.
Поки не телефонує
 
Зверху